خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اعضای کابینه باید از متخصصین رشته های مورد نظر و جزو سرآمدها باشند

نامزد دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری گفت:اعضای کابینه باید از متخصصین رشته های مورد نظر و جزو سرآمدها باشند، وزیر زیاد از اینکه جهت گیری سیاسیش مهم باشد جهت گیری فنی اش مهم هست.

اعضای کابینه باید از متخصصین رشته های مورد نظر و جزو سرآمدها باشند

به گزارش خبرنگار انتخابات گروه تحریریه سایت؛ اسحاق جهانگیری نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت و گوی ضبط شده است شبکه خبر اظهار داشت: امیدواریم با برنامه ایی که از صدا و سیما پخش می شود به آگاهی زیاد مردم در انتخابات ریاست جمهوری کمک کنیم.
وی در پاسخ به این پرسش که اسامی افرادی که جهت کابینه گزینش کردید را اعلام می کنید تا مردم با شناختی که از آنها دارند وزن کابینه تان را بسنجد گفت: به طوری طبیعی مهمترین اقدام مدیر جمهور بعد از رای که از مردم می گیرد گزینش همکارانش در سطح کابینه است.
جهانگیری ادامه داد: مدیر جمهور جهت گزینش کابینه اش نیازمند مشورت های متفاوت هم با گروه ها و احزاب و هم با دیگر مقامات نظام حتی تعامل با مجلس می باشد.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: کارآمدی کابینه در این است که پرسشها مردم را حل کند و با تصمیماتی که می گیرد توسعه و پیشرفت کشور را هموار کند و اقداماتی انجام دهد که از لحاظ سیاسی و اقتصادی کشور را به سمت توسعه پیش ببرد.
وی تاکید کرد: افرادی که جهت کابینه گزینش می شوند با توجه به برنامه ای که وجود دارد باید آن برنامه را قبول کنند.
جهانگیری ادامه داد: اعضای کابینه باید از متخصصین رشته های مورد نظر و جزو سرآمدها باشند.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: وزیر زیاد از اینکه جهت گیری سیاسیش مهم باشد جهت گیری فنی اش مهم است.
وی با بیان اینکه وزیر باید آدم امین و پاکدستی باشد خاطر نشان کرد: این عنوان پیش نیاز هر مسئولی در سطح کلان جمهوری اسلامی است.
جهانگیری گفت: پاکدستی در هر نظامی به خاص در نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از شاخص های تعیین کننده است.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: اعضای کابینه باید از تحرک کافی برخوردار باشند و با حضور به موقع در فعالیت های متفاوت تصمیم گیری های مورد نیاز را اتخاذ کنند.
وی افزود: یک کابینه ای باید روی کار بیاید که همه جریانات احساس کنند در این کابینه حضور و نماینده دارند.
جهانگیری گفت: اگر توفیق نصیبم شود کابینه ای را گزینش می کنم که کابینه شگفت انگیز باشد و هنگامی که مردم اسامی کابینه را می فهمند یک احسنت بگوید.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: کشور ما کشور جوانی است نیروهای جوان تعیین کننده هستند.
وی گفت: مردم حتما به این عنوان توجه دارند که خیلی از کشورهای دنیا نیروی جوان ندارند و جامعه ارزش پیر است لذا از نخبگان دیگر کشورها جهت اداره امور کشورشان استفاده می کنند.
جهانگیری با بیان اینکه ما دختران و پسران جوان، تحصیل کرده و توانمندی داریم تاکید کرد: باید وقت های مورد نیاز جهت استفاده از این ظرفیت های کشور فراهم شود.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: کسی که به پیشرفت کشور عزیزمان ایران فکر می کند باید بداند مدیریت آینده باید نسل امروز باشد.
وی تاکید کرد: من طرفدار طی کردن مدیریت پله ای هستم و ارتقا براساس توانمندی خوب است.
جهانگیری ادامه داد: هر چه انسان سطوح مدیریتی را پله پله طی کند بهتر است لیکن در این حالت از تجربه های زیادی برخوردار می شود.

عبارات مهم : انتخابات ریاست جمهوری – انقلاب اسلامی
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در کابینه باید افراد جوان و پرتحرک باشند در کابینه آینده نیز سهم جوانان زیاد خواهد بود و براساس آینده نگری سن میانگین کابینه ام 40 الی 45 سال است.

وی با بیان اینکه بانوان در کابینه آینده سهم تعیین کننده ای خواهند داشت خاطر نشان کرد: زنان نیمی از جامعه کشور عزیزمان ایران هستند و توانمندی آنها نباید نادیده گرفته شود.
جهانگیری گفت: در دولت یازدهم ما سفیر و فرماندار زن داشتیم در دولت دوازدهم هم حضور زنان پررنگ تر خواهد شد.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این پرسش که آیا از بستگان و نزدیکان خود در بخش های متفاوت دولت تان استفاده خواهید کرد گفت: افرادی که صرفا با آنها آشنایی دارم حضور خواهند داشت من هم استاندار هم وزیر صنایع و معادن بوده ام ولی هیچ یک از بستگانم در هیچ کدام از حوزه هایی که من مسئولیت داشتم تاکنون حضور نداشته اند.
وی تاکید کرد: ممکن است بستگان من افراد توانایی باشند ولی این عنوان دلیلی نمی شود جایی که من هستم آنها نیز حضور داشته باشند.
جهانگیری تاکید کرد: تاکنون هیچ برنامه ای جهت حضور بستگانم در کابینه و اطرافم ندارم.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه چه طورمی توانید ظرفیت های ملی را جهت تحقق بخشیدن در چارچوب اهداف نظام فعال کنید اظهار داشت: تصوری که من از اداره کشور دارم شاید با دیگران متفاوت باشد این کشور قادر است پرسشها پیچیده را ساده حل کند.
وی گفت: بعضی سبک مدیریت ها به این صورت است که پرسشها راحت را بحرانی می کنند و هزینه های زیادی را به کشور تحمیل می کنند.
جهانگیری اضافه کرد: هنر این است که مدیرانی به کار گرفته شوند که مسئله را قبل از بحران حل کنند.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: مدیر جمهور جایگاه مهمی است در مرحله اول مهمترین عامل تعیین کننده باید با مقام اول کشور همراه باشد آیا که اگر این همراهی صورت نگیرد او قادر نخواهد بود بقیه مجموعه ها را با خود همگام کند.

وی گفت: تجربه مدیریتی من این اعتماد را به مردم می دهند که من قادر هستم بین همه مجموعه ها هم جهتی را به وجود بیاورم تا با همراهی دیگر قوا دولت پرسشها کشور را حل کند.

جهانگیری افزود: مدیر جمهور نفر دوم بعد از رهبری است و مردم انتظار دارند او توانایی داشته باشد تا همه ظرفیت های کشور را در یک جهت پیش ببرد.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه اظهاراتش گفت: دولت مسئول اداره کشور است لذا نخستین دستگاهی است که از نگرانی مردم آسیب می بیند.
وی بیان داشت: دولت و شخص مدیر جمهور باید قادر باشند پرسشها کشور را در جاهایی که حل می شود، حل کنند.
جهانگیری تاکید کرد: مدیر جهور مدیر شوراهایی است که مدیر قوای دیگر نیز در آن حضور دارند بنابراین پرسشها متفاوت کشور باید در این بخش ها برطرف شود.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: مردم هیچ وقت خوشحال نمی شوند که بشوند مدیر جمهور با دیگران درگیر است.
وی افزود: ما یک انقلاب کردیم و امام آرزوی بزرگ هایی را جهت این انقلاب ترسیم کردند مهمترین آرزوی بزرگ استقلال آزادی جمهوری اسلامی بود بنابراین انقلابی کسی است که به دنبال آزادی هایی که قانون اساسی آینده نگری کرده باشد.
جهانگیری افزود: فکر می کنم در هر منطقه ای متناسب با نیازهای آن تاریخ باید طبق انقلابی بودنمان عمل کنیم.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: انقلابی گری بحران سازی افراطی گری نیست بلکه این است که چگونه می توانیم آرزوی بزرگ های انقلاب را محقق کنیم چگونه می توانیم از استقلال کشور عزیزمان ایران دفاع کنیم چگونه می توانیم قدرت اقتصادی کشور عزیزمان ایران را اوج ببریم.
وی ادامه داد: در وقت جنگ انقلابی کسی است که به جنگ می رود، در وقت سازندگی انقلابی کسی است که خشت روی خشت می گذارد که این کشور پیشرفت کند.
جهانگیری اضافه کرد: من فکر می کنم در این زمینه تاکنون از زندگی خود با این تعریفی که دارم حفاظت کردم و براساس نیازهای جمهوری اسلامی در آنجایی که مورد نیاز بوده عمل کرده ام.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوالی مبنی براینکه فکر می کنید کارایی مدیر جمهور زیاد به توان مدیریتی یا اجرایی او برمی گردد یا میزان اختیاراتی که قانون اساسی در اختیارش گذاشته یا میزان پای بندیش به اهداف انقلاب اسلامی، آرزوی بزرگ های امام و خواسته های مقام معظم رهبری اظهار داشت: هر سه مورد آیا که هیچ کدام از این ها در تضاد با دیگری نیست.

ادامه دارد..

واژه های کلیدی: انتخابات ریاست جمهوری | انقلاب اسلامی | اعضای کابینه | جهانگیری | انتخابات | انقلابی | اسلامی | جهانگیری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *