خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

احتمال ورود کمیته تفحص از صندوق فرهنگیان به بررسی تخلفات مالی «سازمان دانش‌آموزی»

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از احتمال ورود کمیته تفحص از صندوق فرهنگیان به عنوان تخلفات مالی شرکت دانش‌آموزی خبر داد.

احتمال ورود کمیته تفحص از صندوق فرهنگیان به بررسی تخلفات مالی «سازمان دانش‌آموزی»

اسدالله عباسی نماینده مردم رشت در گفت وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان با اشاره به عنوان تخلفات مالی در شرکت دانش آموزی و بررسی این عنوان در مجلس، گفت: در این رابطه گزارش هایی به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارسال شده است است ولی پیگیری به مستندات نیازمند بررسی های دقیق است.
وی تأکید کرد: تخلفات در شرکت دانش آموزی در حال حاضر مطرح است و قطعا ما در این زمینه به اعضای کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مأموریتی محول خواهیم کرد تا اینکه پرسشها را مورد بررسی قرار دهد.

عبارات مهم : مجلس شورای اسلامی – فرهنگیان

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بررسی عنوان تخلفات مالی شرکت دانش آموزی در دستور کار کمیته تحقیق و تفحص صندوق ذخیره فرهنگیان نیست تصریح کرد: با این حال اگر تخلفات مالی شرکت دانش آموزی به مسئله صندوق ذخیره فرهنگیان ارتباطی پیدا کند صددرصد به این پرونده ورود پیدا خواهد کرد تا اینکه بسیاری از پرسشها را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
به گزارش گروه تحریریه سایت؛ گفتنی است جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی پیش تر در رابطه وجود تخلفات مالی در شرکت دانش آموزی کشور خبر داده بود.
وی همچنین گفته بود علاوه بر دریافتی های خلاف بعضی از مدیران، در آمدهای این شرکت صرف خرید ماشین های مدل اوج جهت بعضی از رؤسای آموزش و پرورش استان ها شده است است.
البته این نماینده طی این مصاحبه عنوان کرده بود که مدارکی وجود دارد که پول هایی از دانش آموزان به منظور خرید روپوش و یا اجاره بوفه مدارس دریافت شده است که مشخص نیست این پول ها کجا واریز و یا کجا هزینه شده است است.
انتهای خبر /

واژه های کلیدی: مجلس شورای اسلامی | فرهنگیان | کمیسیون | تحقیقات | صندوق | آموزش | تخلفات | مجلس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *