خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

با بدقولان مذاکره مجدد معنایی ندارد ، آمریکا تعهدات قبلی‌اش را عملی نکرده است

عضو شورای مرکزی جمنا گفت: آمریکا به قول‌های قبلی‌اش عمل نکرد بنابراین با بدقولان مذاکره مجدد معنایی ندارد.

با بدقولان مذاکره مجدد معنایی ندارد ، آمریکا تعهدات قبلی‌اش را عملی نکرده است

یحیی آل‌اسحاق عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، راجع به طرح مذاکره مجدد در برجام و اضافه شدن ضمیمه‌ای به آن، اظهار کرد: مسئولان رسمی کشور در این مورد اعلام موضع کردند و گفتند که جای مذاکره مجدد وجود ندارد.

وی ادامه داد: مگر آمریکا به تعهدات قبلی خود عمل کرده است؟ که اکنون خواهان مذاکرات تازه و اضافه شدن ضمیمه‌ای به برجام است.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: در مجموع مذاکراتی انجام شد و توافقی شکل گرفت، طرف‌های دیگر مذاکره کننده درصد پایینی از آن توافق را عملیاتی کرده‌اند و همانگونه که آمریکا به قول‌های قبلی‌اش عمل نکرد، به قول‌های بعدی‌اش هم عمل نمی‌کند و با بدقولان نمی‌شود دوباره مذاکره کرد.

با بدقولان مذاکره مجدد معنایی ندارد ، آمریکا تعهدات قبلی‌اش را عملی نکرده است

آل‌اسحاق تصریح کرد: در حوزه پرسشها اقتصادی نمی‌توان براساس احتمالات تناوب اقتصادی یک کشور را پایه‌گذاری کرد یعنی ما نباید به احتمال اینکه ممکن است برجام به شکلی عملی شود، مجموعه روابط تجاری و اقتصادی‌مان را تحت تاثیر قرار دهیم.

وی با بیان اینکه ما باید جنبه‌های احتیاط را رعایت کنیم و دولت هم منتظر اعلام مواضع 1+5 و آمریکا هست، تصریح کرد: باید مناسبات اقتصادی خودمان را بر مبنایی تنظیم کنیم که آنان به تعهداتشان عمل نمی‌کنند و به نظامات قبلی که داشتیم، برگردیم.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: جمهوری اسلامی تجربه‌های مختلفی در حوزه ‌ اقتصادی دارد ما دوران جنگ را پشت سر گذاشتیم، شرایطی را شاهد بودیم که کل کشور 10 میلیارد دلار زیاد نداشت. بنده مسئولیت وزارت بازرگانی را بر عهده داشتم آن وقت سه میلیارد دلار در ازای ده هزار قلم کالا زیاد نداشتیم و شرایط همچون اکنون نبود.

وی با بیان اینکه نخ تسبیح اداره کشور در دوران جنگ اتحاد ملت بود، تاکید کرد: همه اعم از مردم، دولت و مجلس در برابر ترساندن خارجی متحد بودند، یک گروه در میدان‌های جنگ نظامی فعالیت می‌کرد و یک گروه هم در میدان‌های اقتصادی.

عضو شورای مرکزی جمنا گفت: آمریکا به قول‌های قبلی‌اش عمل نکرد بنابراین با بدقولان مذاکره مجدد معنایی ندارد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: در وقت جنگ عراقی‌ها کشتی‌های حامل گندم و محصولات استراتژیک را مورد نشانه قرار می‌دانند،به خاطر دارم در یک روز باید هفت ناوگان کشتی را به هم وصل می‌کردیم و به وسیله نیروی زمینی و نیروی هوایی حفاظت می‌شدند،شرایط امروز کشور با وقت جنگ بسیار متفاوت هست. ما می‌توانیم از تجربیات گذشته استفاده کنیم و با شرط اینکه همه با هم متحد باشیم، پرسشها قابل حل است و جای نگرانی نیست.

وی راجع به فعالیت‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، افزود: به علت ایام سوگواری محرم جلسات شورای مرکزی برگزار نشد ولی از این هفته جلسات دایر می‌شود و جبهه مردمی هم باید با شرایط تازه رویکردهایش را متناسب کند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: باید همه گروه‌ها و فعالان جهت عنوان اقتصاد پرونده جداگانه‌ای از پرسشها سیاسی باز کنند، اقتصاد باید براساس منافع ملی و انقلاب باشد، نظام اداره حوزه اقتصادی به وحدت و هماهنگی نیاز دارد جبهه مردمی هم در این مسیر کمک می‌کند.

انتهای پیام/

جبهه مردمی نیروهای انقلاب

پیشرفت در حوزه اقتصاد با وحدت

خروج آمریکا از برجام

با بدقولان مذاکره مجدد معنایی ندارد ، آمریکا تعهدات قبلی‌اش را عملی نکرده است

واژه های کلیدی: دوران جنگ | انقلاب | اقتصاد | آمریکا | اقتصادی | مرکزی | مذاکره | اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *