خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اروپا راجع به برجام سیاست مستقل‌تری اتخاذ کند

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک گفت: انتظار داریم اتحادیه اروپا راجع به توافق هسته‌ای سیاست مستقل‌تری را مانند گذشته اتخاذ کند.

اروپا راجع به برجام سیاست مستقل‌تری اتخاذ کند

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی گروه تحریریه سایت؛ علی اکبر ولایتی مدیر مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام ظهر امروز با فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیدار و گفتگو کردند.

ولایتی در این دیدار اظهار داشت: جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران راجع به توافق‌نامه هسته ای و برجام به صورت براق عمل کرده است هرچند که شاهد هستیم مدیر جمهور آمریکا هر روز با شیوه‌ای تازه سخن می‌گوید.

وی تأکید کرد: انتظار این است که اتحادیه اروپا و کشورهای اروپایی سیاست‌های مستقل‌تری را مانند گذشته‌ خود راجع به برجام اتخاذ کنند.

اروپا راجع به برجام سیاست مستقل‌تری اتخاذ کند

ولایتی افزود: در سوریه شاهد هستیم که حدود 6 سال علیه مردم و دولت قانونی جنایت کرده‌اند و همه زیر ساخت‌ها را با کمک بعضی کشورهای غربی و آمریکا از بین برده‌اند که مهم است کشورهای اروپایی در این زمینه حساسیت بیشتری داشته باشند و این عنوان در خصوص عراق و بعضی دیگر از کشورهای منطقه هم اهمیت می‌یابد.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: ما هم چنان متعهد هستیم که در سوریه و در منطقه با تروریسم مبارزه کنیم در واقع جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران برای ایجاد صلح و ثبات جهانی ایستادگی کرده است در غیر اینصورت شاهد رشد این پدیده شوم در اروپا و دیگر مناطق دنیا خواهیم بود و در این جهت آمادگی ‌های مورد نیاز را جهت همکاری با اتحادیه اروپا داشته و داریم.

در ادامه این دیدار موگرینی تأکیدکرد: از حضور در کشور عزیزمان ایران و انجام این دیدار خوشحال هستم امیدوارم شاهد رشد و ارتقای هر چه زیاد تفاهم و همکاری‌های اتحادیه اروپا در کشور عزیزمان ایران باشیم.

گفتنی است فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا شب گذشته به همراه هیأتی جهت حضور در مراسم تحلیف مدیر جمهور وارد کشورمان شدند.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک گفت: انتظار داریم اتحادیه اروپا راجع به توافق هسته‌ای سیاست مستقل‌تری را مانند گذشته اتخاذ کند.

انتهای خبر /

دیدار ولایتی با موگرینی

سیاست های اتحادیه اروپا در قبال برجام

واژه های کلیدی: آمریکا | سیاست | ایران | اروپا | همکاری | اسلامی | اتحادیه اروپا | همکاری کشور عزیزمان ایران و اتحادیه اروپا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *