خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

امروز با دور جدیدی از توطئه‌های دشمن های علیه ملت‌های منطقه مواجهیم

معاون وزیر امور خارجه گفت: امروز با دور جدیدی از توطئه‌های دشمن های علیه ملت‌های منطقه و فلسطین مواجهیم.

امروز با دور جدیدی از توطئه‌های دشمن های علیه ملت‌های منطقه مواجهیم

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، حسین جابری انصاری معاون وزیر امور خارجه در جریان سفر به سوریه با رهبران ائتلاف گروههای مقاومت فلسطین مستقر در دمشق دیدار و اطراف آخرین تحولات منطقه بویژه مسئله فلسطین گفتگو و تبادل نظر کرد.

رهبران گروههای فلسطینی در این دیدار با تقدیر از جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران بخاطر حمایت از فلسطین و قدس، و اشاره به توطئه ها و خطراتی که در سایه بحران های منطقه متوجه فلسطین هست، از همراهی بعضی کشورهای عربی با طرحهای صهیونیستی – آمریکایی جهت به حاشیه کشاندن مسئله فلسطین به عنوان عنوان اساسی دنیا اسلام ابراز تاسف کردند.

جابری انصاری معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه نیز با برشمردن نقاط عطف تحولات و روندهای یکصد ساله اخیر منطقه و سختى ها و آسانى ها های مسئله فلسطین اظهار داشت: امروز با دور جدیدی از توطئه های دشمن های علیه ملت های منطقه و فلسطین مواجهیم؛ ولی چه زمانی با توطئه علیه منافع ملت ها و فلسطین و قدس مواجه نبوده ایم؟

امروز با دور جدیدی از توطئه‌های دشمن های علیه ملت‌های منطقه مواجهیم

وی افزود جهت ادامه راه می بایست مقاومت ملت های منطقه و موفقیت های کم نظیر مجموعه نیروهای مقاومت در چهار دهه اخیر بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کشور عزیزمان ایران را نیز در کنار توطئه ها مورد توجه قرار دهیم تا بتوانیم راه خود را در میان طوفان حوادث جاری به درستی تشخیص دهیم.

در این دیدار که در سفارت جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در دمشق انجام شد، رهبران و نمایندگان گروه های جنبش جهاد اسلامی فلسطین، جبهه خلق جهت آزادی فلسطین، جبهه دمکراتیک جهت آزادی فلسطین، جبهه خلق جهت آزادی فلسطین – فرماندهی کل، جنبش آزادیبخش ملی فلسطین – فتح انتفاضه، جبهه مبارزه مردمی فلسطین، جبهه آزادیبخش فلسطین و گروه صاعقه و همچنین مدیر جمعیت دوستی فلسطین و کشور عزیزمان ایران حضور داشتند.

انتهای پیام/

سفر جابری انصاری به سوریه

واژه های کلیدی: وزارت امور خارجه | وزیر امور خارجه | انقلاب اسلامی | فلسطین | سوریه | ایران | اسلامی | اخبار سیاسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *