خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

زیباترین مدل های ژست عروس و داماد باعشق ۲۰۱۷

عاشقانه | استفاده | زیباترین | دوربین | طبیعی | داماد | تصویر | آرایش

زیباترین مدل های ژست عروس و داماد باعشق ۲۰۱۷

زیباترین مدل های ژست عروس و داماد عاشقانه ۲۰۱۷

انواع مدل های ژست عروس و داماد عاشقانه ۲۰۱۷

همراه با عکس ژست عروس و داماد مقالات قشنگی در ضمینه سلامت , سبک زندگی , روانشناسی و… قرار میدهیم

زیباترین مدل های ژست عروس و داماد باعشق ۲۰۱۷

عبارات مهم : عاشقانه – استفاده
راه های زیباتر شدن در تصویر

حتما شنیده‌ایدکه می‌گویند فلانی خیلی فتوژنیک هست؛ عکس‌ها و فیلم‌هایش خیلی قشنگ می‌شود و حتی زیباتر از خودش جلوه می‌کند. تا به حال فکر کرده‌اید که آیا چنین است؟ آیا یک نفر هر لحظه خوش تصویر است و یک نفر دیگر هر لحظه بدعکس؟ احتمالا می‌گویید که فلانی به طور ذاتی خوش تصویر است ولی نه اشتباه نکنید هنگامی که کسی خوش‌عکس است یعنی می‌داند چگونه خود را در برابر دوربین بیاراید که زیباتر از هر لحظه جلوه کند و می‌داند چه حالتی به چهره‌اش دهد و چه رنگی بپوشد و چطور آرایش کند تا عکس‌هایش خوب شود. بله درست متوجه شدید، جهت خوش‌عکس‌تر شدن می‌توان کارهای زیادی انجام داد به عنوان نمونه سراغ رنگ‌های خاصی رفت و به روش خاصی آرایش کرد.

عاشقانه | استفاده | زیباترین | دوربین | طبیعی | داماد | تصویر | آرایش

رژگونه براق ممنوع
برای گونه‌ها به هیچ‌عنوان سراغ پودرهای براق‌کننده نروید، بهتر است به جای آن از رژگونه‌ای مات استفاده کنید؛ اگر دوست داشته ‌باشید، می‌توانید جهت پلک چشم‌ها از سایه‌ای درخشنده استفاده کنید البته نه آنقدر درخشنده که طبیعی بودن صورت را تحت‌تاثیر قرار دهد.

زیباترین مدل های ژست عروس و داماد باعشق ۲۰۱۷

این یک بار به spf احتیاجی ندارید
اگر می‌خواهید عکس‌های قشنگی داشته‌ باشید کرم گریم و کرم‌پودر شما نباید حاوی spf باشد چراکه فرمول‌هایی که حاوی مواد ضدآفتاب و spf هستند هنگام فلاش‌زدن دوربین نور را بازتاب می‌دهند و در نتیجه حالت صورت را شبیه روح می‌کنند. می‌توان گفت تنها جایی که نیازی به ضدآفتاب ندارید هنگام تصویر گرفتن هست.

عاشقانه | استفاده | زیباترین | دوربین | طبیعی | داماد | تصویر | آرایش

اهمیت خط چشم
وقتی جهت تصویر گرفتن خط چشم می‌کشید کار را از وسط پلک شروع کنید و تا گوشه خارجی چشم ادامه دهید. مورد نیاز نیست روی پلک اوج یک خط چشم سراسری بکشید چراکه باعث می‌شود چشم‌های شما در تصویر کوچک‌تر جلوه کنند. جهت پلک پایین هم سراغ خط چشم نروید، توصیه می‌کنیم با سایه‌ای تیره رنگ (نه مشکی) روی خط پلک پایین را با برس مخصوص تیره کنید. یادتان باشد که سیاه کردن داخل چشم هم باعث کوچک‌تر به نظر رسیدن آنها می‌شود.

زیباترین مدل های ژست عروس و داماد باعشق ۲۰۱۷

کرم گریم را فراموش نکنید
کرم‌های گریم یا به اصطلاح پرایمرها جهت حفظ آرایش مهم هستند؛ این مواد همانند لایه‌ای پایه‌ای هستند که در مانیکور روی ناخن‌ها می‌زنند. اگر می‌خواهید در عکس‌ها پوست‌تان صاف و یکنواخت به نظر برسد حتما قبل از آرایش کردن پرایمر را فراموش نکنید، هنگامی که آرایش روی این مواد قرار می‌گیرد به آسانی دست‌خورده نمی‌شود و شکل اولیه خود را حفظ می‌کند. البته یادتان نرود که نوع پرایمر در سلامت پوست تاثیر زیادی دارد، به همین علت توجه کنید که بدون چربی(oil free) باشد و مواد درون آن نیز حساسیت‌زا نباشند.

باید مخلوط کنید
اگر می‌خواهید از کانسیلر استفاده کنید یا از چند رنگ سایه به کار ببرید یا با چندینه رنگ پودر گونه‌ها را برجسته‌تر نشان دهید، باید حواس‌تان زیاد به مرز میان رنگ‌ها باشد چراکه نور دوربین کاری می‌کند که کوچک‌ترین اختلاف رنگی روی پوست چندین برابر جلوه کند؛ بنابراین اگر از چند رنگ استفاده می‌کنید تا جایی که می‌توانید مرز میان رنگ‌ها را حسابی با هم مخلوط کنید تا اصلا تفاوت آنها به چشم نیاید. از طرف دیگر یادتان باشد که اگر کانسیلر را به خوبی روی پوست پخش نکرده‌ باشید چروک‌های ریز پوستی در تصویر زیاد خود را نشان خواهند داد.

رنگ مهم‌ترین توصیه است
فقط نورپردازی و زاویه دوربین نیست که روی خوش تصویر بودن شما تاثیر دارد، شاید خودتان تجربه هم کرده باشید که بعضی اوقات هنگامی که بعضی لباس‌های خاص را می‌پوشید در عکس‌ها خیلی زیباتر می‌افتید یا بعضی از رنگ‌ها روی چهره‌تان اثری خاص دارند و هنگامی که آن رنگ را می پوشید همه اطرافیان زیباترشدن‌تان را یادآور می‌شوند و این جمله را زیاد می‌شنوید که «امروز چه قشنگ شده‌ای. » ولی بعضی رنگ‌ها هم هستند که صورت را بی‌حال نشان می‌دهند و هنگامی که می‌پوشید انگار رنگ‌تان گرفته می‌شود، به‌خصوص اگر رنگ آرایش‌تان نیز مناسب نباشد. به طور کلی رنگ و تن صورت در قشنگی ظاهر شما تاثیر بسیاری دارد و شما می‌توانید به آسانی با کمی عوض کردن در رنگ لباس یا رنگ آرایش‌تان قشنگی چهره‌تان را زیاد کنید. اگر رنگ پوست‌تان یکنواخت نباشد به خوبی در تصویر یا فیلم مشخص می‌شود و قشنگی صورت شما را کاملا خراب می‌کند.

رنگ‌ها را برجسته‌تر کنید
نور فلاش دوربین تمام رنگ‌ها را از روی صورت پاک می‌کند یعنی باعث می‌شود که رنگ‌های آرایش شما در تصویر کمتر از واقعیت جلوه داشته ‌باشند، بنابراین می‌توانید بعضی رنگ‌ها را پررنگ‌تر از هر لحظه به کار ببرید؛ به عنوان نمونه رژی پررنگ‌تر از هر لحظه بزنید یا گونه‌ها را زیاد رنگ دهید، اگر دیدید آرایش‌تان زیاد از هر لحظه شد، دلواپس نشوید چون در عکس‌ها اینطور نشان نخواهد داد.

اول امتحان کنید، بعد…
رنگ آرایش تاثیر زیادی در خوب افتادن شما در فیلم و تصویر دارد و شما باید براساس رنگ نوری که قرار است در فیلم یا تصویر گرفته شود، رنگ آرایش را گزینش کنید. اگر برای‌تان امکان دارد قبل از فیلم و تصویر زیر همان نور بروید و آرایش خود را کنترل کنید تا بفهمید دقیقا در فیلم چگونه می‌افتید و در صورت لزوم رنگ آرایش را عوض یا اصلاح کنید. در نورطبیعی، نباید از کرم‌پودر زیاد استفاده کنید ولی اگر قرار است در زیر نور پروژکتور فیلم و تصویر بگیرید کرم‌پودر صورت، پوست شما را یکنواخت‌تر نشان می‌دهد، البته باید رژگونه و رژ لب شما نیز نسبتا پررنگ باشند.

رنگ پوست‌تان گرم است یا سرد؟
اول از همه باید تعیین کنید که رنگ پوست شما گرم است یا سرد؛ جهت فهمیدن این عنوان باید به رگ‌های زیر پوستی روی ساعدتان نگاه کنید، اگر این رگ‌ها آبی باشند رنگ پوست شما سرد است و اگر این رگ‌ها سبز باشند رنگ پوست شما گرم هست. شما باید براساس تن و رنگ پوست خود رنگ لباس‌تان را گزینش کنید، رنگ‌های انتخابی شما می‌توانند در کامل کردن صورت شما نقش بسزایی داشته باشند.افرادی که رنگ پوستی سرد دارند، بهتر است به‌دنبال زیورآلاتی باشند که درخشان و براق‌اند در حالی که افرادی که رنگ پوست‌شان گرم هست، بهتر است به دنبال جواهرآلاتی مات و زرد باشند. همچنین رنگ قرمز و سبز نیز می‌تواند رنگ صورت شما را زیباتر نشان دهد.

روشن باشید
سراغ کرم‌پودرهای خیلی تیره نروید چون می‌توانند به آسانی عکس‌های شما را خراب کنند؛ توصیه می‌کنیم از کرم‌پودری استفاده کنید که بیشترین نزدیکی را با رنگ طبیعی پوست شما دارد؛ به‌خصوص رنگی که پوست‌تان زیر نور طبیعی خورشید به خود می‌گیرد.اگر می‌خواهید ببینید که آرایش‌تان چه جلوه‌‌ای روی صورت‌تان دارد حتما در نوری طبیعی آرایش کنید؛ به‌خصوص هنگامی که که می‌خواهید آرایش تمام شده است را چک کنید؛ به عنوان نمونه می‌توانید کنار پنجره بروید تا نور روی صورت‌تان بیفتد و ببینید ایرادها در کجاست؛ این روش عالی ترین راه است جهت اینکه بفهمید که در عکس‌های آینده صورت شما چطور جلوه خواهد کرد.

زردها به شما کمک می‌کند
اگر می‌خواهید در عکس‌ها صورت‌تان زنده‌تر به نظر برسد به‌جای اینکه از پنکیک مات جهت صورت استفاده کنید پودری با پایه زردی ملایم استفاده کنید. پنکیک مات دقیقا مانند spf در تصویر عمل می‌کند، یعنی نور فلاش را بازتاب می‌دهد و موجب می‌شود که در عکس‌ها نوری سفید روی صورت تظاهر کند و نتیجه جالبی به‌دست نیاید.

بی‌حوصلگی بهانه خوبی نیست
عکس‌های شما قرار است جهت هر لحظه باقی بماند، بنابراین خستگی علت خوبی نیست که دقت و توجه کافی به خرج ندهید و خیلی سرسری جهت تصویر گرفتن آرایش کنید؛ فارغ از اینکه می‌خواهید چه زمانی جهت تصویر گرفتن آماده شوید، کمی حوصله به خرج دهید و با صبر بهتر از هر لحظه چهره‌تان را در عکس‌ها ماندگار کنید.

تصاویر ژست عروس و داماد عاشقانه

تصاویر ژست عروس و داماد عاشقانه

تصاویر ژست عروس و داماد عاشقانه

تصاویر ژست عروس و داماد عاشقانه

تصاویر ژست عروس و داماد عاشقانه

ژست عروس و داماد

واژه های کلیدی: عاشقانه | استفاده | زیباترین | دوربین | طبیعی | داماد | تصویر | آرایش

زیباترین مدل های ژست عروس و داماد باعشق ۲۰۱۷

زیباترین مدل های ژست عروس و داماد باعشق ۲۰۱۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *