خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

بزرگترین عامل بازدارنده در برابرتهدیدات حضور حداکثری مردم است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: بزرگترین عامل بازدارنده در برابرتهدیدات نظام سلطه، حضور حداکثری مردم در انتخابات هست.

بزرگترین عامل بازدارنده در برابرتهدیدات حضور حداکثری مردم است

به روایت بخش دفاعی امنیتی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت دفاع، سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی سخنانی در جمع کارکنان این وزارت، با تبیین ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت اظهار داشت: بزرگترین عامل بازدارنده در برابر ترساندن نظام سلطه، حضور حداکثری مردم است.

عبارات مهم : انقلاب اسلامی – انتخابات
سردار دهقان افزود: حماسه حضور مردم در پای صندوق های رای در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه تضمین کننده ی حیات و بقای انقلاب اسلامی است و استمرار بخش پیشرفت، عزت و سربلندی کشور عزیزمان ایران اسلامی خواهد بود.

وی با اشاره به شرایط حساس و پیچیده منطقه و توطئه های خطرناکی که آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم آل سعود جهت استمرار بحران، جنگ و خون ریزی در منطقه در قالب ناتوی عربی طراحی کرده اند، گفت: با نمایش اتحاد، انسجام و قدرت ملی در انتخابات پیش رو قادر خواهیم بود این توطئه شرارت آمیز را خنثی و پشت سر بگذاریم.

سردار دهقان با تاکید بر برگزاری انتخابات در محیطی پر شور و نشاط توام با نظم و امنیت کامل اظهار کرد: آحاد مردم، جریانات، احزاب و سلایق سیاسی و دست اندرکاران برگزاری انتخابات با رعایت مر قانون و احترام به نظرات، نظر ها و سلایق طرف مقابل، زمینه انتخاباتی با شکوه و حماسی را فراهم کنند.

وزیر دفاع گفت: بی تردید حماسه مردم در ۲۹ اردیبهشت ماه اعتبار ای بزرگ و مستحکم جهت نیروهای مسلح در دفاع از حریم دین و میهن خواهد بود و روحیه ای مضاعف به آنان خواهد بخشید.

سردار دهقان افزود: از فردای انتخابات و مشخص شدن مدیر جمهور منتخب باید همه با هم با وحدت و انسجام دست در دست یکدیگر با کارها جهادی و جهشی تلاش کنیم تا با سرعت به سمت اهداف آینده نگری شده است در سند چشم انداز برنامه بیست ساله کشور و افق ۱۴۰۴ گام برداشته آن ها را یکی بعد از دیگری محقق نماییم.

وزیر دفاع در آخر گفت: رجاء واثق دارم که ملت بزرگ کشور عزیزمان ایران این بار نیز با حضور میلیونی خود حماسه ای بزرگتر و با شکوه تر خلق خواهند کرد و با حضور بی نظیر خود قلب رهبری معظم انقلاب اسلامی و ارواح مطهر حضرت امام (ره) و شهیدان را شاد و مسرور و دشمن های و بدخواهان کشور عزیزمان ایران اسلامی را مایوس خواهند کرد.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: انقلاب اسلامی | انتخابات | اردیبهشت | برگزاری | حماسه | ایران | اسلامی | سردار دهقان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *