خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

پیگیری قراردادهای تسلیحاتی و سرپوش گذاشتن بر جنایات آل‌سعود ، اهداف سفر ترامپ به عربستان

یک کارشناس پرسشها بین‌المللی گفت: مقابله با تروریسم که یکی از اهداف سفر ترامپ به عربستان عنوان شده است صرفا پوششی جهت فریب افکار عمومی و سرپوش گذاشتن روی جنایات آل سعود هست.

پیگیری قراردادهای تسلیحاتی و سرپوش گذاشتن بر جنایات آل‌سعود ، اهداف سفر ترامپ به عربستان

“اصغر زارعی” کارشناس پرسشها بین الملل در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، اطراف اهداف سفر ترامپ به عربستان، اظهار داشت: از شروع روی کار آمدن ترامپ، احساس می شد که وی با اهداف خاصی نگاه ویژ ه ای به روابط با عربستان دارد.
وی ادامه داد: عربستان به عنوان چکی نقد جهت اجرای سیاست های آمریکا در منطقه عمل کرده است و دولت ترامپ علارغم سوابق تاریک عربستان در زمینه حقوق بشر، حمایت از تروریسم و عدم وجود ساختارهای دموکراسی، نگاه مثبتی به این کشور دارد و در مجامع بین المللی به عنوان متحد از عربستان حمایت و پشتیبانی می کند.
زارعی نشانه دیگر سفر ترامپ به عربستان را در جهت تحکیم روابط و اهداف سیاست خارجی دولت ترامپ در منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا بیان کرد و افزود: آمریکایی ها گسترش روابط رژیم سعودی با رژیم جعلی صهیونیستی را تضمینی جهت سیاست های آمریکا در منطقه می دانند.

عبارات مهم : دولت ترامپ – صهیونیستی

این کارشناس پرسشها بین المللی تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف سفر ترامپ پیگیری و دریافت تضمین های مورد نیاز در زمینه قراردادهای چند صد میلیاردی تسلیحاتی و نظامی است که میان آمریکا و عربستان توافق شده است و یا در حال منعقد شدن است.
وی بیان داشت: عربستان در سیاست های منطقه ای خود بویژه در یمن مجبور شکست های فراوانی شده است است و رژیم جعلی صهیونیستی و آمریکا نیز حامی این سیاست ها بوده اند اوضاع داخلی عربستان نیز مناسب نیست و با شرایط مشکل موا جه شده است اند یکی دیگر از اهداف این سفر ظاهرا التیام بخشیدن به رژیم آل سعود هست.
این کارشناس پرسشها بین المللی با اشاره به اینکه عربستان جنگی نیابتی در جهت منافع آمریکا در منطقه به راه انداخته هست، خاطر نشان کرد: بحث مقابله با تروریسم که یکی از اهداف این سفر عنوان شده است صرفا پوششی جهت فریب افکار عمومی است و ترامپ نیز در پی سر پوش گذاشتن بر جنایات یکسان آمریکا و آل سعود در منطقه است از طرفی مقابله با انقلاب اسلامی و مقاومت نیز یکی دیگر از مباحث بحث آنان است.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: دولت ترامپ | صهیونیستی | عربستان | عربستان، | آمریکایی | آمریکا | سیاست | مقابله | جنایات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *