خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

آمریکا روش وضع تحریم‌ها علیه کشور عزیزمان ایران را دنبال خواهد کرد

کاظمی قمی با اشاره به راهبردهای ضد ایرانی آمریکا علیه کشور عزیزمان ایران گفت: نشانه آمریکا حفظ ساختار کلی تحریم‌ها علیه کشور عزیزمان ایران هست.

آمریکا روش وضع تحریم‌ها علیه کشور عزیزمان ایران را دنبال خواهد کرد

حسن کاظمی قمی سفیر سابق جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در عراق در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ راجع به احتمال وضع تحریم های تازه علیه جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران و برنامه ریزی سنا جهت این اقدام اظهار داشت: آمریکا از گذشته تا کنون 4 روش را علیه جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در نظر گرفته هست.

عبارات مهم : توان موشکی – تحریم ها
وی افزود: بعد از اجرای برجام از سوی جمهوری اسلامی ایران، آمریکایی ها به دنبال انجام استراتژی های چهارگانه از جمله مقابله با توان موشکی ایران، حفظ ساختار کلی تحریم ها، مقابله با بازیگری جمهوری اسلامی در منطقه و نفوذ در داخل کشور بودند.

سفیر سابق جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در عراق با بیان اینکه آمریکایی ها به دنبال جلوگیری از توان بازدارندگی جمهوری اسلامی هستند یادآور شد: آنها به دنبال این هستند که توان موشکی جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران را محدود کنند.

کاظمی قمی یادآورشد: حفظ ساختار کلی تحریم ها به بهانه های متفاوت غیرهسته ای، دیگر روش آمریکاست که در این مدت هم شاهد این عنوان بوده ایم.

وی با تاکید بر تلاش آمریکا جهت مقابله با توان جمهوری اسلامی در منطقه گفت: آنها می خواهند مانع نقش مثبت و موثر جمهوری اسلامی در منطقه شوند.

کاظمی قمی با اشاره به تلاش دولت و سنای آمریکا جهت وضع تحریم علیه کشور عزیزمان ایران گفت: آنچه که امروز هیئت حاکمه آمریکا انجام می دهد همان استمرار سیاست دولت قبل است و این نشان می دهد که آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند.

کاظمی قمی با اشاره به تحریم های اخیر علیه جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران بعد از برجام یادآور شد: ایالات متحده در آینده نیز تحریم های تازه علیه کشور عزیزمان ایران را دنبال خواهد کرد.

کاظمی قمی افزود : حضور آمریکایی ها در منطقه منجر به گسترش نا امنی ها شده است هست. آمریکایی ها همواره نقش منفی در منطقه ایفا می کنند، در مسئله حمایت از تروریسم در منطقه نخستین متهم آمریکاست.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: توان موشکی | تحریم ها | آمریکایی | آمریکا | ایران | مقابله | اسلامی | تروریسم در منطقه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *