خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ترامپ خواستار اعمال فشار نیروی دریایی بر کنگره آمریکا شد

«دونالد ترامپ» از نیروی دریایی آمریکا خواست جهت زیاد کردن بودجه دفاعی، فشار بیشتری بر کنگره وارد کند.

ترامپ خواستار اعمال فشار نیروی دریایی بر کنگره آمریکا شد

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از هافینگتون پست؛ «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، در مراسم رونمایی از ناو هواپیمابر «یو اس اس جرالد فورد» که در پایگاه شهر نورفولک در ایالت ویرجینیا برگزار شد، از اعضای نیروی دریایی این کشور خواست او را در عملی کردن زیاد کردن بودجه دفاعی یاری دهند و با اعمال فشار بیشتر، کنگره آمریکا را به زیاد کردن 54 میلیون دلاری بودجه دفاعی کشور جهت سال 2018 متقاعد کنند.

ترامپ در مراسم صحبت که باید به مناسبت رونمایی از ناو تازه انجام می‌شد، از وقت استفاده کرده و به طرح درخواست‌های سیاسی خود پرداخت.

ترامپ خواستار اعمال فشار نیروی دریایی بر کنگره آمریکا شد

رئیس جمهور آمریکا از 6 هزار و 500 نفری که در مراسم حضور داشتند و بخش عمده آنها را سربازان نیروی دریایی تشکیل می‌دادند، خواست برابر کنگره بایستند. وی اظهار داشت: اشکالی ندارد اگر کمی از شما کمک بخواهم، بیایید به نمایندگان کنگره و سناتورها آنچه را که می‌خواهیم بگوییم و مطمئن باشیم به نتیجه خواهیم رسید. علاوه بر این شما می‌توانید از سناتورها بخواهید جهت دریافت خدمات درمانی به شما اطمینان دهند.

ترامپ در ادامه، طرحی را که در سال 2011 تصویب شد و به موجب آن بخش‌هایی از هزینه‌های ارتش کم کردن یافت را مورد نکوهش قرار داد. درخواست‌های سیاسی ترامپ از حاضران در مراسم، یک اقدام نامتعارف در مراسم‌ نیروی دریایی آمریکا به حساب می‌آید.

واشنگتن‌پست در این باره نوشت: درخواست ترامپ از ارتش و نیروی دریایی می‌تواند اینطور برداشت شود که مدیر جمهور به علت فرماندهی کل قوا در حال دستور دادن به نیروهای مسلح است و درخواست وی جهت ایستادن برابر کنگره یک الزام است.

«دونالد ترامپ» از نیروی دریایی آمریکا خواست جهت زیاد کردن بودجه دفاعی، فشار بیشتری بر کنگره وارد کند.

انتهای پیام/

درخواست‌های سیاسی ترامپ از حاضران در مراسم رونمایی از ناو هواپیمابر آمریکایی

واژه های کلیدی: ناو هواپیمابر | دونالد ترامپ | رئیس جمهور | آمریکایی | دریایی | آمریکا | رونمایی | سیاسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *