خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

واردکنندگان ماشین وزارت صنعت را ترساندن کردند

در حالیکه وزارت صنعت، معدن و تجارت حسب وظیفه قانونی خود جهت ساماندهی واردات ماشین وارد عمل شده است و ثبت سفارش تازه جهت واردات این محصول را تا

واردکنندگان ماشین وزارت صنعت را ترساندن کردند

واردکنندگان ماشین وزارت صنعت را ترساندن کردند

عبارات مهم : قیمت خودروهای وارداتی – مراجع قضایی

در حالیکه وزارت صنعت، معدن و تجارت حسب وظیفه قانونی خود جهت ساماندهی واردات ماشین وارد عمل شده است و ثبت سفارش تازه جهت واردات این محصول را تا وقت اصلاح مقررات متوقف کرده هست، واردکنندگان ماشین مدعی ضرر و زیان شده است و این وزارتخانه را به شکایت به مراجع قضایی ترساندن کردند.

به گزارش ایسنا، در سه ماهه نخست امسال واردات ماشین رشد بیش از ۱۳۰ درصدی داشت. رشد شدید واردات ماشین موجب شد تا وزارت صنعت، معدن و تجارت با نشانه ساماندهی واردات خودرو، ثبت سفارش تازه جهت واردات این محصولات را تا وقت تصویب نهایی طرح “ساماندهی واردات خودرو” در هیات دولت و اجرایی شدن آن، متوقف کند.

واردکنندگان ماشین وزارت صنعت را ترساندن کردند

به دنبال این اقدام وزارت صنعت، معدن و تجارت ولی بعضی واردکنندگان ماشین به علت به خطر افتادن منافعشان به تکاپو افتاده و تلاش کردند به این وزارتخانه فشار بیاورند تا ثبت سفارش واردات ماشین را از سر بگیرد به همین علت در گفت وگوهایی عنوان کردند که توقف ثبت سفارش واردات ماشین باعث کم کردن عرضه و به دنبال آن زیاد کردن قیمت ها در بازار ماشین خواهد شد.

با شدت گرفتن جوسازی واردکنندگان ماشین ولی مجتبی خسروتاج – قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور تجارت – شخصا وارد عمل شده است و اعلام کرد که دستورالعمل ساماندهی واردات ماشین جهت تصویب نهایی به هیات دولت ارسال شده است و به محض تصویب و ابلاغ این دستورالعمل و اصلاح شرایط واردات، ثبت سفارش تازه واردات ماشین مجددا برقرار خواهد شد.

در حالیکه وزارت صنعت، معدن و تجارت حسب وظیفه قانونی خود جهت ساماندهی واردات ماشین وارد عمل شده است و ثبت سفارش تازه جهت واردات این محصول را تا

وی همچنین تاکید کرد که در حال حاضر نیز با وجود متوقف شدن ثبت سفارش تازه جهت واردات، واردات ماشین از محل ثبت سفارش های پیشین همچنان ادامه دارد ضمن آنکه با توجه به زیاد کردن قابل توجه واردات ماشین در سال جاری، قیمت خودروهای وارداتی نه زیاد کردن بلکه باید کم کردن یابد.

اگرچه انتظار می رفت براق سازی وزارت صنعت، معدن و تجارت و تاکید بر ادامه داشتن واردات ماشین باعث شود واردکنندگان این محصول از التهاب آفرینی و ایجاد جو زیاد کردن قیمت ها در بازار ماشین دست بردارند ولی تصویر این عنوان اتفاق افتاده و این بار رییس انجمن واردکنندگان خودرو؛ در اظهاراتی تازه وزارت صنعت، معدن و تجارت را ترساندن کرد که به علت ساماندهی و توقف ثبت سفارش تازه جهت واردات خودرو، به قوه قضاییه شکایت و ادعای ضرر و زیان خواهند کرد.

در این زمینه فرهاد احتشام زاده با بیان اینکه خسارت واردکنندگان ماشین به علت متوقف شدن ثبت سفارش واردات ماشین را در مراجع قضایی حتما بررسی می کنیم، اظهار کرد: بسته شدن سایت ثبت سفارش ماشین غیرقانونی است و ما این عنوان را به صورت قانونی پیگیری قضایی خواهیم کرد.

واردکنندگان ماشین وزارت صنعت را ترساندن کردند

در این شرایط باید دید در آستانه گزینش وزیر تازه صنعت، معدن و تجارت نتیجه ترساندن و شکایت واردکنندگان ماشین از این وزارتخانه که حسب وظایف ذاتی و قانونی خود نسبت به ساماندهی و براق سازی ضوابط واردات ماشین اقدام کرده هست، چه خواهد بود و وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت دوازدهم چه برخوردی با این اقدام واردکنندگان ماشین خواهد کرد!؟.

واژه های کلیدی: قیمت خودروهای وارداتی | مراجع قضایی | قوه قضاییه | ثبت سفارش | واردات | قانونی | ماشین | خودرو | تجارت | بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *