خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

جدیدترین تصویر های ژست عکاسی مدلینگ مردانه

مردانه | دوربین | تصویری | عکاسی | دیوار | تصویر | دوربین | ژست عکاسی

جدیدترین تصویر های ژست عکاسی مدلینگ مردانه

جدیدترین تصویر های ژست عکاسی مدلینگ مردانه

انواع بروزترین ژست عکاسی مدلینگ مردانه و پسرانه

همراه با بروزترین ژست عکاسی مقالات قشنگی در ضمینه سلامت , سبک زندگی , روانشناسی و… قرار میدهیم

جدیدترین تصویر های ژست عکاسی مدلینگ مردانه

ژست عکاسی مدلینگ مردانه

باید هنگام عکاسی از مردها مطمئن شد که احساس راحتی می کنند آیا که مردان در مقایسه با زنان به هنگام عکاسی احساس راحتی کمتری می کنند! اجازه دهید شخص بداند قرار است چه کاری انجام دهد و چه نتیجه ای دارد. ایده های زیر جهت عکاسی مردها ،قطعا در ایجاد آمادگی و ریلکس کردن سوژه تان موثر خواهد بود. این چهار مکان را جهت دست های سوژه تان در خاطر داشته باشید (هر ترکیبی از دو دست): دور کمر، داخل جیب ،روی ران ها و هر دو دست برابر قفسه سینه. همچنین توجه کنید که دست ها راحت باشند ، به طوری که هیچ فشار ماهیچه ای در کار نباشد، مگر در حالت هایی که در حال عکاسی از یک بدن ساز هستید.حالت دست به سینه تمام قد هم ژست قشنگی از کار درخواهد آمد. علاوه بر این از سوژه بخواهید که یک پایش را روی دیگری بیاورد تا تصویر مصنوعی جلوه نکند .یک ژست بسیار راحت جهت پرتره مردها حالت دست به سینه هست. فقط اینکه شکم سوژه به داخل داده شده است باشد و شانه ها کمی به عقب متمایل باشند .

مردانه | دوربین | تصویری | عکاسی | دیوار | تصویر | دوربین | ژست عکاسی

عبارات مهم : مردانه – دوربین
سوژه در حالی که انگشت شست وی درون جیبش است و پاها روی هم آمده اند لباسی را بر دوش بگیرد . مرد ها در قرار دادن دست های خود راحت نیستند بعد اگر دست هایشان را درون جیبشان بگذارند تصویر طبیعی تر به نظر خواهد رسید.البته این یک ژست غیر رسمی خوب است.در حالت نشسته قرار دادن یک پا روی دیگری یک حالت ریلکس و طبیعی را به وجود می آورد.تکیه دادن به دیوار یکی از ژست های ایستادهیبا به شمار می رود.یک ژست خیلی راحت جهت تصویری رسمی جهت معرفی حرفه ی سوژه. اشیاء در دست سوژه (مثل لپ تاپ، کتاب و …) می توانند معرف حرفه وی باشند.گرفتن تصویر یک مرد که روی میز نشسته هم ایده بدی به نظر نمی رسد. در تصویر های رسمی نشان می دهد که فرد زیاد سخت گیر نیست.

یک وری به دیوار تکیه دادن هم جهت تصویر های رسمی و هم جهت تصویر های غیر رسمی جواب می دهد.گرفتن تصویر یک مرد پشت میز یک ژست راحت است که اگر با اشیاء روی میز که با کار وی مرتبط هستند همراه شود معرف حرفه ی شخص است.این از ژست قبلی کمی تفاوت دارد و جهت حالت رسمی بسیار مناسب می باشد.مردی که در حالت دست به سینه به میزی تکیه داده. همینطور که گفتیم اگر با اشیاء مرتبط همراه شود حسی از شغل سوژه را انتقال یافته می کند.تکیه دادن به صندلی قشنگ و جالب تر شدن پرتره خواهد شد. این ژست جهت نشاندادن افراد خلاق در محیط کارشان بسیار مناسب است.گرفتن تصویر از این طرف میز هم ایده خوبی جهت تصویر های رسمی به حساب می آید که حالت صمیمی تری را دارد معمولا جهت عکاسی از یک مدیر و پرتره های رسمی، راحت نشستن روی صندلی مناسب هست. مردی که روی زمین نشسته و کمرش را به دیوار یا چیز دیگری تکیه داده است هم ژست غیر رسمی محسوب می شود.

جدیدترین تصویر های ژست عکاسی مدلینگ مردانه

ژست راحت و طبیعی مردی که روی زمین نشسته هست. حتما زاویه ها و جهت های متفاوت را امتحان کنید.یک ژست راحت دیگر که سوژه ریلکس به نظر می رسد.یک ژست دیگر از حالت نشسته روی زمین جهت عکاسی در فضای باز.در نهایت، اجازه دهید خود سوژه ژست بگیرد و بازیگر تصویر شما باشد. همچنین از کراپ کردن و جای دادن صورت سوژه در کل کادر اجتناب نکنید.

مردانه | دوربین | تصویری | عکاسی | دیوار | تصویر | دوربین | ژست عکاسی

بدون شک آماده کردن ژست سوژه‌ها یکی از دشوارترین جنبه‌های هنر عکاسی محسوب می شود. زمانی که یک مدل جهت نخستین بار برابر لنز دوربینمان می‌ایستد هر چقدر هم که باتجربه باشد نیاز به راهنمایی دارد. قرار گرفتن یک مدل ناآگاه در برابر دوربین یک عکاس ساکت، یکی از ناخوشایندترین صحنه‌های دنیا را خلق می‌کند.

جدیدترین تصویر های ژست عکاسی مدلینگ مردانه

مدل‌های تازه کار به طور غریزی دست را روی کمر قرار می‌دهند، چانه را رو به آسمان بلند می‌کنند و در نهایت حالتی تهی و خشمگین را القا می‌کنند و عکاس نیز این حالت را ثبت می‌کند، ولی در این حالت عکاس باید فرمان را در دست بگیرد. ژست دست روی کمر، کلیشه است و چانه برافراشته، شاید گردن را کشیده نشان دهد، ولی تأثیر مثبتی بر خط فک نخواهد داشت.شانه‌ها نقش مهمی را در قاب گرفتن صورت ایفا می‌کنند ولی عکاسان غالباً شانه‌ها را نادیده می‌گیرند،. رو به اوج و جلو حرکت دادن شانه، تصویر شگرفی را ایجاد می کند و قشنگی تصویر راچندین برابر می‌کند. اوج بردن یک شانه نسبت به شانه دیگر، بُعد و قدرت به تصویر اضافه می‌کند.

فک‌ها در صورت بسته بودن دهان، به هم فشرده می‌شود و وزن مضاعفی بر کناره‌های صورت تحمیل می‌شود. به علاوه بسته بودن دهان انرژی منفی به تصویر می‌دهد و چشم‌اندازی خنثی، بی‌روح و کسل خلق می‌کند. خط فک در اثر نیمه باز بودن دهان، کشیده می‌شود و بیننده را دوستانه به تماشای تصویر دعوت می‌کند و همچنین باز گذاشتن دهان حس تصویر را کاملاً دگرگون می‌کند.وقتی مدل چانه را رو به جلو و پایین فشار می‌دهد و صورت را مستقیم رو به دوربین بگیرد، خط فک از منظر عکاس کشیده‌تر می‌شود و خطوط قوی‌تری ایجاد می‌گردد. بااین حال چنانچه قرار به گرفتن تصویر نیم‌رخ باشد، در چنین حالتی مدل شبیه به لاک پشتی خواهد بود که سرش را از لاکش بیرون آورده است که مسلماً دلخواه نخواهد بود.

نگاه خیره مدل به دوربین تاثیری منفی بر جنبه زیبایی‌شناختی تصویر دارد، بنابراین از مدل‌ها بخواهید “امتداد بینی‌شان را نگاه کنند.” تا به این ترتیب سفیدی چشم کمتر جلب توجه کند و تاثیر تلخ چرخاندن کره چشم محو شود. از این گذشته ما همواره خواستار دیدن رنگ، کنتراست و ثبت کردن نور در چشمان هستیم، بنابراین اگر مدل به این توصیه راحت گوش کند، نور و رنگ شکار شده است تصویری جالب خلق خواهد کرد.بسیاری از عکاسان تمایلی به گرفتن تصویر تمام قد ندارند و تنها از سه چهارم بالایی بدن تصویر می‌گیرند آیا که حالت دادن به پاها چندان ساده نیست. . ولی هنگامی که می‌خواهیم تصویر تمام قد بگیریم و کفش‌ها را نشان دهیم، حرکت کار را تکمیل خواهد کرد. بعد از مدل می‌خواهیم حرکت کند، راه برود ، بپرد، به جلو خیز بردارد و پای بی‌حال و ثابت را تکان دهد. رو به جلو راه رفتن یا رو به عقب و جلو حرکت کردن مداوم، یکی از نقاط شروع ساده هست.

ژست‌ها و حرکت‌های بزرگ تأثیری منفی دارد ، بنابراین مهم این است که مدل آهسته و شیطنت‌آمیز حرکت کند. زمانی که ژستی نیرومند را برمی‌گزینیم، آخرین خواسته ما، حرکت نمایشی و عوض کردن چشمگیر بدن یا صورت مدل خواهد بود. بنابراین باید از مدل بخواهیم تا گام‌هایی کوچک بردارد و تنها تغییرهای ملایمی را در حالت بدن‌ ایجاد کند.اگر دست ها حالتی نامناسب داشته باشند تصویر را کاملاً خراب خواهند کرد و به همین علت دست‌ها یکی از چالش برانگیزترین جنبه‌های ژست گرفتن به شمار می روند. مدل باید دست‌ها را گویی که در حال رقص باله است شل کند و انگشتان را با ظرافت باز کند و به آرامی آن‎ها را از مفصل‌ها خم کند. از این مرحله به بعد دست‌ها، بسته به نظر عکاس و قشنگی تصویر در موقعیت مناسب قرار داده می‌شود. از جمله ژست‌های متداول می توان به :گذاشتن دست زیر چانه، روی شانه، روی پهلو یا درون موها اشاره کرد.ما هنگام گرفتن تصویر تمام قد یا سه چهارم نباید دلواپس این باشیم که با نشستن روی زمین و رو به اوج گرفتن دوربین، تصویر خراب خواهد شد، آیا که به این ترتیب علاوه بر بلندتر به نظر رسیدن مدل، تصویری “قهرمانانه‌تر” نیز خلق خواهد شد. گذشته از هر چیز،خواسته دو جانبه عکاس و مشتری، نیرومند به نظر رسیدن مدل هست.

عکس های ژست عکاسی مدلینگ

عکس های ژست عکاسی مدلینگ

عکس های ژست عکاسی مدلینگ

عکس های ژست عکاسی مدلینگ

ژست عکاسی

واژه های کلیدی: مردانه | دوربین | تصویری | عکاسی | دیوار | تصویر | دوربین | ژست عکاسی

جدیدترین تصویر های ژست عکاسی مدلینگ مردانه

جدیدترین تصویر های ژست عکاسی مدلینگ مردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *