خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اهمیت هم‌افزایی بین نیروهای انقلاب اسلامی در جبهه اینترنت

رئیس شرکت بسیج مستضعفین گفت: هم‌افزایی بین نیروهای انقلاب اسلامی در جبهه اینترنت بسیار مهم است.

اهمیت هم‌افزایی بین نیروهای انقلاب اسلامی در جبهه اینترنت

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سردار «غلامحسین غیب‌پرور» مدیر شرکت بسیج مستضعفین در همایش فعالین قرارگاه اینترنت بسیجیان کل کشور در مشهد مقدس با اشاره به پیروزی‌های رزمندگان اسلام در سال‌های جنگ تحمیلی گفت: در وقت جنگ جهت اینکه بتوانیم در مواجهه با دشمن بعثی به پیروزی برسیم و یک عملیات موفق را به انجام برسانیم باید به سه توصیه مهم توجه می‌شد.

وی افزود: این سه مطلب مهم آشنایی دشمن و جبهه مقابل، تعداد نیروهای بسیجی و آموزش‌دیده و میزان تجهیزات نظامی بودند.

سردار غیب‌پرور در مورد عنوان آشنایی دشمن و جبهه برابر گفت: آشنایی جبهه برابر به اندازه‌ای اهمیت اساسی دارد که ما بتوانیم کاری‌ترین ضربه را به دشمن وارد سازیم.

اهمیت هم‌افزایی بین نیروهای انقلاب اسلامی در جبهه اینترنت

وی ادامه داد: هم‌افزایی، صبر و تحمل و بی‌هیاهو عمل کردن، شرط حضور در جبهه انقلاب است و آن چه باعث پیشرفت ما می‌شود هم‌افزایی هست، لذا سیره شهدا و رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس این بود که در راه مبارزه با دشمن متحد عمل می‌کردند.

سردار غیب‌پرور با اشاره به اهمیت اینترنت در عصر کنونی انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمن یک جبهه جدیدتر، پیشرفته‌تر و عمیق‌تر را تاسیس کرده‌است که درِ آن به روی همه باز است و پیش روی آن در عمق خانه‌ها و محل زندگی‌مان است و اکثر مخاطبان اینترنت در کشورهای دنیا و در کشور ما جوانان هستند.

وی با تاکید بر آشنایی فعالیت دشمن های انقلاب اسلامی در اینترنت بیان کرد: ما باید بتوانیم جهت مقابله با هجمه‌هایی که بر علیه انقلاب اسلامی در این عرصه وارد می‌شود، برنامه عملی داشته باشیم.

سردار غیب‌پرور ادامه داد: زمانی که دشمن استراتژی دهکده جهانی را مطرح کرد ما آن جدی نگرفتیم و متاسفانه می بینیم که در مراحلی نیز موفق شده است اند و سنگرهای ما را فتح کرده اند.

رئیس شرکت بسیج مستضعفین گفت: هم‌افزایی بین نیروهای انقلاب اسلامی در جبهه اینترنت بسیار مهم است.

وی هم‌افزایی بین نیروهای انقلاب اسلامی در جبهه فضای مجازی را مهم دانست و گفت: ما باید به شکل هم‌افزا و خلاقانه عمل کنیم لیکن اگر غیر از این، روشی را برگزینیم نتیجه‌ای نخواهیم گرفت.

سردار غیب‌پرور در آخر سخنان خود به تربیت نیروی انسانی کارآمد در اینترنت اشاره کرد و گفت: مطالبه‌گری نیز بخش دیگری از فعالیت در فضای مجازی است که همان مطالبه و عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی است لیکن ژرف‌ترین و عمیق‌ترین رهنمودهایی است که در کشور سراغ داریم.

انتهای پیام/

برای مقابله با هجمه‌های دشمن در اینترنت باید برنامه عملی داشته‌باشیم

واژه های کلیدی: فضای مجازی | اینترنت | پیروزی | برنامه | انقلاب | پیروزی | مقابله | فعالیت | اسلامی | آشنایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *