خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

امنیت منطقه مرهون خون شهدای مقاومت و مدافعین حرم است

طرفین در این دیدار آخرین تحولات فلسطین و جنایت رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی را بررسی کردند.

امنیت منطقه مرهون خون شهدای مقاومت و مدافعین حرم است

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، حسین امیرعبداللهیان امروز – سه شنبه – در دیدار «محمد رعد» مدیر فراکسیون وفاداری به مقاومت در مجلس لبنان که در رأس هیأتی به پایتخت کشور عزیزمان ایران سفر کرده هست، با تأکید بر نقش و جایگاه مهم مقاومت و قدرت سیاسی و معنوی آن گفت: حزب الله لبنان و مقاومت سهم بزرگی در کمک به امنیت منطقه ای وجهانی در مبارزه موثر با تروریسم دارند.

وی در همین زمینه بر نقش محور مقاومت در کمک به امنیت و ثبات لبنان و تحولات منطقه ای اشاره کرد و بیان داشت: حزب الله تروریست ها را از دست اندازی به لبنان و سوریه بر حذر داشته و کمک شایانی به ثبات و امنیت منطقه کرده هست. امنیت منطقه مرهون ایثارگری و خون شهدای مقاومت و مدافعین حرم می باشد.

دستیار خاص مدیر مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل همچنین به تشریح تحولات منطقه پرداخت و افزود: جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران امنیت لبنان را امنیت کشور عزیزمان ایران و منطقه می داند.

امنیت منطقه مرهون خون شهدای مقاومت و مدافعین حرم است

امیرعبداللهیان اضافه کرد: تقویت ثبات و امنیت لبنان در سایه وحدت و همدلی همه گروه های لبنانی و جانفشانی های حزب الله و مقاومت بدست آمده است.

وی یادآور شد: پایتخت کشور عزیزمان ایران به حمایت های خود در مسیر پیشرفت لبنان و رفاه آحاد مردم در تعامل با همه گروه های سیاسی، دینی و ملی در این کشور و در همکاری کامل با دولت این کشور ادامه خواهد داد.

عبارات مهم : مجلس شورای اسلامی – لبنان
پیروزی محور مقاومت در سوریه و لبنان مرهون حمایت های کشور عزیزمان ایران است

«محمد رعد» از فراکسیون مقاومت در مجلس لبنان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت دولت و ملت کشور عزیزمان ایران از مردم لبنان در شرایط سخت گفت: حمایت ها و پشتیبانی جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در سرکوب فتنه تروریست ها در لبنان نقش اساسی ایفا کرده است.

وی افزود: پیروزی محور مقاومت در سوریه و لبنان مرهون حمایت های جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران است.

طرفین در این دیدار آخرین تحولات فلسطین و جنایت رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی را بررسی کردند.

رئیس فراکسیون مقاومت در پارلمان لبنان در ادامه به اهمیت همکاری های پارلمانی در توسعه و گسترش مناسبات دوستانه دو کشور تأکید کرد: تقویت و تحکیم پیوندهای پارلمانی نقش موثری در تسهیل همکاری ها در سایر عرصه ها خواهد داشت.

طرفین در این دیدار آخرین تحولات فلسطین و جنایت رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی را بررسی و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام و بر اهمیت مقاومت برابر تحرکات رژیم صهیونیستی تأکید کردند.

«محمد رعد» مدیر فراکسیون مقاومت در پارلمان لبنان، ضمن تبیین تحولات منطقه و توافقات و پیشرفت های سیاسی در لبنان بر اهمیت آزادسازی حلب و موصل از تروریسم تکفیری داعش اشاره کرد و از نقش بی بدیل مقام معظم رهبری در کمک به امنیت، ثبات و رفاه منطقه قدردانی کرد.

رئیس و اعضای فراکسیون مقاومت در پارلمان لبنان عصر امروز با «علاءالدین بروجردی» مدیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه دیدار و گفت و گو کردند و قرار است فردا با علی لاریجانی» مدیر مجلس نیز ملاقات کنند.

انتهای خبر /

واژه های کلیدی: مجلس شورای اسلامی | لبنان | سیاسی | ایران | امنیت | همکاری | اسلامی | حزب الله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *