خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اذعان شرکت ملل به حمایت رژیم صهیونیستی از تروریستها

دبیرکل شرکت ملل متحد در تازه ترین گزارش ، حمایت رژیم صهیونیستی از گروههای مسلح در سوریه را تایید کرد.

اذعان شرکت ملل به حمایت رژیم صهیونیستی از تروریستها

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه ، دبیرکل شرکت ملل متحد در گزارشی به اقدام رژیم صهیونیستی در حمایت از گروههای تروریستی در سوریه از جمله گروه تروریستی جبهه النصره در منطقه حائل (بین سوریه و فلسطین اشغالی) و اقدام این رژیم به ارتباط و هماهنگی مستقیم با جبهه النصره اذعان کرده است.
سازمان ملل همچنین تأیید کرد شدت یافتن حملات هوایی ائتلاف بین المللی به رقه به کشته شدن دهها غیر نظامی و کوچ اضطراری صد و شصت هزار نفر منجر شده است است.

عبارات مهم : گروه تروریستی جبهه النصره – گروههای تروریستی

شبکه سوریه در گزارشی گفت: این اظهار نظر محافظه کارانه شرکت ملل است که در حد محکومیت نیست و چیزی بر وضع موجود نمی افزاید بلکه فقط تأیید آن چیزی است که قبلا نیز اثبات شده است است.
گزارشگر گفت: حملات ائتلاف غیر قانونی به فرماندهی آمریکا در روز نهم ماه کنونی میلادی به استان رقه مشمول بر بیست و پنج نوبت بمباران بخشهای غربی رقه با بمبهای فسفر سفید که به کارگیری آن در سطح بین المللی ممنوع است به شهادت 17 نفر از جمله 12 نفر در حمله به یک قهوه منزل در منطقه الجزره در نزدیکی فرات منجر شد.
روستای ضبیان در نزدیکی شهر شرقی دیر الزور نیز نشانه بمباران ائتلاف بود که یک گذرگاه آبی را در رود فرات بمباران کردند و باعث شهادت سه غیر نظامی و انهدام این گذرگاه مورد استفاده مردم شد.
منابع محلی و رسانه ای تأکید کردند هواپیماهای ائتلاف بین المللی به بمباران غیر نظامیان ادامه می دهند. ماه مه گذشته نیز بیش از 66 غیر نظامی که زیاد آنان زن و کودک بودند در حملات به شهرهای المیادین و البوکمال در نزدیکی شهر دیر الزور کشته شدند.
سوریه که راجع به خطرات شدت یافتن حملات و جنایات ائتلاف ادعایی علیه غیرنظامیان هشدار داده بود از این ائتلاف خواسته است این حملات را متوقف کند لیکن فقط به تقویت داعش و حمایت معنوی هر چه زیاد از داعش و دیگر گروههای تروریستی مرتبط با آن منجر شده است هست.
سوریه تأکید کرده است این جنایات ، روشن ترین گواه بر فریب افکار عمومی به وسیله این ائتلاف ادعایی و نیز نقض قواعد قانون حقوق بشر بین الملل و قطعنامه های شورای امنیت شرکت ملل است که بر لزوم حاکمیت سوریه تأکید کرده است.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: گروه تروریستی جبهه النصره | گروههای تروریستی | حملات هوایی | بین الملل | بمباران | سوریه | نزدیکی | جنایات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *