خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ایراد شورای نگهبان به طرح کم کردن مجازات اعدام جهت مواد مخدر

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی از ایراد شورای نگهبان به طرح کم کردن مجازات اعدام جهت مواد مخدر خبر داد.

ایراد شورای نگهبان به طرح کم کردن مجازات اعدام جهت مواد مخدر

حسن نوروزی، سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، راجع به اوضاع طرح کم کردن مجازات اعدام جهت مواد مخدر گفت: شورای نگهبان یکسری ایرادات جزئی به این طرح داشت که بعد از تعطیلات مجلس این موارد را برطرف می‌کنیم و طرح اصلاح شده است را تقدیم مجلس می‌کنیم.

رئیس فراکسیون ایثارگران در ادامه با اشاره به برگزاری جلسه هیات رئیسه فراکسیون با مدیر مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه مقرر شد تا هر ۶ ماه یک بار تمام اعضای فراکسیون ایثارگران و هر ۲ ماه یک بار هیات رئیسه فراکسیون با مدیر مجلس جلسه داشته باشند.

یک‌شنبه؛ برگزاری جلسه ستاد یکسان نیرو‌های مسلح و فراکسیون ایثارگران

ایراد شورای نگهبان به طرح کم کردن مجازات اعدام جهت مواد مخدر

وی اطراف عدم اجرای قانون کسر خدمت فرزندان ایثارگران اظهار داشت: ما تاکنون جلساتی در این باره برگزار کرده‌ایم و قرار است روز یک‌شنبه (۱۲ شهریور) فراکسیون ایثارگران جلسه‌ای با ستاد یکسان نیرو‌های مسلح داشته باشد که امیدواریم این جلسه جهت ایثارگران کشور نتیجه های خوبی در پی داشته باشد.

نامه فراکسیون غدیر به نمایندگان جهت حضور فعال در ستاد غدیر

رئیس فراکسیون غدیر و نهج‌البلاغه با اشاره به در پیش بودن عید غدیر خم اظهار داشت: فراکسیون طی نامه‌ای به نمایندگان مجلس از آنان خواسته که در تشکیل ستاد غدیر در استان و شهر‌های حوزه انتخابیه خود اهتمام ورزند و به عنوان نمایندگان ملت در این خدمت بزرگ پیشتاز باشند.

نوروزی ادامه داد: همچنین قرار بر این است که ستاد‌ها با محوریت ائمه جمعه، استانداران و شورا‌های اسلامی شهر تشکیل شود و دفاتر نمایندگان در شهر‌ها هم نقش فعالی در ستاد غدیر داشته باشند.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی از ایراد شورای نگهبان به طرح کم کردن مجازات اعدام جهت مواد مخدر خبر داد.

وی خاطر نشان کرد: ما در این نامه از نمایندگان خواسته‌ایم گزارش عملکرد ستاد غدیر استان، شهرستان و شهر‌های حوزه انتخابیه خود را بعد از اتمام دهه غدیر تقدیم فراکسیون کنند.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: مجلس شورای اسلامی | نمایندگان مجلس | ایثارگران | برگزاری | اعدام | نوروزی | اسلامی | اخبار سیاسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *