خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

قیمت پیشنهادی آپارتمان‌ مسکونی تا سقف 300 میلیون تومان

دنیای اقتصاد نوشت: مشاوران املاک در مناطق متفاوت شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران عنوان می کنند بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، بسیاری از متقاضیان خرید یا

قیمت پیشنهادی آپارتمان‌ مسکونی تا سقف 300 میلیون تومان

قیمت پیشنهادی آپارتمان مسکونی تا سقف 300 میلیون تومان

عبارات مهم : آپارتمان – بازار

تحرک در بازار خرید و فروش مسکن شروع شده است است.

دنیای اقتصاد نوشت: مشاوران املاک در مناطق متفاوت شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران عنوان می کنند بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، بسیاری از متقاضیان خرید یا فروش مسکن که انجام معامله خود را مشروط به نتیجه این رخداد سیاسی کرده بودند، به تدریج جست وجوی خود را جهت یافتن ملک مورد شروع کرده یا آنکه مالکانی که قصد فروش ملک خود را دارند، فایل خود را به بنگاه ارائه کرده اند. به گفته آنها در حال حاضر بازار مسکن همچنان در فاز پیش رونق به سر می برد و شرایط این بازار جهت آن دسته از متقاضیان منزل اولی یا خریدارانی که منابع مالی محدودی جهت خرید مسکن دارند بسیار مناسب است.

بررسی های میدانیاز اوضاع بازار مسکن این گفته مشاوران املاک را تایید می کند. بعضی از مشاوران املاک عنوان می کنند در حال حاضر بسیاری از متقاضیان خرید مسکن می توانند با بودجه ای کمتر از 300 میلیون تومان در نقاط مختلفی از شهر به خرید مسکن موردنظر خود اقدام کنند. به گفته آنها در میان فایل های با قیمت کمتر از 300 میلیون تومان منزل های نوساز تا بیش از 10 سال ساخت وابسته به نوع منطقه انتخابی وجود دارد. مشاوران املاک می گویند البته زیاد این فایل ها آپارتمان های کمتر از 80 مترمربع را مشمول بر می شود.

قیمت پیشنهادی آپارتمان‌ مسکونی تا سقف 300 میلیون تومان

واژه های کلیدی: آپارتمان | بازار | میلیون | اخبار اقتصادی و بازرگانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *