خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ادامه محاصره قبله نخست مسلمانان از سوی رژیم صهیونیستی

رژیم اشغالگر قدس از صبحگاه امروز از ورود کارمندان مسجدالاقصی به این مکان مقدس ممانعت می‌کند.

ادامه محاصره قبله نخست مسلمانان از سوی رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان؛ به نقل از الحیات، نیروهای رژیم اشغالگر قدس از ساعات ابتدایی صبحگاه امروز از ورود کارمندان مسجدالاقصی به این مکان مقدس ممانعت کردند.
نیروهای صهیونیست در حالی از حضور کارمندان مسجدالاقصی در این مکان مقدس جلوگیری کردند که جهت سومین روز متوالی، محاصره نظامی این مسجد و منطقه قدیم بیت المقدس ادامه دارد.

خبرگزاری فلسطینی وفا به نقل از مدیر بخش رسانه ای شرکت اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد: دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی شب گذشته با شماری از نگهبانان مسجدالاقصی تماس گرفت و از آن ها خواست به این مسجد نروند.

ادامه محاصره قبله نخست مسلمانان از سوی رژیم صهیونیستی

عبارات مهم : رژیم صهیونیستی – الکترونیکی
همچنین نیروهای رژیم صهیونیستی شب گذشته کارمند بخش آتش نشانی مسجدالاقصی را نزدیک پست ایست بازرسی در مرکز بیت المقدس بازداشت کردند.

خبرگزاری فلسطینی وفا همچنین اعلام کرد ده ها نفر از ساکنان بیت المقدس نماز صبح را در نزدیک‌ ترین نقطه به مسجدالاقصی اقامه کردند. خبرگزاری فلسطینی صفا نیز از راه اندازی ورودی های الکترونیک در مسجدالاقصی خبر داد. این اقدام اسرائیل در حالی انجام می شود که اعضای شورای اداره اوقاف اسلامی قدس از ورود به مسجد از طریق این ورودی های الکترونیکی مخالفت کرده اند.

این شورا گفته است این کارها امنیتی نیروهای رژیم صهیونیستی، به منزله عوض کردن وضع کنونی صحن های مسجدالاقصی و نقض آزادی‌های عبادتی و حق مسلمانان در این مسجد و مداخله در امور آنها به شمار می رود.

از سوی دیگر، بعضی رسانه ها به نقل از شاهدان عینی گزارس دادند که مقامات رژیم صهیونیستی ظهر امروز، یکشنبه، بعضی از ورودی های مسجدالاقصی را در برابر نمازگزاران باز کردند.

رژیم اشغالگر قدس از صبحگاه امروز از ورود کارمندان مسجدالاقصی به این مکان مقدس ممانعت می‌کند.

همچنین شاهدان عینی اعلام کردند نمازگزاران بوسیله ورودی های الکترونیک مورد بازرسی قرار گرفتند. یکی از شاهدان عینی گفته است پلیس رژیم صهیونیستی به کارمندان اوقاف به علت مخالفت با بازرسی از طریق ورودی های الکترونیک، اجازه ورود به مسجدالاقصی را نداده است.

شایان ذکر است گلعاد آردان، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز در اظهاراتی مدعی شد مسجدالاقصی تحت حاکمیت اسرائیل قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: رژیم صهیونیستی | الکترونیکی | الکترونیک | ظهر امروز | اسرائیل | رسانه ها | رسانه ای | اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *