خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

احتمال کنار کشیدن ترامپ از مذاکرات صلح خاورمیانه

برخی منابع از احتمال کنار کشیدن «دونالد ترامپ» از مذاکرات صلح خاورمیانه خبر می‌دهند.

احتمال کنار کشیدن ترامپ از مذاکرات صلح خاورمیانه

به گزارش گروه بین‌الملل گروه تحریریه سایت به نقل از جروزالم پست؛ روزنامه عربی الحیات چاپ لندن در گزارشی اعلام کرد به علت اختلاف نظر پیش آمده میان طرف‌های درگیر در مذاکرات صلح خاورمیانه، «دونالد ترامپ»، مدیر جمهور آمریکا، در حال بررسی کنار کشیدن از این مذاکرات است.

برخی منابع کاخ سفید که در نشست رام‌الله میان «جرد کوشنر»، فرستاده و داماد ترامپ، و «محمود عباس»، مدیر تشکیلات خودگردان فلسطین، برگزار شد حضور داشتند، به روزنامه الحیات اعلام کردند مدیر جمهور آمریکا به زودی راجع به آینده مذاکرات صلح میان اسرائیل و فلسطین تعیین وظیفه می‌کند لیکن ممکن است وی تصمیم به کناره‌گیری از مذاکرات بگیرد.

یک مقام دولتی آمریکا در تصویر العمل به گزارش الحیات اظهار داشت: چنین گزارشی کاملا بی‌اساس و بی‌معنی است.

احتمال کنار کشیدن ترامپ از مذاکرات صلح خاورمیانه

عصبانیت محمود عباس از درخواست ارائه شده است بوسیله کوشنر و ترک جلسه موجب شد شایعاتی درمورد متوقف شدن مذاکرات صلح خاورمیانه با حضور نمایندگان آمریکایی در میان رسانه‌ها منتشر شود.

در دیدار هفته گذشته که نیمه کاره به اتمام رسید، کوشنر اعلام کرد کاخ سفید با نظر مقامات صهیونیست مبنی بر لزوم قطع حقوق و مستمری خانواده اسرای فلسطینی موافق است و از تشکیلات خودگردان می‌خواهد هرچه سریعتر مستمری این افراد را قطع کند.

عباس در تصویر العمل به این درخواست با خشم اظهار داشت آمریکا در مذاکرات صلح بی‌طرف نیست و از طرف اسرائیلی جانبداری می‌کند.

قرار است جرد کوشنر گزارش کاملی از نتیجه های سفر خود به فلسطین اشغالی را در اختیار دونالد ترامپ قرار دهد. سپس رئیس جمهور آمریکا تصمیم می‌گیرد آیا ادامه مذاکرات به این شیوه نتیجه مثبتی در پی خواهد داشت یا خیر. ممکن است ترامپ به این نتیجه برسد که موارد اختلاف میان دو طرف زیاد است و ادامه دادن مذاکرات بیهوده خواهد بود. در این صورت آمریکا از مذاکرات صلح خاورمیانه کنار خواهد کشید.

برخی منابع از احتمال کنار کشیدن «دونالد ترامپ» از مذاکرات صلح خاورمیانه خبر می‌دهند.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: دونالد ترامپ | رئیس جمهور | داماد ترامپ | خاورمیانه | جرد کوشنر | آمریکایی | فلسطین | آمریکا | مذاکرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *