خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

عکس+ جدیدترین مدل لباس عروس دم ماهی و پری دریایی

یکی از بروزترین و مورد انتخاب‌ترین مدل‌های لباس عروس در سال ۲۰۱۷، مدل دم ماهی یا پری دریایی هست. خانم‌های با سلیقه‌ و خوش اندامی که سلیقه‌ی خوبی هم

عکس+ جدیدترین مدل لباس عروس دم ماهی و پری دریایی

یکی از جدیدترین و مورد گزینش ترین مدل های لباس عروس در سال ۲۰۱۷، مدل دم ماهی یا پری دریایی هست. زن های با سلیقه و خوش اندامی که سلیقه ی خوبی هم دارند، همراه با آرایشی ملایم و قشنگ و شینیونی روشن و جذاب، لباس عروسی دم ماهی را جزو عالی ترین ها گزینش کرده اند. جهت دیدن مدل های معروف آن همراه باشید!

یکی از بااهمیت ترین و البته جالب ترین کارهایی که قبل از مراسم خوش حالی عروسی انجام می دهید، خرید لباس عروس است.  هم چنین بر اساس لباس عروسی که می خرید، کفش  زیبایی را نیز ست کنید که هم مد روز بوده هم جلوه ی پاهای تان را زیاد کند. توصیه سوم، گزینش سرویس طلای مناسب با رنگ پوست و مدل لباستان هست، مدل یقه می تواند کمک خیلی بزرگی به گزینش طلا یا جواهر مورد نظرتان بکند.

لباس عروس دم ماهی، مدلی مناسب جهت عروس خانوم هایی است  که لباسی نه خیلی مفصل به اندازه مدل لباس عروس پرنسسی می خواهد و نه مدلی خیلی ساده. جهت جالب تر کردن لباس عروس دم ماهی می توان از پارچه های متفاوت مثل تور و دانتل استفاده کرد.

عکس+ جدیدترین مدل لباس عروس دم ماهی و پری دریایی

لباس عروس دم ماهی مناسب کدام فرم اندام است ؟ 

میزان پهنای قسمت پایین دامن لباس عروس دم ماهی ، بنا به سلایق گوناگون می تواند متفاوت باشد، ولی معمولاً در گزینش این گونه لباس میل به بر این است که عرض دامن زیاد باشد، چراکه جلوه بهتری به اندام شما می دهد و دامن های باریک اندام شما را مانند یک خط صاف و کشیده نمایش می دهد. همچنین این سبک لباس عروس جهت عروس زن های قد بلند مناسب هست. اگر قد شما کوتاه است این لباس عروس می تواند به چالشی جهت حرکت و آزادی شما در روز عروسی تبدیل شود. اگر ریز نقش هستید و این مدل را دوست دارید با تغییراتی که در دوخت لباس می توانید بدهید، این سبک را مطابق اندام خود کنید.

اندام متعادل و مستطیلی در این مدل لباس عروس عالی به نظر خواهد رسید. همچنین لباس عروس دم ماهی مناسب فرم اندام ساعت شنی هم هست. این مدل لباس عروس پایین تنه را بزرگتر از چیزی که است نمایش می دهد و به همین علت اگر در قسمت باسن و ران دارای اضافه وزن هستید این مدل جهت شما مناسب نخواهد بود. اگر فرم اندام شما سیبی شکل یا گلابی شکل است این مدل لباس عروس جهت شما مناسب نخواهد بود و نقص های اندام شما را زیاد نمایان خواهد کرد.

یکی از بروزترین و مورد انتخاب‌ترین مدل‌های لباس عروس در سال ۲۰۱۷، مدل دم ماهی یا پری دریایی هست. خانم‌های با سلیقه‌ و خوش اندامی که سلیقه‌ی خوبی هم

اندازه گیری نادرست بدن هنگام دوخت و پرو لباس عروس می تواند به کابوسی جهت شما بدل شود. اگر می خواهید لباس عروس شما دم ماهی باشد حتما اندازه گیری ها را به خیاط حرفه ای بسپارید و خودتان این کار را انجام ندهید.

لباس عروس مدل پری دریایی دامنه حرکتی شما را محدود خواهد کرد. در هنگام گزینش لباس عروس حتما با لباس راه بروید و حرکت داشته باشید تا ببینید که می توانید با این مدل لباس در روز عروسی کنار بیایید یا نه.

اگر می خواهید این مدل لباس عروس کاملا بر تن شما بنشیند، از  پارچه های سفت جهت دوخت لباس استفاده نکنید، پارچه این لباس باید سبک باشد تا بخوبی روی بدن قرار بگیرد. تلاش کنید مدل کلاسیک لباس عروس دم ماهی را با اضافه کردن شرح زیاد برهم نزنید. خود را به پوشیدن لباس عروس دم ماهی سفید در روز عروسی تان محدود نکنید. لباس عروس های پری دریایی زیادی به رنگ های بژ ، طلایی و نقره ای وجود دارد.

عکس+ جدیدترین مدل لباس عروس دم ماهی و پری دریایی

جنس پارچه و اکسسوری لباس عروس دم ماهی

نوع پارچه و تزئینات بکار گرفته شده است در لباس عروس مدل دم ماهی، نقش مهمی در ایجاد جذابیت در این سبک از لباس ها ایفا می کنند. جنس پارچه نیز بسیار مورد توجه قرار می گیرد. معمولاً از پارچه های شیفون، سیلک، ساتن و دانتل در دوخت اینگونه لباس عروس استفاده می کنند. تزئین و پر زرق و برق کردن قسمت بالای لباس عروس هم جذابیت زیادی ایجاد می کند.

Princia

یکی از بروزترین و مورد انتخاب‌ترین مدل‌های لباس عروس در سال ۲۰۱۷، مدل دم ماهی یا پری دریایی هست. خانم‌های با سلیقه‌ و خوش اندامی که سلیقه‌ی خوبی هم

لباس ابریشمی به شکل دم ماهی و یقه ی قلبی. ترکیبی خلاقانه و قشنگ از ابریشم ظریف و گل ها و اشکال گیپوری که این لباس عروس را به قشنگی تزئین کرده اند.

Agata

جزئیاتی که روی این لباس عروس وجود دارد از آن لباسی خاص و بی همتا ساخته هست. ابریشم ظریف و کرپ به قشنگی تمام با دانتل ابریشمی ترکیب و هماهنگ شده است اند. روی لباس عروس با دنباله ی دم ماهی با جواهرات و طرح های دست دوز قشنگی کار شده است هست. یقه ی قلبی شکل، دامن و دنباله ی آن نیز با تزئینات ظریف و دقیق جواهرات و ابریشم به قشنگی آراسته شده است است.

عکس+ جدیدترین مدل لباس عروس دم ماهی و پری دریایی

Ankara

لباس عروس باشکوه و کلاسیکی که با تمام سادگی که دارد، بیننده را صامت باقی می گذارد. لباسی از جنس کرب و دانتل که با جواهرات و طرح های زیبای ابریشمی دست دوزی شده است هست. یقه ی آن قلبی شکل بوده و در قسمت کمر کاملا فیت بدن است.

Prunelle

لباس عروس خارق العاده از جنس ژرژت با کمری باریک و انتهایی شبیه به دم ماهی به همراه یقه ی قلبی شکل که تمام آن به وسیله گیپور ابریشمی ظریفی به شکل گل ها دست دوزی شده است و با جواهرات ظریفی تزئین یافته است.

Alegria

ترکیبی خاص از شانتون، گیپور و ابریشم که این لباس رمانتیک را جهت عروس هایی که می خواهند جواهر واقعی به تن داشته باشند، آماده کرده هست. این لباس عروس از جنس کرپ با کمر فاق کوتاه و یقه ی گرد، که قشنگی دامن دم ماهی آن را زیاد به چشم می آورد.

Agora

یکی از بزرگ ترین چالش ها جهت ساختن این لباس به وجود آوردن تاثیری دوتایی (دوپیس) بوده هست. کمر با فاق کوتاه و یقه ی قایقی آن از جنس شانتون ابریشمی بوده و به وسیله جواهرات ظریف و زیادی تزئین شده است هست. حالت موسلینی که در دامن آن وجود دارد، حالت دو پیس بودن را به خوبی نشان داده است.

Ariella

منظره ای به شدت تماشایی! این کلمه عالی ترین گزینش جهت توصیف این لباس عروس هست. یقه ی لباس قلبی شکل بوده و دامن آن از ابریشم و طراحی های ظریف گیپور است که به وسیله جواهراتی ظریف تر تزئین شده است هست. آستین های حریری و گردن بلند کت این لباس باعث رمانتیک تر شدن آن شده است اند.

Anoeta

این لباس عروس بدون آستین با برش دم ماهی از کرپ و ابریشم و یقه ی گرد درست شده است است که در قسمت یقه به وسیله سنگ های جواهرنشان براقی تا پشت لباس تزئین شده است هست. یکی از عالی ترین و خاص ترین مدل یقه در کل کلکسیون لباس عروس هایی که تاکنون معرفی شده است اند را دارد.

Agnes

اگر به دنبال این هستید که استایلی کلاسیک داشته باشید، این لباس عروس با دم ماهی و ابریشم میکادو که پشت یقه ی آن با طرح های هندسی و تزئینات جواهرنشان کار شده است است عالی ترین گزینش هست. بدون شک لباسی است بسیار خاص و جذاب.

Tibet

لباسی خیره کننده با انتهای دم ماهی و ادامه ی بندی که روی زمین کشیده می شود. آستین آن سه چهارم بوده و گیپورهای آن با طرح های گل های پیچاپیچ هستند که در تمام بدن پیچیده شده است اند. این لباس به سادگی تمام خارق العاده است.

اگر می خواهید در روز عروسی، استایلی خاص و خاص داشته باشید، لباس عروس دم ماهی را نیز در لیست گزینش های خود قرار دهید. این سبک از لباس عروس به علت مدل خاصی که دارد، جهت زن هایی که دارای اندام متناسبی هستند، بسیار مناسب بوده و قشنگی منحصربه فردی را برایشان ایجاد می کند.

اگر به مدل لباس عروس دم ماهی علاقه مند هستید، مدل های جدیدی را که در این قسمت آماده کرده ایم را از دست ندهید. با زیبامون دات کام همراه باشید.

تصاویر مدل لباس عروس دم ماهی

لباس عروس پری دریایی با پارچه ی گیپوری بسیار ظریف و خاص!

لباس عروس دم ماهی ظریف و شیک!

لباس عروس دم ماهی با یقه ی V شکل و دامن دنباله دار!

لباس عروس دم ماهی شیک و قشنگ که جهت تمام قسمت های آن از پارچه ی گیپوری استفاده شده است است.

لباس عروس پری دریایی با دامن دنباله دار!

لباس عروس عاجی رنگ با تکه دوزی های سفید و دامن دم ماهی!

لباس عروس بسیار قشنگ و شیک که مدل دامن آن به صورت پری دریایی و دنباله دار است.

لباس عروس دم ماهی با یقه ی دکلته و بدون بند!

لباس عروس پری دریایی بسیار شیک که جهت دامن آن از چند لایه پارچه ابریشمی و نازک استفاده شده است است.

منبع : زیبامون و چی بپوشم

واژه های کلیدی: خوش اندامی | جواهرات | استفاده | دریایی | ابریشم | جواهرات | استفاده | پارچه | عروسی | اندام

عکس+ جدیدترین مدل لباس عروس دم ماهی و پری دریایی

عکس+ جدیدترین مدل لباس عروس دم ماهی و پری دریایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *