خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اختصاص فقط 20 دقیقه وقت جهت دیدار اردوغان و ترامپ!

رئیس‌جمهور آمریکا جهت گفتگو با همتای ترکیه‌ای خود راجع به سوریه، مبارزه با گروه تروریستی و پرسشها منطقه‌ای در واشنگتن، فقط 20 دقیقه وقت تخصیص داده شده است داده هست.

اختصاص فقط 20 دقیقه وقت جهت دیدار اردوغان و ترامپ!

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از پایگاه اینترنتی تی 24 ترکیه، مدیر جمهور آمریکا 20 دقیقه جهت دیدار دوجانبه با مدیر جمهور ترکیه تخصیص داده شده است داده است.

رجب طیب اردوغان، مدیر جمهور ترکیه، که به آمریکا سفر کرده است آخرهای وقت امروز در دفتر کار دونالد ترامپ مدیر جمهور آمریکا در کاخ سفید با وی دیدار می کند. این دیدار نخستین دیدار اردوغان با ترامپ هست.

عبارات مهم : رجب طیب اردوغان – دونالد ترامپ

کمک تسلیحاتی آمریکا به ی پ گ (یگان های مدافع خلق)، درخواست ترکیه جهت استرداد فتح الله گولن (مخالف سرسخت مدیر جمهور ترکیه که در آمریکا بسر می برد) عملیات علیه گروه تروریستی داعش در سوریه و مسئله بازداشت رضا ضراب -بازرگان ایرانی تبار تبعه ترکیه- در آمریکا از بااهمیت ترین محورهای گفتگوهای امروز اردوغان و ترامپ خواهد بود.
مذاکرات هیئت های دوجانبه آمریکا و ترکیه نیز به ریاست ترامپ و اردوغان برگزار خواهد شد. رؤسای جمهور دو کشور همچنین در کنفرانس خبری یکسان نیز شرکت خواهند کرد.
اردوغان و ترامپ در دیدار دوجانبه راجع به تحولات منطقه ای و بین المللی نیز تبادل نظر خواهند کرد.
رئیس جمهور ترکیه بر نگرانی های کشورش از کمک های تسلیحاتی آمریکا به « ی پ گ» تاکید خواهد کرد. اردوغان بر ضرورت همراهی و ادامه همکاری آمریکا و ترکیه به عنوان دو کشور متحد تاکید خواهد کرد. وی این عنوان را به ترامپ گوشزد خواهد کرد که ترکیه نمی تواند فعالیت های گروه های مرتبط با پ ک ک را در سوریه بپذیرد.
تی 24 نوشت: مسئله سوریه بااهمیت ترین محور گفتگوهای اردوغان و ترامپ خواهد بود. رؤسای جمهور آمریکا و ترکیه راجع به عملیات علیه داعش در رقه و منبج همچنین تحولات بعد از اعلام مناطق عاری از تنش و درگیری در سوریه نیز تبادل نظر خواهند کرد.



انتهای پیام/

واژه های کلیدی: رجب طیب اردوغان | دونالد ترامپ | رئیس جمهور | رئیس جمهور | آمریکا | اردوغان | سوریه | ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *