خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

احزاب نباید انتظار داشته باشند دولت بودجه آنها را تأمین کند

نماینده مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه احزاب انتظار داشته باشند دولت بودجه آنان را تامین کند، نگاه اشتباهی است.

احزاب نباید انتظار داشته باشند دولت بودجه آنها را تأمین کند

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، محمود صادقی نماینده مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران در مجلس شورای اسلامی در همایش فصلی منزل احزاب که پیش از ظهر امروز در وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: در قانون تازه احزاب قدم‌هایی رو به جلو برداشته شده است است و علی‌رغم انتقاداتی که به حضور بدون حق رای دو تن از نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده 10مطرح می‌شود، به نظرم اقدام خوبی است آیا که پیش از این چنین چیزی وجود نداشته است.

نماینده مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت در جهت کمک به احزاب ردیف بودجه‌ای را در بودجه هر سال در نظر گرفته هست، افزود: اینکه احزاب انتظار داشته باشند دولت بودجه آنان را تامین کند، نگاه اشتباهی است آیا که با استقلال احزاب تعارض دارد.

وی ادامه داد:احزاب به عنوان مجاری مهم مهم امر و نهی باید ناظر بر دولت باشند و اگر به دولت وابسته شوند، مسلماً این عنوان تاثیرگذار خواهد بود.

احزاب نباید انتظار داشته باشند دولت بودجه آنها را تأمین کند

صادقی تاکید کرد: ممکن است بعضی بگویند گرفتن بودجه ایرادی ندارد ولی به نظر من ما نباید جلوی دولت دست دراز کنیم!

انتهای پیام/

در قانون تازه احزاب قدم‌هایی رو به جلو برداشته شده است است

واژه های کلیدی: مجلس شورای اسلامی | قانون | ایران | محمود صادقی | نماینده مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران در مجلس | وزارت کشور |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *