خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

انتقاد رهبر حزب کارگر انگلیس از فروش تسلیحات به عربستان

دبیرکل حزب کارگر انگلیس از فروش تسلیحات کشورش به عربستان سعودی انتقاد کرد.

انتقاد رهبر حزب کارگر انگلیس از فروش تسلیحات به عربستان

به گزارش گروه بین‌الملل گروه تحریریه سایت جوان؛ جرمی کوربین دبیرکل حزب کارگر انگلیس در سخنانی در صحن علنی مجلس عوام انگلیس ضمن انتقاد از عملکرد دولت ترزا می نخست وزیر این کشور گفت: آیا ایشان (ترزا می)، به اتباع کشورهای اروپایی در انگلیس همان حقوقی را خواهد داد که آنها در حال حاضر از آن برخوردار هستند. ایشان چه پیشنهادی در این باره دارد؟ ایشان راجع به عضویت انگلیس در طرح اتم اروپا (طرح هسته ای واحد اروپا) چه بحث هایی داشته است؟ آیا ایشان فروش غیراخلاقی تسلیحات انگلیس به عربستان سعودی را متوقف خواهد کرد درست همان کاری که آلمان انجام داده است؟ آیا ایشان (ترزا می) از درخواست آلمان جهت آخر دادن به بمباران یمن حمایت خواهد کرد؟

کوربین در ادامه افزود: شنیده ایم که نخست وزیر از فضای امن جهت تامین مالی تروریست ها سخن گفته هست. با این اوصاف، آیا دولت او مانع انتشار گزارشی راجع به ایجاد نگرش های افراطی در انگلیس شده است است؟ این گزارش چه زمانی منتشر خواهد شد؟ انگلیس چه مقررات جدیدی را جهت شرکت ها و بانک های انگلیسی مدنظر دارد درحالیکه تلاش های بین المللی جهت مقابله با تامین مالی تروریست ها درجریان هست. واقعیت این است که این کشور به رویکرد جدیدی در عرصه سیاست خارجی و همکاری های بین المللی نیاز دارد. دولت محافظه کار نمی تواند این کار را انجام بدهد.

انتقاد رهبر حزب کارگر انگلیس از فروش تسلیحات به عربستان

وی تصریح کرد پیگیری به نابرابری وحشتناک اقتصادی در داخل کشور جهت امنیت و پایداری دنیا مهم هست. بانک جهانی، صندوق بین المللی پول و شرکت جهانی تجارت در گزارش مشترکی که در ماه آوریل منتشر شد، اعلام کردند بدون کار شدن طولانی کارگران و از دست رفتن شدید درامدهای کارگران مشکلی جدی هست. این نهادها اعلام کردند تجارب منفی ناشی از جهانی شدن باعث تصویر العمل مردم در رد کردن نظام قوام یافته سیاسی در کشورهای متفاوت شده است است.

انتهای پیام/

دبیرکل حزب کارگر انگلیس از فروش تسلیحات کشورش به عربستان سعودی انتقاد کرد.

کوریبن خواستار توقف فروش سلاح به عربستان شد

واژه های کلیدی: عربستان سعودی | تروریست ها | عربستان | انگلیسی | انگلیس | کارگران | کارگر | اروپا | آلمان | انتقاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *