خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ریاست جمهوری به تجملات و پُز دادن نیست ، امروز دنیای اسلام مبتلا به وهابیت است

خطیب موقت نماز جمعه پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: امروز دنیای اسلام مبتلا به وهابیت است و وهابیون جهنم سوزان جهت خود و دنیا درست کردند.

ریاست جمهوری به تجملات و پُز دادن نیست ، امروز دنیای اسلام مبتلا به وهابیت است

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ آیت الله کاظم صدیقی خطیب موقت نماز جمعه پایتخت کشور عزیزمان ایران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه نباید به مردم ظلم کرد؛ اظهار داشت: از مردم آزاری، همسایه آزاری و … باید خودداری کرد چراکه اینها مصداق بارز ظلم است.

وی با اشاره به اهمیت عدالت در جامعه، افزود: عدالت انسان را به پرهیزگاری نزدیک می‌کند و ظلم انسان را از پرهیزگاری دور خواهد کرد.

خطیب موقت نماز جمعه پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اهمیت نوع تعاملات اجتماعی در جامعه، گفت: ما نباید با واکنش‌ها تجملاتی، به خانواده‌هایی که گرفتار فشار اقتصادی هستند، ظلم کنیم.

ریاست جمهوری به تجملات و پُز دادن نیست ، امروز دنیای اسلام مبتلا به وهابیت است

آیت الله صدیقی با بیان ابعاد قدرت خدا در دفع شر و بدی، تاکید کرد: در نابود کردن ماموران آمریکا در طبس؛ ظهور قدرت «کن فیکن ربوبی» نمایان بود و اراده خدا حتما محقق می‌شود.

وی ادامه داد: امروز دنیای اسلام مبتلا به وهابیت است و وهابیون جهنم سوزان جهت خود و دنیا درست کردند. امروز وهابی‌ها مقلد پیامبر نیستند، به خدا شرک می‌ورزند و حکم خدا را از دیگری می‌گیرند.

آیت الله صدیقی با اشاره به ماجرای بینایی یعقوب نبی پدر حضرت یوسف (ع) با پیراهن وی تصریح کرد: وهابی‌های نادان نگاهی به قرآن کنند؛ این نادان‌ها امام حسین(ع) و امام رضا(ع) که تربتش شفاست اینگونه غوغای شرک به پا می‌کنند که شرک و توحید را نمی‌دانند.

وی با بیان شهادت شهید حججی عنوان داشت: حجت بر همه تمام است و بازیگری و سیاست ورزی کافی هست. در میان همه حزب بازی‌ها و جریان بازی‌ها یک جوان ۲۵ ساله خط بطلان بر همه باطل‌ها می‌کشد. شهید حججی عبرت بود جهت ما و مظهر و سفره الهی شد. این شهید بزرگوار با حرکت خود نوری در دنیا ایجاد کرد و همه قلوب را متوجه ایمان و جهاد و ولایتدمداری کرد.

خطیب موقت نماز جمعه پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: امروز دنیای اسلام مبتلا به وهابیت است و وهابیون جهنم سوزان جهت خود و دنیا درست کردند.

خطیب موقت نماز جمعه پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: شهید حججی در وقت ما آرامش، وصیت و منش و رفتارش حجت الله شد، همه از شهید حججی باید یاد بگیرند.

آیت الله صدیقی تاکید کرد: جوانان امروز این آمادگی دارند که از همه چیزشان بگذرند و جانشان را در راه خدا تقدیم کنند. خیلی از جوان‌ها به ما مراجعه می‌کنند و خواستار حضور در جبهه‌ها هستند.

وی با بیان اینکه عده‌ای فکر نکنند که همه لیبرال و سکولار هستند؛ ادامه داد: ما از شهید حججی‌ها زیاد داریم و انقلاب غروب ندارد.

خطیب موقت نماز جمعه پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به هفته دولت و برشمردن خصوصیات شهید رجایی و شهید باهنر گفت: ریاست جمهوری به رفاه، تجملات، رضایت بیگانگان و پز دادن نیست.

این خبر در حال تکمیل است…

واژه های کلیدی: ریاست جمهوری | ایران | اسلام | وهابیت | اخبار سیاسی | آیت الله صدیقی | نماز جمعه تهران | شهید حججی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *