خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

انتقاد ترامپ از سیستم حکومتی آمریکا

دونالد ترامپ از مسئله دار بودن سیستم حکومتی آمریکا و همکاری نکردن دموکرات ها و جمهوری خواهان با یکدیگر انتقاد کرد.

انتقاد ترامپ از سیستم حکومتی آمریکا

به گزارش گروه بین‌الملل گروه تحریریه سایت جوان، مدیر جمهور آمریکا در گفتگوی اختصاصی با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز ضمن انتقاد از سیستم حکومتی کشورش، از همکاری نکردن دو حزب عمده آمریکا ، دموکرات ها و جمهوری خواهان با یکدیگر، انتقاد کرد.

پیت مجری فاکس نیوز در خصوص طرح سلامت جمهوری خواهان از مدیر جمهور آمریکا پرسید: بزرگترین مقاومت در برابر دستور کار شما [طرح بهداشت و سلامت] چه چیزی بود؟ دموکرات ها، اخبار جعلی رسانه ها و یا درز اطلاعات به بیرون؟

انتقاد ترامپ از سیستم حکومتی آمریکا

ترامپ در پاسخ گفت: مسئله مهم را در سیستم امور می بینم. هنگامی که به کل سیستم نگاه می کنم، اتفاقات خیلی بدی را می بینم که در حال رخ دادن هست. یکی از پرسشها این است که دموکرات ها و جمهوری خواهان با یکدیگر همکاری نمی کنند، من آغوش خود را به روی آنها باز کردم ولی هیچ اتفاقی نیفتاد. دموکرات ها و جمهوری خواهان تا حد خصومت و دشمنی با یکدیگر می جنگند، این اتفاقی است که در طی سال های طولانی ادامه داشته و دارد. جهت مثال می توانم به طرح سلامت اشاره کنم، نمی دانم آیا دموکرات ها و جمهوری خواهان به نتیجه ای نمی رسند که همه از آن خوشحال باشند، فقط با یکدیگر می جنگند. تنها راجع به مقاومت می شنویم، من هیچ گاه چنین چیزی نشنیده بودم: مقاومت کردن.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه افزود: شومر را به یاد بیاورید، تنها از لایحه طرح سلامت انتقاد می کرد و مرتب از آن ایراد می گرفت، ولی خودش هیچ پیشنهاد و طرحی ندارد. از لایحه ای انتقاد می کرد که نمی دانست محتویات آن چیست. فقط از مقاومت حرف می زنند و این امر وحشتناکی هست. تمام دل مشغولی آنها [دموکرات ها] این است که به یکدیگر می گویند بیایید با یکدیگر متحد شویم و مقاومت کنیم! به مرور به مانع تراشان بدل شده است اند! این اتفاق خوشایندی جهت مردم آمریکا نیست.

دونالد ترامپ از مسئله دار بودن سیستم حکومتی آمریکا و همکاری نکردن دموکرات ها و جمهوری خواهان با یکدیگر انتقاد کرد.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: رئیس جمهور | دموکرات ها | دموکرات | آمریکا | سیستم | سلامت | اخبار | همکاری | انتقاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *