خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

کارها تل آویو خشم مسلمانان را برانگیخته است / ترکیه

سخنگوی دولت ترکیه گفت کارها اخیر رژیم اسرائیل، خشم مسلمانان را برانگیخته است.

کارها تل آویو خشم مسلمانان را برانگیخته است / ترکیه

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان، معاون نخست وزیر و سخنگوی دولت ترکیه گفت: کارها اخیر اسرائیل در سرزمین های اشغالی و قدس شریف خشم مسلمانان و هر فرد اعتقاد به حقوق بشر، آزادی مذهب و وجدان در سراسر دنیا را برانگیخته است.
بکیر بوزداغ که روز دوشنبه به عنوان سخنگوی قوه مجریه ترکیه گزینش شد، در نشست خبری خود در آنکارا افزود: بستن مسجدالاقصی به روی نمازگزاران، ممانعت از به جا آوردن شعائر دینی، حمله به نمازگزاران و معترضان و نصب دستگاه های بازرسی الکترونیکی در ورودی این مسجد اقدامی ناعادلانه، غیر قانونی و غیر قابل قبول و در تضاد با حقوق بشر و آزادی دین و وجدان است.
وی اظهار کرد: اگر رژیم اسرائیل در این زمینه به توصیه ها گوش نداده و کارها مورد نیاز را انجام ندهد، ما به عنوان ترکیه از این اوضاع و عواقب آن دلواپس خواهیم شد.
وی تاکید کرد: اسرائیل موظف به احترام به جایگاه تاریخی و تقدس مسجد الاقصی و قدس و همچنین مسئول صیانت از این تقدس و جایگاه بوده و به لحاظ حقوقی نیز موظف به صیانت از تقدس مسجد الاقصی است.
بوزداغ افزود: ‘انتظار داریم تا رژیم اسرائیل این وظایف را انجام دهد و از مقامات اسرائیل می‌خواهیم تا نسبت به برچیدن دستگاه های امنیتی الکترونیکی، لغو محدودیت‌های اعمال شده است بر مسلمانان و برگرداندن حالت عادی به حرم شریف اقدام کنند و مانع شدت یافتن بحران مسجد الاقصی شوند.
انتهای خبر/

دولت ترکیه: کارها رژیم صهیونیستی در قدس، موجب خشم مسلمانان شده است است

واژه های کلیدی: الکترونیکی | اسرائیل | مسلمانان | دستگاه | ترکیه | اخبار بین الملل | معاون نخست وزیر ترکیه | ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *