خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

پوست‌اندازی جریان اصلاحات ضرورت دارد ، انتخاب رؤسای ارکان حزب شرکت عدالت و آزادی

دبیرکل شرکت عدالت و آزادی گفت: اصلاحات باید به سمت جوان‌گرایی حرکت کند و فقط شب انتخابات از جوانان استفاده نکنیم.

پوست‌اندازی جریان اصلاحات ضرورت دارد ، انتخاب رؤسای ارکان حزب شرکت عدالت و آزادی

مهدی مقدری دبیرکل شرکت عدالت و آزادی کشور عزیزمان ایران اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، خبر از گزینش روسای ارکان تشکل متبوعش داد و اظهار داشت: 20 مرداد ماه امسال کنگره شرکت عدالت و آزادی جهت نخستین بار در پایتخت کشور عزیزمان ایران برگزار شد و طی آن اعضای شورای مرکزی و دبیرکل جهت دو سال آینده گزینش شدند.

وی ادامه داد: در جلسه روز گذشته شورای مرکزی، امیر طاهری قائم مقام دبیرکل، بهراد بهشتی معاون سیاسی، علی ناظم زاده معان اجرایی، مسعود رهبری سخنگو، مهدی معنوی مدیر کمیته مناطق، امیر طاهری مدیر کمیته تشکیلات حزب شدند.

مقدری افزود: همچنین در این جلسه علی صادقیان مدیر شورای مرکزی، بهراد بهشتی نایب رئیس، سمیه وکیلی دبیر شورای مرکزی، نیما عرفان مدیر کمیته اطلاع رسانی، کیوان مصیبی مدیر کمیته آموزش، مهدی توکلی مدیر کمیته جوانان و وحید رضائیان مدیر کمیته مالی و پشتیبانی شدند.

پوست‌اندازی جریان اصلاحات ضرورت دارد ، انتخاب رؤسای ارکان حزب شرکت عدالت و آزادی

نگاه رئیس‌جمهور به چینش کابینه فراجناحی بوده است

دبیرکل شرکت عدالت و آزادی کشور عزیزمان ایران اسلامی راجع به ترکیب وزرای کابینه دوازدهم، تصریح کرد: نگاه رئیس‌جمهور به گزینش وزرا فرا جناحی بوده و کابینه دوازدهم نیز براساس گرایش‌های یک جناح سیاسی تنظیم نشده است.

مقدری گفت: روحانی تلاش کرده، از مجموعه نیروهایی که در کشور فعال هستند، استفاده کند و مبنای وی جهت پیشبرد برنامه‌هایش تعامل جناح‌های درون حاکمیت است.

وی با بیان اینکه مدیر جمهور براساس اثر بخشی و کارآمدی همکاران خود را گزینش کرده هست، اظهار داشت: در ترکیب کابینه تازه حضور وزرایی که کارنامه قابل قبولی در دوره گذشته از خود نشان دادند، مثبت هست. چنانچه وزرایی به عملکردشان انتقاد وارد بود، در کابینه دوازدهم حضور ندارند .

دبیرکل شرکت عدالت و آزادی کشور عزیزمان ایران اسلامی اضافه کرد: در کنار نقاط مثبت چینش کابینه، انتقاداتی هم وارد است از جمله اینکه تلاشی چشم‌گیری جهت بکارگیری افرادی که از بدنه اصلاح طلبی و جریان حامی دولت بودند، نشده است.

دبیرکل شرکت عدالت و آزادی گفت: اصلاحات باید به سمت جوان‌گرایی حرکت کند و فقط شب انتخابات از جوانان استفاده نکنیم.

پوست‌اندازی اصلاحات و بکارگیری جوانان نیاز امروز است

مقدری راجع به درخواست بعضی اصلاح‌طلبان جهت پوست‌اندازی و تغییراتی در این جریان، بیان‌کرد: جوان‌گرایی نیاز امروز کشور هست، یکی از بندهای سند چشم‌انداز شرکت عدالت و آزادی مربوط به تربیت و پرورش کادر مدیریتی و سیاسی بدنه اصلاح طلبی جهت نسل آینده اصلاحات در کشور عزیزمان ایران است.

وی تاکید کرد: اصلاحات باید به سمت جوان‌گرایی حرکت کند در این مسیر مورد نیاز است تا مسئولیت‌های تشکیلاتی را هم در اختیار جوانان بگذارند و اینگونه نباشد که فقط شب انتخابات آن هم به عنوان سیاهی لشکر از آنان استفاده کنیم.

دبیرکل شرکت عدالت و آزادی کشور عزیزمان ایران اسلامی با بیان اینکه تمرین دموکراسی درون احزاب و جناح اصلاحات مهم هست، اضافه کرد: از مسئله کادرسازی و پرورش نیروهای توانمند هم نباید غافل شد آیا که کشور در آینده به مسئولینی توانمند نیاز دارد.

نامه نگاری به کمیسیون ماده ده در مورد قانون تازه فعالیت احزاب

مقدری با اشاره به ایرادهای قانون تازه فعالیت احزاب و تشکل‌های سیاسی، گفت: کمیته تشکیلات حزب مامور جمع بندی انتقادهای اعضا نسبت به قانون تازه فعالیت احزاب شده است است و جمع بندی نهایی در اختیار کمیسون ماده ده قرار می‌گیرد.

دبیرکل شرکت عدالت و آزادی کشور عزیزمان ایران اسلامی خاطر نشان کرد: فرآیندی که در قانون تازه فعالیت احزاب دیده شده، منجر به فعالیت احزاب صرفا در ایام انتخابات می‌شود که عمر آنان فقط یک فصل است و خلاقیت‌های نوین حزبی هم با این قانون شکل نمی‌گیرد.

انتهای پیام/

پوست‌اندازی جریان اصلاحات ضرورت دارد ، انتخاب رؤسای ارکان حزب شرکت عدالت و آزادی

واژه های کلیدی: سال آینده | جوانان | مرکزی | قانون | سیاسی | ایران | فعالیت | اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *