خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اروپا با موضع مدیر جمهور آمریکا در برابر کشور عزیزمان ایران مخالفت دارد ،

کارشناس پرسشها بین‌الملل گفت: ترامپ نه تنها جهت ما بلکه جهت مردم آمریکا هم پدیده‌ای شگفت‌آور است.

اروپا با موضع مدیر جمهور آمریکا در برابر کشور عزیزمان ایران مخالفت دارد ،

سیدعلی خرم کارشناس پرسشها بین‌الملل در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، در تشریح شخصیت ترامپ و نظام حاکمیتی آمریکا، اظهار کرد: ترامپ نه تنها جهت ما بلکه جهت مردم آمریکا هم پدیده‌ای شگفت‌آور است.

وی افزود: ترامپ شخصیتی نیست که مراحل حکومتی را طی کرده باشد و بعد از رسیدن به ریاست جمهوری بتوان روی او حساب کرد.

خرم ادامه داد: متحدان آمریکا راجع به این عنوان که ترامپ، شخصیتی فاقد تجربه بوده و ممکن است دنیا را با چالش مواجه کند، در 6 ماه گذشته هشدارهای مورد نیاز را داده‌اند، آیا که آنها دلواپس هستند ترامپ با کره شمالی وارد نبرد فیزیکی شود و جنگی هسته‌ای را شروع کند.

اروپا با موضع مدیر جمهور آمریکا در برابر کشور عزیزمان ایران مخالفت دارد ،

کارشناس پرسشها بین‌الملل با بیان اینکه اروپا در تلاش است ترامپ را مهار کند، تصریح کرد: هلگا اشمید معاون مسئول سیاست خارجی اروپا نظرات اتحادیه اروپا را در مورد نگاه و عملکرد ترامپ مطرح و اعلام کرد نباید یک چالش موجود در دنیا به دو چالش تبدیل شود به هر حال اروپا با موضع ترامپ در برابر کشور عزیزمان ایران مخالف است و اعلام کردند که قصد دارند توافق هسته‌ای مغتنم باقی بماند.

وی با تاکید بر اینکه اروپایی‌ها هم با ترامپ در تضاد هستند، تصریح کرد: اروپا مواضع مدیر جمهور آمریکا را قبول ندارد و همراه با چین و روسیه از کشور عزیزمان ایران حمایت می‌کند از این جهت ترامپ ضمن اینکه جهت کشور عزیزمان ایران مسئله ایجاد می‌کند جهت جهان، مردم و دولتمردان آمریکا هم به شکل دلواپس کننده‌ای مسئله می‌آفریند.

خرم یادآور شد: همه دولتمردان آمریکا حتی جمهوری خواهان با ترامپ موافق نیستند و بسیاری از آنها با نظر ترامپ مخالفت دارند، بنابراین می‌توان گفت که مدیر جمهور آمریکا از شخصیتی باتجربه و کارشناسی معقول برخوردار نیست.

کارشناس پرسشها بین الملل متذکر شد: ترامپ شعارهای زیادی علیه توافق هسته‌ای داد ولی نتوانست هیچ یک از آنها را اجرایی کند. اکنون هم در تلاش است تا به متن توافق هسته‌ای حمله کند آیا که آمانو باری دیگر دیدگاهش راجع به کشور عزیزمان ایران و برجام را تکرار کرده که کشور عزیزمان ایران به تمام تعهداتش در توافق هسته‌ای متعهد بوده است.

کارشناس پرسشها بین‌الملل گفت: ترامپ نه تنها جهت ما بلکه جهت مردم آمریکا هم پدیده‌ای شگفت‌آور است.

وی گفت: ترامپ ممکن است اعلام کند که کشور عزیزمان ایران به تعهدات خود عمل کرده ولی در واقع این کشور روح توافق را زیر پای گذاشته آیا که با انجام اقداماتی نظیر توسعه موشکی مغایر با سیاست‌های آمریکا در خاورمیانه حرکت کرده است.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: ریاست جمهوری | شخصیت ترامپ | بین الملل | آمریکا | سیاست | توافق | ایران | اروپا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *