خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

دولت نسبت به سپرده گذاران قربانی سوء مدیریت بی تفاوت نیست ، مشکل سپرده

معاون امور مجلس مدیر جمهوری گفت: تفاهم خوبی جهت حل مسئله سپرده‌گذاران موسسه کاسپین انجام شده است و به یک فرمول مشخص رسیده‌ایم که به تدریج مسئله سپرده گذاران در روزهای آینده حل می‌شود.

دولت نسبت به سپرده گذاران قربانی سوء مدیریت بی تفاوت نیست ، مشکل سپرده

مشکل سپرده گذاران کاسپین در روزهای آینده حل می شود / دولت نسبت به سپرده گذاران قربانی سوء مدیریت بی تفاوت نیست

عبارات مهم : نمایندگان مجلس – کلاهبرداری

معاون امور مجلس مدیر جمهوری گفت: تفاهم خوبی جهت حل مسئله سپرده گذاران موسسه کاسپین انجام شده است و به یک فرمول مشخص رسیده ایم که به تدریج مسئله سپرده گذاران در روزهای آینده حل می شود.

«حسینعلی امیری» روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا در پاسخ به اینکه سئوال تعدادی از نمایندگان مجلس از مدیر جمهوری راجع به موسسه کاسپین به کجا انجامید؟ افزود: این عنوان مربوط به وزارت امواقتصادی و دارایی و بانک مرکزی است.

دولت نسبت به سپرده گذاران قربانی سوء مدیریت بی تفاوت نیست ، مشکل سپرده

وی ادامه داد: مسایل مربوط به موسسات مالی در حیطه وظایف 2 دستگاه است و قاعدتا اگر مساله پیش بیاید این دستگاه ها پاسخگو هستند.

معاون مدیر جمهوری گفت: پرسشها ایجاد شده است در موسسات مالی بعضا ناشی از سوء مدیریت یا سوء استفاده و بعضی ها نیز کلاهبرداری است.

معاون امور مجلس مدیر جمهوری گفت: تفاهم خوبی جهت حل مسئله سپرده‌گذاران موسسه کاسپین انجام شده است و به یک فرمول مشخص رسیده‌ایم که به تدریج مسئله سپرده گذاران در روزهای آینده حل می‌شود.

امیری افزود: بخش حقوقی این عنوان در قوه قضاییه در حال پیگیری است که در این خصوص از قضات شریفی که پرونده قضایی موسسات مذکور را در دست بررسی دارند تقدیر می کنم.

وی یادآور شد: قبلا نیز بعضی از موسسات دیگر مثل میزان، پدیده و ثامن الحج با مشکلاتی مشابه کاسپین مواجه شدند که بانک مرکزی و وزارت اقتصاد و اموردارایی در حمایت از سپرده گذاران و حل مسئله آنان وارد عمل شدند و مسئله چند میلیون سپرده گذار را حل کردند.

وی ادامه داد: در مورد کاسپین نیز باید بگویم که سپرده گذاران در واقع قربانی سوء مدیریت یا سوء استفاده یا کلاهبرداری شدند.

دولت نسبت به سپرده گذاران قربانی سوء مدیریت بی تفاوت نیست ، مشکل سپرده

معاون مدیر جمهوری تاکید کرد: دولت یا مشخصا وزارت اموراقتصادی و بانک مرکزی به جهت وظیفه ذاتی که این امورات در حوزه وظایف این 2 دستگاه تعریف می شود و همچنین براساس دستور دکتر روحانی مدیر جمهوری در حال تعریف سازو کار مالی هستند که مساله سپرده گذاران به تدریج حل شود.

امیری افزود: سه شنبه شب در مجلس شورای اسلامی جلسه ای به ریاست مسعود پزشکیان نایب مدیر مجلس و با حضور محمد نهاوندیان مدیر دفتر مدیر جمهوری، بنده، وزیر اموراقتصادی و دارایی، مدیر کل بانک مرکزی، چند نفر از اعضای هیات رئیسه مجلس و تعدادی از نمایندگان سئوال کننده و پیگیر تشکیل شد.

معاون امور مجلس مدیر جمهوری گفت: تفاهم خوبی جهت حل مسئله سپرده‌گذاران موسسه کاسپین انجام شده است و به یک فرمول مشخص رسیده‌ایم که به تدریج مسئله سپرده گذاران در روزهای آینده حل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه عنوان تبیین و پرسشها مطرح شد و وزیر اقتصاد و اموردارایی و مدیر کل بانک مرکزی گزارش خوبی از کارها دولت جهت حل مسئله سپرده گذاران ارایه کردند و سخنان نمایندگان سئوال کننده شنیده شد.

معاون مدیر جمهوری گفت: خوشبختانه نمایندگان سئوال کننده، اعضای هیات رئیسه مجلس و افرادی که از دولت در جلسه حضور داشتند به تفاهم خوبی جهت حل مسئله سپرده گذاران دست یافتند و به یک فرمول مشخصی رسیدیم که به تدریج مسئله سپرده گذاران در روزهای آینده حل می شود و جزییات را مدیر کل بانک مرکزی اطلاع رسانی می کند.

دولت نسبت به سپرده گذاران قربانی سوء مدیریت بی تفاوت نیست ، مشکل سپرده

امیری تاکید کرد: قطعا دولت نسبت به سپرده گذارانی که قربانی کلاهبرداری، سوءاستفاده یا سوء مدیریت هستند بی تفاوت نیست و مسئله آن ها جهت دولت قابل درک است.

وی تاکید کرد: پیگیری حل مسئله سپرده گذاران در دستور کار بخش های ذیربط در دولت است.

معاون مدیر جمهوری در ادامه گفت: کسانی که مال باخته هستند باید مراقب باشند رسانه های معاند و بیگانه و ضد انقلاب از آن ها سوءاستفاده نکنند و جهت آن ها خوراک رسانه ای فراهم نکنند چون دولت به هر حال پیگیر حل مسئله آن ها است.

واژه های کلیدی: نمایندگان مجلس | کلاهبرداری | بانک مرکزی | مدیریت | دستگاه | مرکزی | سئوال | قربانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *