خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

پرداخت مجدد یارانه مانور تبلیغاتی است ، اعلام حمایت 168 نماینده از روحانی صحت ندارد

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس اعتقاد هست؛ برقراری مجدد پرداخت یارانه به بعضی از اقشار مردم از سوی ستاد هدفمندی یارانه‌ها درآستانه انتخابات ریاست جمهوری، مانور تبلیغاتی هست.

پرداخت مجدد یارانه مانور تبلیغاتی است ، اعلام حمایت 168 نماینده از روحانی صحت ندارد

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ به عنوان پیامک برقراری مجدد پرداخت یارانه به بعضی از اقشار مردم از سوی ستاد هدفمندی یارانه ها درآستانه انتخابات ریاست جمهوری، تصویر العمل نشان داد.
وی تصریح کرد: قطعا این شکل از پرداخت یارانه آن هم در آستانه انتخابات ریاست جمهوری یک مانور تبلیغاتی قلمداد می شود.

عبارات مهم : انتخابات ریاست جمهوری – نمایندگان مجلس

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه ای کاش ما هرساله انتخابات ریاست جمهوری داشتیم و دولت ها هم بدهید نحو فعال می شدند تاکید کرد: آقای روحانی چهار سال وقت کشور را گرفتند و به بسیاری از موارد که از سوی بعضی از نمایندگان به ایشان انتقال یافته می شد، توجهی نداشتند ولی چطور شده است که درحال حاضر و در نزدیکی برگزاری انتخابات همه پرسشها دنبال می شود، جای تعجب دارد.

وی با اشاره به پیگیری عنوان مطالبات بازنشستگان پیش از موعد از سوی بعضی از نمایندگان ادامه داد: این عنوان طی سه سال از سوی بعضی نمایندگان پیگیری شد و ولی دولت حاضر به پیگیری به این عنوان نبود، لذا این در حالی است که امروز آقای نوربخش پیگیری به این عنوان را ابلاغ کردند؛ بنابراین ما از این بابت که این مسئله ابلاغ شده است ناراحت نیستیم ولی آیا باید بعد از سه سال این مسئله پیگیری شود جای پرسش دارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به پیامک پرداخت مجدد یارانه به بعضی از اقشار جامعه گفت: در رابطه با این مسئله ما مدت ها بود که به دولت می گفتیم کسانی هستند که یارانه آنها قطع شده است ولی به این مسئله پیگیری نمی کردند ولی در حال حاضر یکجا اعلام می کنند که یارانه بعضی وصل شده است است.

حاجی دلیگانی با اشاره به بیانات حسن روحانی در مناظره اقتصادی بیان داشت: آقای روحانی در این مناظره به بعضی از نامزدها اذعان داشت که آیا قول هایی را به مردم می دهید که اعتبار ای ندارد لذا بنده باید بگویم آقای روحانی خود چندین قول را در این مناظره به مردم دادند که محل تأمین اعتبارات آن معلوم نشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: آقای روحانی در مناظره مذکور اشاره داشتند که حقوق فقرای مطلق را پرداخت و شغل و غذای آنها را تأمین می کنیم. همچنین آقای روحانی گفتند که حقوق ها را کلا زیاد کردن می دهیم.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه روحانی در مناظره اقتصادی قول زیاد کردن حقوق معلمین را داد، بیان داشت: روحانی همچنین گفت که به روستانشینان وام تعلق خواهد گرفت، لذا آقای روحانی در مناظرات قول هایی را دادند که در قیاس این مسئله به بعضی از رقبای خود می گفتند که قول هایشان اعتبار ندارند این در حالی است که اگر یکی از نامزدها قول اشتغال 5 میلیون نفر را اعلام کرد مبنای این مسئله براساس برنامه ششم توسعه بود که آقای روحانی ظاهرا از آن بی اطلاع مانده است.

وی در ادامه تأکید کرد: ما از این رفتارهای دو گانه دولت که اخیرا انجام می شود بسیار تعجب می کنیم، بنده فکر می کنم به علت اینکه آقای روحانی احساس کرده اند عرصه انتخابات را واگذار خواهند کرد دست به تلاش های این چنینی می زنند تا با دادن وعده های این چنینی کاری کنند تا در واقع مردم به او رأی دهند.

حاجی دلیگانی با اشاره به اینکه توجه به پرسشها مردم آن هم در آستانه انتخابات توهین به شعور به مردم هست، افزود: این عمل نوعی گول زدن مردم در آستانه انتخابات قلمداد می شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در ادامه با اشاره به عنوان بیانیه 167 نماینده از حسن روحانی در جهت انتخابات ریاست جمهوری گفت: بعضی از رسانه ها و یا بعضی از نمایندگان که احیانا به دنبال حمایت از روحانی هستند احتمالا به دروغ عنوان کرده اند که به عنوان نمونه 167 نمایندگان مجلس بیانیه حمایت از روحانی را امضا کرده اند، بنده اعتقاد دارم این مسئله باید تکذیب شود آیا که اگر واقعا نماینده ای این بیانیه را امضا کرده است آن نماینده باید این حریت و آزادگی را داشته باشد که بگوید من پای این برگه را امضا کرده ام، ما از این مسئله استقبال می کنیم ولی اینکه به عنوان نمونه بعضی بیانیه ای را امضا کنند و بگویند که نام ما را منتشر نکنید این مسئله می تواند دروغی بیش نباشد بنابراین اگر مردها به درستی می گویند که قصد حمایت از روحانی را دارند لیست اسامی خود را منتشر کنند وگرنه بنده به عنوان یک نماینده مجلس می گویم که چنین چیزی نیست و مردم نباید گول چنین تبلیغاتی را بخورند.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: انتخابات ریاست جمهوری | نمایندگان مجلس | پرداخت یارانه | نماینده مجلس | حسن روحانی | انتخابات | برنامه | کمیسیون | یارانه | بیانیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *