خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

آمریکا بدعهدی‌‌ها را ادامه دهد، سیلی محکمی خواهد خورد

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: آمریکا باید جوابگوی بدعهدی‌هایش باشد و اگر بخواهد به این رویه ادامه دهد، سیلی محکمی می‌خورد.

آمریکا بدعهدی‌‌ها را ادامه دهد، سیلی محکمی خواهد خورد

ولی‌الله نانواکناری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، در تصویر العمل به تحریم تازه هفت شخص و دو موسسه ایرانی از سوی وزارت خزانه‌داری آمریکا گفت: برنامه آمریکایی‌ها جهت تحریم کشور عزیزمان ایران مربوط به دیروز و امروز نیست و آنان همواره به دنبال تحت سلطه قرار دادن کشورمان بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی باعث به خطر افتادن منافع آمریکا در منطقه شد، ادامه داد: آنان به دنبال بهانه هستند تا انقلاب ما را از مسیر اصلی‌اش خارج کنند و صلح و آرامش منطقه را از بین ببرند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه آمریکا بارها علی رغم تعهدات خود در برجام عمل کرده هست، تصریح کرد: آمریکا با نقض آشکار برجام نشان می‌دهد که به دنبال رسیدن به خواسته‌های استکباری‌اش است.

آمریکا بدعهدی‌‌ها را ادامه دهد، سیلی محکمی خواهد خورد

نانواکناری با اشاره به اینکه بدعهدی آمریکا در برجام از قبل پیش‌بینی شده است بود، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در وقت مذاکره برجام به مسئولان امر تذکر دادند که آمریکا قابل اعتماد نیست.

طرف ما در برجام فقط آمریکا نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تاکید بر اینکه طرف ما در برجام فقط آمریکا نیست، افزود: دیگر کشورهای طرف مذاکره باید آمریکایی‌ها را واقف کنند که به برجام پایبند باشد و همگی بدانند که هر کشوری برجام را نقض کند، عواقب بدی را جهت خودش رقم می‌زند.

وی تاکید کرد: آمریکا باید جوابگوی بدعهدی‌هایش باشد و اگر بخواهد به این رویه ادامه دهد، مطمئن باشد که سیلی محکمی از ما خواهد خورد.

نانواکناری با تاکید بر اینکه کشور عزیزمان ایران همواره نشان داده که در برابر هر زورگویی و قدرت استکباری می‌ایستد، خاطر نشان کرد: ما بعد از اقدام نابخردانه‌ گروه تروریستی پرورش یافته آمریکا یعنی داعش در حمله به حرم امام (ره) و مجلس، چنان سیلی محکمی به آنان زدیم که وحشت‌زده شدند و مابقی این مزدوران‌ عقب‌نشینی کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: آمریکا باید جوابگوی بدعهدی‌هایش باشد و اگر بخواهد به این رویه ادامه دهد، سیلی محکمی می‌خورد.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: آمریکایی | انقلاب | آمریکا | کمیسیون | سیاست | خارجی | امنیت | مذاکره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *