خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ترامپ وکیل شخصی گرفت!

رئیس جمهور آمریکا جهت دفاع از خود در برابر اتهام وجود ارتباط میان تیم او و مقامات روس، یک وکیل شخصی استخدام کرد.

ترامپ وکیل شخصی گرفت!

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل ازرویترز، یک منبع آگاه اعلام کرد: “دونالد ترامپ”، مدیر جمهور آمریکا “مارک کازوویتز” را به عنوان وکیل شخصی خود جهت بررسی مسئله ارتباط تیم وی با روسیه برگزیده هست. این درحالیست که یک گروه تحقیقاتی خاص مشغول بررسی رابطه تیم دونالد ترامپ و مقامات روس هستند.
“فاکس نیوز” و “ای بی سی” نخستین شبکه هایی بودند که اعلام کردند دونالد ترامپ “مارک کازوویتز” را که یک وکیل آشنا شده است در نیویورک است استخدام کرده تا در برابر “رابرت مولر”، مسئول بخش تحقیقات اف بی آی در خصوص دخالت روسیه در انتخابات آمریکا از وی دفاع کند.

عبارات مهم : دونالد ترامپ – نیویورک

انتخاب یک وکیل شخصی از سوی دونالد ترامپ شاید نشانه این باشد که مدیر جمهور آمریکا پذیرفته است که تحقیقات اف بی آی چه اثرات زیان باری بر زندگی شخصی وی خواهد گذاشت و به همین علت قصد دارد در زمانی که افراد دولت او هم علیه وی به پا خواستند، از خود دفاع کند.
این منبع آگاه همچنین اعلام کرد کازوویتز قصد دارد وکلای دیگری را هم جهت دفاع از ترامپ در تیم خود استخدام کند. تاکنون مارک کازوویتز و کاخ سفید در این خصوص اظهارنظری نکرده اند.
کازوویتز در کارنامه خود سابقه پیگیری به پرسشها حقوقی دونالد ترامپ را دارد؛ ولی تاکنون درگیر یک پرونده جنایی نشده هست. در دوره رقابتهای انتخاباتی سال گذشته میلادی، کازوویتز روزنامه نیویورک تایمز را ترساندن کرده بود که اگر داستانی که در خصوص تهمت هایی که زنان به دونالد ترامپ زده اند را پاک نکند، از این روزنامه شکایت خواهد کرد. وی همچنین در پرونده فسادهای مالی دانشگاه ترامپ هم به مدیر جمهور آمریکا کمک کرد.
از دو هفته پیش که دونالد ترامپ، جیمز کومی، مدیر شرکت اف بی آی را از سمت خود اخراج کرد، انتقادها علیه وی اوج گرفته هست. جیمز کومی مسئولیت پیگیری به پرونده ارتباط تیم دونالد ترامپ با مقامات روس را بر عهده داشت.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: دونالد ترامپ | نیویورک | روزنامه | استخدام | ارتباط | آمریکا | تحقیقات | روسیه | پرونده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *