خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تصویرهای ، ادامه استقرار زره‌پوش‌های آل‌خلیفه در برابر منزل آیت‌الله قاسم

شماری از شخصیت‌های سیاسی و روشنفکران عرب با صدور بیانیه‌ای، همراهی خود را با ملت بحرین اعلام کردند.

تصویرهای ، ادامه استقرار زره‌پوش‌های آل‌خلیفه در برابر منزل آیت‌الله قاسم

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، شماری از شخصیت های سیاسی و روشنفکران عرب با صدور بیانیه ای، همراهی خود را با ملت بحرین اعلام کردند.

عبارات مهم : تجهیزات نظامی – بحرین

*محکومیت خشونت و خون ریزی آل خلیفه از سوی روشنفکران دنیا عرب
این شخصیت ها در بیانیه مذکور خواستار توقف فوری ویران گری ها در بحرین شده است و همگان را به تقویت وحدت ملی، ایجاد دریچه ای به سوی امنیت، ثبات و پیشرفت در این کشور دعوت کردند.

در این بیانیه تمامی روش های سرکوب گری و نقض آشکار قانون و حقوق بشر در بحرین محکوم شده است و شخصیت های دنیا عرب، نگرانی خود را خشونت و خون ریزی حکام آل خلیفه اعلام کردند.

*محکومیت نقض حقوق بشر در بحرین از سوی شرکت عفو بین الملل
پس از برگزاری نشست ریاض، این روزها بحرین شاهد حملاتی خونین و شدید از سوی پادشاهی آل خلیفه هست؛ حملاتی که حقوق مشروع ملتی را نشانه رفته که با اعتراض و ارائه خواسته های عادلانه، به دنبال رشد، اصلاح و توسعه پایدار عدالت اجتماعی در کشورشان هستند.

تا جایی که شرکت عفو بین الملل طی بیانیه ای اطراف تحولات بحرین، دولت و پادشاهی این کشور را محکوم کرد.

در این بیانیه تمامی کارها امنیتی آل خلیفه که به شهادت شهروندان و بازداشت صدها بحرینی انجامیده، محکوم شده است هست.
در حقیقت نیروهای امنیتی بحرین با به کارگیری نیروهای افراطی علیه معترضین شرکت کننده در تظاهرات مسالمت آمیز در منطقه الدراز، نقاب را از صورت واقعی خود برداشتند.

در این زمینه حملات سرکوب گرانه ادامه دار علیه اهالی این منطقه، به دنبال اوضاع محاصره الدراز از سوی حاکمیت بحرین صورت می گیرد، محاصره ای که از 11 ماه قبل شروع شده است هست.

*شیوه تازه محاصره از سوی آل خلیفه/ الدُراز به پادگانی نظامی تبدیل شده است است
آل خلیفه با اعمال اوضاع نظامی در منطقه محاصره شده است الدُراز، شکل جدیدی از محاصره را در این منطقه و حومه آن شروع کرده، به طوری که این منطقه به پادگانی نظامی تبدیل شده است که عرصه را بر شهروندان ساکن در این ناحیه تنگ کرده هست.

حاکمیت بحرین تمامی اتهامات وارد شده است به نظام را رد کرده و حمله خونین خود به میدان تحصن مردمی در نزدیکی منزل مرجعیت دینی این کشور یعنی آیت الله شیخ عیسی قاسم را توجیه می کند.

به نقل از شبکه اللؤلؤة؛ مزدوران آل خلیفه به گسترش اوضاع نظامی در منطقه «ساحل ابوصبح» به استقرار حدود 20 خودروی نظامی و وسایل نقلیه زره پوش در موقعیت عبوری ساحل اقدام کرده اند.

نیروهای آل خلیفه خودروها و تجهیزات نظامی خود را در نزدیکی میدان مشرف به مرکز الدراز متمرکز کرده اند، و این مکان تنها خروجی مهم جهت منطقه بسته شده است هست.

این منطقه 3 خروجی دارد که ساکنان به همراه خودروهایشان در نقاط خاص عبوری، با شدت و دقت بازرسی می شوند.

در نزدیکی منزل آیت الله قاسم، حدود 4 دستگاه از وسایل نقلیه زره پوش مستقر هستند که یکی از آن ها در برابر درب مهم منزل ثابت بوده و هرگونه رسیدن به منزل آیت الله و دست یابی به آن جا را غیرممکن ساخته هست.

این آرایش نظامی به صورت مستمر در تمامی محله های مسکونی منطقه محاصره شده است الدراز برقرار هست، به گونه ای از 6 روز گذشته، 3 خودروی نظامی و یا حداقل 2 ماشین علاوه بر حملات تکراری نیروهای کماندو و شبه نظامیان، در یورش به منازل شهروندان این منطقه همکاری دارند.

لازم به ذکر است که نظام پادشاهی بحرین از ساعت13 ظهر تا 1 نیمه شب هرروز اقدام به قطع شبکه اینترنت در منطقه الدراز می کند؛ در واقع این اقدام بعد از بسته شدن مبادی ورودی و قبل از هجوم خونین از ساعت 7 تا نیمه شب صورت می گیرد.

طی روزهای اخیر نیز حکومت آل خلیفه در اقدام دیگری اعلام کرد که مراسم تدفین پیکر شهدای بحرینی باید بدون حضور خانواده های آنان و نیز به شیوه ای که براساس احکام مذهب جعفری نباشد، انجام شود آیا که اجرای احکام برگرفته از مذهب تشیع جعفری، علی رغم قوانین و مشروعیت حکومت در این کشور هست.
پس از اقدام مزدوران پادشاهی بحرین در کشتار میدان الفداء در منطقه الدُراز و هجوم وحشیانه به نزدیکی منزل مرجعیت عالیقدر «آیت الله شیخ عیسی قاسم»، نیروهای آل خلیفه بدون برگزاری مراسم تشییع، به دفن اجساد شهدا اقدام کردند.

گزارش از: وحید امیدی موحد

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: تجهیزات نظامی | بحرین | نزدیکی | بیانیه | بحرین | آل خلیفه | الدراز | آیت الله عیسی قاسم

تصویرهای ، ادامه استقرار زره‌پوش‌های آل‌خلیفه در برابر منزل آیت‌الله قاسم

تصویرهای ، ادامه استقرار زره‌پوش‌های آل‌خلیفه در برابر منزل آیت‌الله قاسم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *