خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تحویل 4 قایق گشتی ایتالیایی به لیبی جهت جلوگیری از ادامه روند قاچاق انسان

ایتالیا 4 قایق گشتی خود را جهت تقویت گارد ساحلی لیبی به این کشور اعزام کرد تا از قاچاق انسان جلوگیری کند.

تحویل 4 قایق گشتی ایتالیایی به لیبی جهت جلوگیری از ادامه روند قاچاق انسان

به گزارشگروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان؛ به نقل از الیوم السابع، ایتالیا با نشانه تقویت تلاش های منطقه ای جهت جلوگیری از قاچاق انسان در لیبی، 4 قایق گشتی به گارد ساحلی این کشور تحویل داد.

مارکو مینیتی، وزیر کشور ایتالیا، در سفر روز گذشته (دوشنبه) خود به طرابلس -پایتخت لیبی- و دیدار با فائز سراج، مدیر شورای ریاستی و بعضی از مسئولان این کشور، 4 قایق گشتی را به گارد ساحلی لیبی تحویل داد.

عبارات مهم : دریای مدیترانه – ایتالیا

وی گفت: مسئولان و دریانوردان توانایی آن را دارند که تلاش های خود را جهت سیطره بر آب های منطقه ای لیبی زیاد کردن دهند؛ مسئله ای که اهمیت بسیاری دربرقراری ثبات در این کشور دارد. مقامات لیبیایی همچنین می توانند همکاری کشورهای اروپایی در این چارچوب را پذیرا باشند و با قاچاق انسان از کشورشان مقابله کنند.

وزیر کشور ایتالیا افزود: ایتالیا در تامین امنیت دریای مدیترانه و مقابله با قاچاق انسان و فعالیت های تروریستی نیرومند است و در هفته های آینده، 6 قایق گشت زنی دیگر به لیبی ارسال می کند.


در خبری دیگر از لیبی، مارتین کوبلر، فرستاده خاص شرکت ملل در امور این کشور اعلام کرد: وقت آن رسیده است که تصمیم قاطعانه ای جهت حل بحران لیبی اتخاذ شود.

وی در دیدار با خمیس الجهیناوی، وزیر خارجه تونس، گفت: دیدارهایی که با طرف های لیبیایی و کشورهای همجوار آن داشته ام، نشان داد که همگی جهت حل و فصل سیاسی و مسالمت آمیز بحران این کشور اتفاق نظر دارند.

انتهای خبر/

واژه های کلیدی: دریای مدیترانه | ایتالیا | مسئولان | جلوگیری | ایتالیا | ارسال | مقابله | بین الملل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *