خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

امروز ما در نبرد اقتصادی با آمریکا به سر می‌بریم

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:اگر امریکایی‌ها امکان حمله به کشور عزیزمان ایران را داشتند، چند سال پیش حمله می کردند، ولی ما اکنون در نبرد اقتصادی با آنها به سر می‌بریم.

امروز ما در نبرد اقتصادی با آمریکا به سر می‌بریم

به گزارش حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام روز پنجشنبه 2 شهریور در جمع پیشکسوتان جهاد و شهادت استان همدان با گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت: جمهوری اسلامی آرزوی دیرینه مسلمانان بود که در کشور عزیزمان ایران شکل گرفت و پاسداری از آن وظیفه‌ای شرعی به عهده همه دولتمردان هست. امیدوارم دولت کنونی درعمل به سیاستهای کلی نظام و برآوردن انتظارات مردم توفیق حاصل کند.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس افزود: کمکی که پیشکسوتان سپاه به ملت کشور عزیزمان ایران کردند و نصرتی که شما در کنار امام به دین خدا انجام دادید، تا قرن ها منشأ اثر خواهد بود و آثار فداکاری های شما فراموش ناشدنی هست. شما در بعد معنوی ، ره صد ساله را در یک شب طی کردید و قدرت های بین الملل را به زانو در آوردید؛ به طوری که تاریخ، شما را فراموش نخواهد کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: انقلاب اسلامی مهمترین میراث امام و ایثارگران است که امروز بیش از هر لحظه به این انقلاب نیازمند هستیم. ما نیازمند انگیزه و روحیه انقلابی هستیم و جامعه ما جهت پیشرفت خود به این انگیزه ها و هویت انقلابی نیاز دارد، لیکن اگر این روحیه حفظ نشود، درخت انقلاب، طراوت خود را از دست می دهد. توصیه دیگر این که ما جهت عبور از موانع نیز باید به ارزش های انقلابی رجوع کنیم؛ آیا که بدون روحیه انقلابی، مقابله با استکبار ممکن نیست.

امروز ما در نبرد اقتصادی با آمریکا به سر می‌بریم

وی با بیان اینکه امروز کشور عزیزمان ایران قهرمان مبارزه با تروریسم در دنیاست، گفت: حال آن که ترامپ ما را به بهانه واهی حمایت از تروریسم تحریم کرده و این اتفاق مایه استهزای ترامپ به وسیله مردم دنیا شده است است.اخیرا در اروپا حوادثی تروریستی اتفاق افتاد و حساسیت مردم اروپا را بر انگیخت.مردم اروپا از خود می پرسند امروز چه کسی و کدام قدرتی است که در برابر تجزیه کشورهای منطقه ایستاده هست. ما با تجزیه عراق، سوریه و یمن مخالف هستیم وراین عنوان تحسین مردم منطقه و دنیا را در پی داشته هست. ملت کشور عزیزمان ایران در برابر تجاوز از مظلومین دفاع می کند.

رضایی افزود: پاسداری از انقلاب، بازنشستگی ندارد. تعهد ما به حضرت اباعبدالله (ع) آخر ندارد. در پاسداری انقلاب، باید مانند چشمه جوشان، ارزش های انقلاب را به همه جامعه سرایت بدهیم.

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: باید از مردم در برابر ظلم و ستم و تبعیض دفاع کنیم. پاسداران باید در برابر هر نوع تبعیض ،محکم و قاطع بایستند و همچنین در استقلال و تمامیت مرزهای کشور، همچون گذشته ایستادگی کنند. عده ای نگویند پاسداران با دفاع از مردم ، دفاع ازاستقلال و دفاع از ارزشهای انقلاب ، درجناح بندی های سیاسی دخیل می شوند.

وی افزود: چه آن پاسداری شهیدی که سرش را در دفاع از انقلاب در مرز سوریه و عراق می دهد و چه پاسداران پیشکسوتی که در درون جامعه ما با انحرافات از ارزش ها مبارزه می کند، به وظیفه خود عمل کرده و جهت ما ارزشمند هستند.

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:اگر امریکایی‌ها امکان حمله به کشور عزیزمان ایران را داشتند، چند سال پیش حمله می کردند، ولی ما اکنون در نبرد اقتصادی با آنها به سر می‌بریم.

رضایی با اشاره به این مطلب که تحریم های اقتصادی آقای ترامپ، سپاه پاسداران را نشانه رفته هست، افزود: شما سپاهیان با شرورترین دشمن های انسانیت مبارزه کرده اید و امروز هم پاسداران ما در برابر بدترین تروریست های عالم ایستاده اند. دشمن های ما بسیج شده است اند که سپاه و بسیج و پاسداری از انقلاب را تضعیف کنند تا صدای حمایت از مظلوم خاموش شود.

وی ادامه داد: امروز امام جامعه ما ندای تقویت ارزش های انقلاب را سرداده او در مورد نفوذ امنیتی، سیاسی و فرهنگی هشدار داده اند و ما باید به این ندا لبیک بگوییم.

رضایی با اشاره به موج تبلیغات رییس جمهور امریکا علیه صنایع موشکی ما را کنترل کنیم و ضرورت پاسخ قاطع به وی گفت: اگر امریکایی‌ها امکان حمله به کشور عزیزمان ایران را داشتند، چند سال پیش حمله می کردند، ولی ما اکنون در نبرد اقتصادی با آنها به سر می بریم و بنابراین باید در سایر صحنه ها از جمله عرصه اقتصاد، توانایی های خود را اوج ببریم و با انگیزه انقلابی کارآفرین جوانان را زیاد کردن دهیم. باید با روحیه انقلابی گری به جوانان میدان داد و از دسایس دشمن های عبور کرد. لیکن امروز خستگی، تردید، ایجاد تفرقه و تعارف و توقف خطرناک است.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام | مبارزه با تروریسم | سپاه پاسداران | آقای ترامپ | انقلاب | انقلابی | اقتصادی | سیاسی | رضایی | ایران | اروپا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *