خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

108 بمب و 15 جلیقه انتحاری به وسیله سربازان گمنام امام زمان(عج) کشف و ضبط شده ا

وزیر اطلاعات از کشف و انهدام 30 تیم تروریستی به وسیله نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در سال 95 خبر داد.

108 بمب و 15 جلیقه انتحاری به وسیله سربازان گمنام امام زمان(عج) کشف و ضبط شده ا

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی کلوب خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین محمود علوی وزیر اطلاعات در صحبت پیش خطبه های نماز جمعه پایتخت ایران با اشاره به اینکه در سنگر سربازی گمنام امام زمان(عج) عالی ترین و تواناترین شما مردم در وزارت اطلاعات در جهت برقراری امنیت پایدار تلاش می کنند اظهار داشت: امسال سربازان گمنام امام زمان(عج) مصمم تر مجاهدت خود را پی می گیرند.

عبارات مهم : سربازان گمنام امام زمان – فساد اقتصادی
وی با اشاره به امنیت جمهوری اسلامی ایران، این امنیت را بی بدیل توصیف کرد و افزود: در عین حال ما شاهد کارها ضد امنیتی گسترده در کشورهای متفاوت دنیا و به خصوص در کشورهای همجوار کشور عزیزمان ایران اسلامی هستیم، ولی کشور ما با مجاهدت خاموش سربازان گمنام در امنیت بی بدیلی است.

حجت الاسلام تصریح کرد: سربازاران گمنان امام وقت (عج) در سال 95 با ضربه بر حدود 30 تیم تروریستی که قصد عملیات در اماکن پرجمعیت را داشتند و در سال های 93 و 94 برحدود 45 تیم تروریستی امان از ترورست ها بریده و امکان عمل را از آنها سلب کردند و اجازه کوچکترین کارها ضد امنیتی را گرفتند، نتیجه این کارها امنیت کشور عزیزمان ایران اسلامی در برابر کشورهایی است که امنیت ارزش در منطقه با مسئله مواجه است.

وزیر اطلاعات گفت: وزارت اطلاعات تجهیزا، سلاح و مهمات بسیار زیادی را از این تیم ها کشف و ضبط کرده است، این وزارتخانه همچنین 108 بمب مغناطیسی و 15 جلیقه انتحاری را کشف و ضبط کرده است.
حجت الاسلام علوی با اشاره به کارها وزارتخانه متبوع خود در حوزه اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: در اقتصاد مقاومتی با نشانه برقراری امنیت اقتصادی و پیشگیری از فساد اقتصادی، وزارت کارها پرشماری را به ثبت رسانده است. 380 مورد فرار مالیاتی را شناسایی و در اختیار شرکت امور مالیاتی و در موارد مهم را به دستگاه قضایی ارجاع داده است.
وی ادامه داد: با زمین ذلت مبارزه کردیم و 200 پرونده تشکیل شد و حدود 22 هزار میلیارد تومان به بیت المال مسترد شده است است. حدود 20 هزار هکتار اراضی ملی را از متعدیان به اراضی بازگردانده و به بیت المال و خزانه کشور مسترد کردیم.
حجت الاسلام علوی افزود: بیش از 620 پرونده مفاسد اقتصادی تشکیل داده و آنها را به دستگاه قضایی ارجاع دادیم و از چندین فقره دزدی مبالغ اوج به وسیله سارقان اموال مردم در بانک ها جلوگیری کردیم، از حقوق مردم صیانت به عمل آمده است که نمونه آن هم بانک سرمایه و صندوق فرهنگیان است که فسادی با واگذاری وام های بی حساب از سالهای 85 و 86 شروع شده است بود و تا سال های 93 استمرار داشته که وزارت اطلاعات متوجه این فساد شده است و آن را کشف و متوقف کرد، بر این اساس تاکنون حدود 1000 میلیارد تومان از آن را به صندوق فرهنگیان و بانک سرمایه مسترد کرده است و تا استرداد کامل اموال فرهنگیان عزیز این کار را ادامه خواهد داد.
وی با اشاره به تشکیل 190 پرونده جهت مقابله با قاچاق کالا؛ ادامه داد: قاچاق 25 میلیارد دلار در سال های گذشته به 12 میلیارد دلار کم کردن یافته است، وزارت اطلاعات حرکت سرویس های اطلاعاتی را در عرصه نفوذ به صورت هوشمندانه رصد کرده و کیس های متعدد جاسوسی را زیر ضربه برده به گونه ای که مقام معظم رهبری کتبا از این عملکرد وزارت تقدیر و تقدیر کرده است.
وزیر اطلاعات تصریح کرد: در عرصه اطلاعات خارجی همکاری تنگاتنگی با دستگاه دیپلماسی کشور در ارائه اطلاعات و هشدارهای به موقع و فراهم کردن بستر جهت مسابقه بهتر در جهت برقراری روابط سالم بین المللی کمک کرده است، با مصوبه شورای عالی امنیت ملی وزارت اطلاعات به مذاکره با طرف آمریکایی به تبادل با زندانیان پرداخته و در نتیجه یک میلیارد و 710 میلیون دلار پول کشور را به مملکت برگردانده و همچنین تعدادی زندانیان آزاد، یک بانک و تعدادی از موسسات از تحریم خارج شدند.

حجت الاسلام والمسلمین علوی با اشاره به حل خردمندانه عنوان اینترنت و جلوگیری از سوء استفاده بعضی تاکید کرد: امروز وزارت اطلاعات بر شبکه های اجتماعی تسلط دارد، از سقوط بعضی در ورطه افراطی گری جلوگیری کرده و به افراد ضد دین ضربه هایی را وارد کرده است.

وی گفت: وزارت اطلاعات همراهی با نهادهای امنیتی، دستگاه قضایی و وزارت کشور به عنوان یک روش اساسی قرار داده است. این امنیت بی بدیل حاکم بر کشور نتیجه طبیعی عمل صالح مردم و حکومت ارزشی جمهوری اسلامی است. هنگامی که ایمان و عمل صالح در جامعه حاکم باشد امنیت درون زا در جامعه می جوشد و دستگاه های امنیتی کارها دشمن را رصد و با آن مقابله می کنند.

وزیر اطلاعات عنوان داشت: اساس کار سربازان گمنام امام زمان(عج) این است که ما را به دستاوردهای ارزشمندتری برسانند، وزارت اطلاعات بر اساس حلال و حرام خدا و حفظ کرامت مردم کار خود را دنبال می کند.

وی گفت: وزارت اطلاعات کار اطلاعاتی اخلاق مدار را در کار خود مبنا قرار داده است و قانون جمهوری اسلامی که امام راحل به عنوان احکام حکومتی قانونی تلقی کردند؛ توفیقات زیادی را رقم زده و امنیت پایداری را جهت شما در پی داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین علوی افزود: در نظرسنجی خبرگزاری جمهوری اسلامی در سال 93 وزارت اطلاعات در سال 93 در رتبه 7 و در سال 94 در رتبه 4 و 95 در رتبه 3 میزان محبوبیت قرار گرفت.

وی عنوان داشت: کار ما امنیت جهت فعالان اقتصادی نه فعال اقتصادی است. امنیت جهت دانشگاه و نه بر دانشگاه باشد و استاد و دانشجو بتواند در دانشگاه عقیده خود را بیان کنند.

وزیر اطلاعات خاطر نشان کرد: در 16 آبان ماه امسال در اغلب دانشگاه ها برنامه های دانشجو به نحو احسن برگزار شد و هیچگاه این برنامه ها به آشوب های اجتماعی نیانجامید.
حجت الاسلام والمسلمین علوی یادآور شد: همچنین در 26 فروردین ماه که در نقطه های از کشور همواره شاهد ناآرامی بودیم در این 4 سال گذشته ما شاهد آرامش در آن استان بودیم و این به علت ارتباط خوب با بزرگان عشایر آن منطقه و شریک کردن آنها در برقراری امنیت بوده است که هنگامی که مردم شریک باشند امنیت پایدار بوجود خواهد آمد.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: سربازان گمنام امام زمان | فساد اقتصادی | وزارت کشور | وزارت کار | دانشگاه | اطلاعات | فرهنگیان | دستگاه | سربازان | اقتصادی | اطلاعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *