خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اگر مسئولان ساده‌زیست نباشند اعتماد عمومی از دست می‌رود/ دشمن مهم انقلاب و اسلام آمریکا است ، آصفی

سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه گفت: اگر مسئولان ساده‌زیست نباشند اعتماد عمومی از دست می‌رود.

اگر مسئولان ساده‌زیست نباشند اعتماد عمومی از دست می‌رود/ دشمن مهم انقلاب و اسلام آمریکا است ، آصفی

حميدرضا آصفی سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه در گفتگو با خبرنگار سياست خارجی گروه سياسی گروه تحریریه سایت جوان، در پاسخ به این پرسش که این روزها فکر می کنید کدام قسمت از سیره امام راحل باید زیاد مورد توجه قرار گیرد، بیان داشت: در ابعاد داخلی راحت زیستی و دوری از فریبندگی دنیا با توجه به شرایط سخت اقتصادی و مشکلاتی که وجود دارد، باید زیاد از گذشته مورد توجه قرار بگیرد.
سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه با بیان اینکه اگر بخواهیم در زمینه اقتصادی پرسشها را برطرف و فضای بهتری را در کشور حاکم کنیم، باید راحت زیستی و بی توجهی به دنیا که منشاء بسیاری از پرسشها است را در دستور کار قرار گیرد، افزود: این کار باید از میان مسئولین شروع شود.

عبارات مهم : وزارت امور خارجه – وزارت خارجه

وی با اشاره به اینکه در بعد سیاست خارجی و با توجه به توطئه های دشمن که روز به روز زیاد می شود، به نظر می رسد کشور عزیزمان ایران در ماهها و سالهای آینده چالش جدی تری را در سیاست خارجی داشته باشد، گفت: تاکید به آرمانهای امام، استقلال و سلطه نپذیرفتن و مقاومت باید در دستور کار قرار گیرد.
آصفی با بیان اینکه با توجه به فضایی که متاسفانه در بین کشورهای اسلامی به وجود آمده شاهد شکاف و انشقاق هستیم، عنوان کرد: تلاش جهت ایجاد وحدت در میان امت و کشورهای اسلامی که اتفاقا کار بسیار مشکل هم است و این روزها و ماهها زیاد از هر وقت دیگری مورد نیاز هست، باید مورد توجه خاص قرار گیرد.
سخنگوی اسبق وزارت خارجه در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه علت تاکید حضرت امام (ره) به راحت زیستی مسئولان چیست، اظهار داشت: راحت زیستی دو اثر دارد. یک اثر آن به خود مسئولین برمی گردد و هنگامی که مسئولی راحت زیست باشد و به دنبال دنیا نباشد راحت تر می تواند جهت مردم کشورش تلاش کند و طبیعی است کسی که به پرسشها مادی آلوده شود انگیزه اش جهت خدمت کمتر می شود و به قول حضرت امام (ره) نمی تواند درد افراد و پابرهنگان را درک کند.
وی با بیان اینکه اگر مسئولان راحت زیست نباشند اعتماد عمومی از دست می رود گفت: هنگامی که مردم می بینند مسئولان با آنها فاصله زیاد دارند و در صورتی که در کتابها خواندند ائمه ای که به حکومت رسیدند زندگیشان شکل دیگری داشته است و این موارد در مقام مقایسه قرار می گیرد و بی اعتمادی به وجود می آورد.
آصفی با تاکید بر اینکه بی اعتمادی موجب می شود حرف مسئولان در دل مردم اثر نکند و سست شدن پایه های حکومت از همین مسلمات و بدیهات شکل می گیرد، افزود: راحت زیستی باعث اعتماد مردم می شود و اعتبار مردمی را در کنارش خواهد داشت. وی گفت: بی اعتمادی باعث می شود حکومت از اعتبار مردمی تهی شود.
سخنگوی اسبق وزارت خارجه در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا امام از شروع انقلاب تا آخر عمر شریفشان همواره آمریکا و استکبار را آماج تهاجم انقلابی خودشان قرار دادند، عنوان کرد: دشمن مهم انقلاب و اسلام، باعث عقب ماندگی کشوهای اسلامی و باعث شکاف کشورهای اسلامی دخالت ها و سلطه نابه جای آمریکا هست.
آصفی تاکید کرد: حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی و تقویت این غده سرطانی در منطقه موجب ایجاد پرسشها و پرسشها در دنیا اسلام شده است هست. البته این پرسشها را در ابتدا انگلیس بوجود آورد و سپس با حمایت های آمریکا ادامه یافت.
وی خاطرنشان کرد: هنگامی که همه پرسشها نه تنها در کشور عزیزمان ایران بلکه در همه کشورهای اسلامی باعث و علت آن آمریکا است طبیعی است امام راحل نوک حملات خود را به سوی دولت آمریکا نشانه می گیرد.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: وزارت امور خارجه | وزارت خارجه | بی اعتمادی | انقلاب | آمریکا | مسئولان | انقلابی | سیاست | خارجی | اسلام | اعتماد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *