خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

مرغ ارزان می‌شود

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی: با توجه به کم کردن تقاضا در بازار آینده نگری می‌شود که تا آخر هفته قیمت مرغ به ۸ هزار و ۲۰۰ تومان برسد.

مرغ ارزان می‌شود

مرغ ارزان می شود

عبارات مهم : شهریور ماه – پرنده

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی: با توجه به کم کردن تقاضا در بازار آینده نگری می شود که تا آخر هفته قیمت مرغ به ۸ هزار و ۲۰۰ تومان برسد.

به گزارش گروه تحریریه سایت ؛ مهدی یوسف خانی مدیر اتحادیه پرنده و ماهی ازثبات قیمت مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز قیمت هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 5 هزار و 500 تومان،مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه 7 هزار و 700 تومان، توزیع درب واحد های صنفی 7 هزار و 850 و خرده فروشی 8 هزار و 600 تومان است.

مرغ ارزان می‌شود

به گفته وی قیمت هر کیلو ران مرغ با کمر 7 هزار و 600 و ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ 8 هزار و 600 تومان است.

یوسف خانی با اشاره به قیمت سایر مشتقات افزود: همچنین قیمت هر کیلو سینه با کتف 14 هزار ، سینه بدون کتف 15 هزار و فیله مرغ 17 هزار تومان است.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی: با توجه به کم کردن تقاضا در بازار آینده نگری می‌شود که تا آخر هفته قیمت مرغ به ۸ هزار و ۲۰۰ تومان برسد.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی با اشاره به اوضاع بازار مرغ طی روزهای آتی بیان کرد: با توجه به فصل گرما، تلفات مرغ و شرایط سخت پرورش امکان رساندن مرغ به وزن های اوج میسر نیست، از این رونرخ مرغ تا آخر شهریور ماه به قیمت کمتر از 8 هزار تومان نخواهد رسید.

به گفته وی با توجه به کم کردن تقاضا در بازار آینده نگری می شود که تا آخر هفته قیمت مرغ به 8 هزار و 200 تومان برسد.

واژه های کلیدی: شهریور ماه | پرنده | بازار | اخبار اقتصادی و بازرگانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *