خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

حل پرسشها اقتصادی نیازمند ارائه برنامه اجرایی نیرومند از سوی کاندیداهاست ،

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: جهت حل پرسشها اقتصادی نیازمند به ارائه برنامه اجرایی نیرومند از سوی کاندیداها هستیم.

حل پرسشها اقتصادی نیازمند ارائه برنامه اجرایی نیرومند از سوی کاندیداهاست ،

“محمد خدابخشی” نماینده مردم الیگودرز در مجلس در گفت وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه انتخابات گفت: انتخابات جهت مردم حق و وظیفه است و حق دارند فردی را به عنوان عالی ترین مقام اجرایی گزینش کنند و در تعیین سرنوشتشان دخالت داشته باشند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه از جهتی شرکت در انتخابات یک وظیفه هست، افزود: ما با تهدیداتی مواجه هستیم، همکاری حداکثری و انسجام زیاد در انتخابات بیانگر اقتدار ملی کشورمان بوده و عاملی جهت مقابله با تهدیدات خواهد بود لذا همکاری پرشور مردم در انتخابات نظام را بیمه می کند.

عبارات مهم : سرمایه گذاری – انتخابات

خدابخشی تصریح کرد: با توجه به پرسشها متعدد کشور در حوزه اقتصادی انتظار می رود کاندیداها در مورد این پرسشها صحبت کرده و برنامه های خود را جهت حل آن ارائه کنند؛ البته هدفگذاری های کمی کلان در برنامه ششم جهت پرسشها اقتصادی و ایجاد اشتغال باید مورد توجه قرار گیرد.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: براساس هدفگذاری مجلس در برنامه ششم باید بیکاری از ۱۲/۶ درصد به ۸/۶ درصد برسد، هر هشت دهم درصد کم شدن قیمت بیکاری نیز به منزله ایجاد یک میلیون شغل در سال هست. اگر چه یک میلیون شغل الزاماتی دارد که یکی از آن ها تامین منابع مالی مورد نیاز جهت سرمایه گذاری است و الزام دیگر اراده شخص مدیر جمهور است.
وی با بیان اینکه مدیر جمهور آینده باید با اراده نیرومند جهت تحقق هدفگذاری های انجام شده است تلاش کند، گفت: باید برنامه اجرایی جهت حل مسئله مردم ارائه شود و با توجه به محدودیت منابع قاعدتا این منابع به سمت بخش هایی از اقتصاد سرازیر شود که همزمان سرمایه گذاری کمتری نیاز داشته باشد و اشتغال زایی بیشتری را موجب شود.
این عضو کمیسیون برنامه و بودجه اظهار داشت: ما جهت تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی باید روی بخش هایی سرمایه گذاری کنیم که به واردات کمتری نیاز دارد تا در شرایط تحریم با مسئله مواجه نشویم لیکن تاکید سیاست های اقتصاد مقاومتی کم کردن وابستگی به خارج است.
خدابخشی با تاکید براینکه نامزدها به جای تخریب یکدیگر برنامه های خود را جهت برطرف پرسشها اقتصادی اعلام کنند، خاطرنشان کرد: به طور کلی جهت حل پرسشها اقتصادی نیازمند به برنامه اجرایی نیرومند از سوی کاندیداها هستیم.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: سرمایه گذاری | انتخابات | برنامه | اقتصاد | اقتصادی | منابع | سیاست | همکاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *