خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

لزوم مخالفت کشورهای مسلمان با سیاست‌های سرکوب‌گرایانه رژیم صهیونیستی / تابش

نایب مدیر فراکسیون امید گفت: کشورهای مسلمان باید با حرارت بیشتری مخالفت خود را با سیاست‌های سرکوب‌گرایانه و نژادپرستانه رژیم صهیونیستی نشان دهند.

لزوم مخالفت کشورهای مسلمان با سیاست‌های سرکوب‌گرایانه رژیم صهیونیستی / تابش

“محمدرضا تابش” نایب مدیر فراکسیون امید در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ با اشاره به اهمیت برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: امام خمینی(ره) با نگاهی عمیق و ژرف اقدام به نامگذاری روز قدس جهت ایجاد همبستگی ملت مسلمان دنیا با مردم فلسطین کرد.

وی تصریح کرد: بعد از گذشت چند دهه از نامگذاری چنین روزی، شاهد ابتکار عمل ایشان جهت اعلام همبستگی دنیا با ملتی هستیم که از سوی رژیم اشغالگر قدس آواره شده‌اند، با غصب قبله اول مسلمانان از سوی این رژیم در حقیقت آن‌ها به نوعی در برابر تمام مسلمانان دنیا قد علم کرده‌اند.

تابش تاکید کرد: اگر خبر امام خمینی (ره) در این مورد از سوی کشورهای دنیا حتی آزادی‌خواهان و مخصوصا کشورهای مسلمان جدی گرفته می‌شد، دیگر امروز شاهد گستردگی حوزه عمل و گستاخی‌های رژیم صهیونیستی نبودیم و آنها نمی‌توانستند به عنوان لابی‌های اثرگذار در فرآیند رقم زدن مقدرات عالم اقدام کنند.

لزوم مخالفت کشورهای مسلمان با سیاست‌های سرکوب‌گرایانه رژیم صهیونیستی / تابش

نماینده مردم اردکان ادامه داد: رژیم صهیونیستی بر روی سیاست مداران آمریکایی و کشورهای غربی تأثیرگذار است و تأثیرات مخرب خود را در دنیا می‌گذارد، بویژه با استفاده از منابع انسانی و مادی کشورهای اسلامی را مورد نشانه قرار داده است.

نایب مدیر فراکسیون امید با تاکید براینکه اکنون فلسفه کار بزرگ امام راحل راجع به نامگذاری روز قدس کاملا مشخص هست، گفت: انتظار می‌رود کشورهای مسلمان پرچمدار و پیشرو در این زمینه بوده و در محکومیت جنایات این رژیم مدعی باشند تا قبله اول مسلمانان از سیطره رژیم صهیونیستی خارج شود.

وی با بیان اینکه متأسفانه به‌واسطه نبود دموکراسی در کشورهای اسلامی و گردش قدرت تقریبا موروثی و هدایت شده است دیگر مردم در مقدرات و آینده زندگی خود تأثیرگذاری ندارند، تصریح کرد: شاهدیم سران کشورهای اسلامی جهت حفظ قدرت نه با اتکا به توان ملت و حفظ شعائر مذهبی و دینی بلکه خواسته یا ناخواسته جزو هم پیمانان رژیم صهیونیستی ده‌اند اگرچه باید بدانند که این اوضاع دوامی نخواهد داشت.

تابش اظهار داشت: با توجه به گردش آزاد اطلاعات و حمایت افکار عمومی از مظلومان و مستضعفان قرار نیست اوضاع به همین نحو بماند، مانند اعتراض و انقلابی که موجب شد تا بسیاری از سردمداران کشورهای عربی با موج مخالفت‌ها مواجه شوند، آتش سوزان حمایت از مستضعفان فلسطین در دل همه مسلمانان زبانه می‌کشد بعد چه بهتر که حکام کشورهای اسلامی به خود آمده و در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی همکاری کنند.

نایب مدیر فراکسیون امید گفت: کشورهای مسلمان باید با حرارت بیشتری مخالفت خود را با سیاست‌های سرکوب‌گرایانه و نژادپرستانه رژیم صهیونیستی نشان دهند.

نماینده مردم اردکان با بیان اینکه باید در سرزمین‌های اشغالی انتخابات برگزار شده است و تمام ساکنان آن فارغ از هر مذهب و قومیتی در آن شرکت کنند، بیان داشت: امیدواریم کشورهای مسلمان به خود آمده و مردم با شور و حرارت بیشتری مخالفت خود را با سیاست‌های سرکوب‌گرایانه و نژادپرستانه رژیم صهیونیستی نشان دهند تا ان شاءالله فرجی حاصل شده است و شاهد برکندن این غده سرطانی در منطقه باشیم.

انتهای پیام/

آتش سوزان حمایت از فلسطین در دل همه مسلمانان زبانه می‌کشد

واژه های کلیدی: رژیم صهیونیستی | کشورهای عربی | مسلمانان | فلسطین | محمدرضا | سیاست | اسلامی | محمدرضا تابش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *