خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اظهارات ضد ایرانی مقامات آمریکایی مانور سیاسی است

سفیر پیشین کشور عزیزمان ایران در لبنان گفت: بیانات ترامپ و دیگر مقامات آمریکایی علیه کشورمان زیاد مانورهای سیاسی و تبلیغی هست.

اظهارات ضد ایرانی مقامات آمریکایی مانور سیاسی است

احمد دستمالچی سفیر پیشین کشور عزیزمان ایران در لبنان در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، راجع به سفر ترامپ به عربستان و فلسطین اشغالی اظهار داشت: مدیر جمهور آمریکا نخستین سفر خود به منطقه را از ریاض و تلاویو شروع کرده و این عنوان نشان می هد که سعودی ها با رژیم صهیونیستی هم پیمان هستند.
سفیر پیشین کشور عزیزمان ایران در لبنان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و عربستان یک همپیمانی ضد جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران و محور مقاومت دارند، افزود: ریاض و تلاویو راجع به سرکوب مسلمانان در منطقه، عنوان محور مقاومت و پروژه کشور عزیزمان ایران هراسی با یکدیگر هماهنگ هستند و دستشان در دست یکدیگر هست.
دستمالچی گفت: هواپیماهای رژیم صهیونیستی با بمباران مردم یمن عملا هماهنگی خود با سیاست های عربستان را در صحنه سیاست نشان می دهند.

عبارات مهم : رژیم صهیونیستی – مقامات آمریکا

وی با بیان اینکه عربستان امروز به دنبال یک ائتلاف کاملا واقعی علیه ثبات و امنیت جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران هست، تصریح کرد: سعودی ها سیاست جدیدشان علیه کشورمان را به صورت تهاجمی شروع کرده اند و در صحبتهای وزیر دفاعشان هم کاملا مشخص بود.
دستمالچی با اشاره به اینکه ترامپ با سفر به ریاض قصد دارد از سعودی ها در قبال تضمین امنیت کشورشان پول دریافت کند، تاکید کرد: درگیری های داخلی بین خاندان آل سعود زیاد کردن یافته و بین شاهزادگان این کشور جنگ قدرت وجود دارد.
سفیر پیشین کشور عزیزمان ایران در لبنان با بیان اینکه اینها واقعیت هایی هستند که نمی توان بر آنها سرپوش گذشت، یادآور شد: عربستان در تمامی صحنه های نظامی و سیاسی منطقه شکست خورده است.
وی با اشاره به اینکه ترامپ جهت دلداری سعودی ها به ریاض سفر می کند تا اعلام کند ما همچنان به همکاری خود با عربستان ادامه می دهیم، گفت: این تلاش ها هیچ سود و ثمری در پی نخواهد داشت آیا که واقعیت چیزی دیگری است.
دستمالچی با بیان اینکه آمریکا به علت ضعف های شدید داخلی به خصوص در حوزه اقتصاد هیچ گاه نمی تواند کوچکترین حرکتی علیه جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در منطقه داشته باشد، تاکید کرد: بیانات ترامپ و دیگر مقامات آمریکایی علیه کشورمان زیاد مانورهای سیاسی و تبلیغی است.
وی خاطرنشان کرد: آمریکایی ها می دانند کشور عزیزمان ایران کشوری با ثبات، قدرتمند و تاثیرگذار در منطقه است و از این رو تلاش می کنند از طریق مذاکره جلب رضایت کشور عزیزمان ایران در پرونده های منطقه ای را داشته باشند ولی کشور عزیزمان ایران به علت اینکه آنها مورد اعتماد نیستند تاکنون روی خوشی نشان نداده است.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: رژیم صهیونیستی | مقامات آمریکا | عربستان | سعودی ها | آمریکایی | آمریکا | لبنان | سیاسی | سیاست | ایران | اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *