خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

قیمت زمین در پایتخت کشور عزیزمان ایران

سال‌ها است که زمین خام در محله‌های پایتخت کشور عزیزمان ایران پیدا نمی‌شود و به جز باغ‌هایی که ممکن است با حربه سودجویان جهت اینکه امکان ساخت‌وساز پیدا کند،

قیمت زمین در پایتخت کشور عزیزمان ایران

قیمت زمین در تهران

عبارات مهم : خرید املاک کلنگی – قیمت گذاری

سال ها است که زمین خام در محله های پایتخت کشور عزیزمان ایران پیدا نمی شود و به جز باغ هایی که ممکن است با حربه سودجویان جهت اینکه امکان ساخت وساز پیدا کند، خشک شود، بقیه اراضی میزبان ساخت وسازهای تهران، کلنگی هایی هستند که جهت نوسازی مناسب ارزیابی می شوند و سازنده ها از آنها سراغ می گیرند.

به گزارش دنیای اقتصاد ، آخرهای سال گذشته رشد منفی ساخت وساز متوقف شد و اگرچه هنوز خبر از زیاد کردن چشمگیر ساخت وساز و رشد مثبت این آمار وجود ندارد، ولی سازندگانی که به وقوع «پیش رونق» و فرآیند بازگشت تدریجی رونق به بازار ایمان آورده اند، زیاد از گذشته به خرید املاک کلنگی میل به دارند، چراکه بازار را جهت ساخت وساز آتی و عرضه آپارتمان نوساز و مصرفی مناسب ارزیابی می کنند.

به اذعان مشاوران املاک فعال در زمینه ساخت وساز، آمار فایل های کلنگی در پایتخت کشور عزیزمان ایران نسبت به پارسال عوض کردن چندانی نداشته است ولی متقاضیان خرید کلنگی به قدری زیاد کردن یافته اند که مراجعه جهت خرید زمین و کلنگی در بعضی بنگاه های مناطق مصرفی طی بهار و تابستان امسال نسبت به نیمه دوم پارسال تقریبا دوبرابر شده است است.

قیمت زمین در پایتخت کشور عزیزمان ایران

قیمت ملک کلنگی در پایتخت کشور عزیزمان ایران از متری 5/ 2 میلیون تومان در مناطق حاشیه ای و عمدتا جنوبی شهر شروع می شود و در مناطق مرغوب خصوصا منطقه یک، بعضا تا 40 میلیون تومان هم می رسد. سن این املاک عمدتا بالای 35 سال است ولی بعضی از آگهی ها نیز سن بنای کمتری دارند و در عین حال به علت فرسوده بودن یا تشخیص وقت مناسب نوسازی، جهت فروش به سازندگان فایل می شوند.

برخی از سازندگان املاک کلنگی را خریداری می کنند و تا زمانی که پول کافی جهت ساخت وساز فراهم کنند، ملک را در اختیار مستاجر قرار می دهند. از این رو مالکان املاک کلنگی در مورد ابنیه ای که امکان سکونت ندارد، این عنوان را در آگهی ملک خود قید می کنند تا خریدار در جریان باشد که امکان درآمدزایی یکساله یا زیاد از بنای مسکونی ملک را ندارد.

سال‌ها است که زمین خام در محله‌های پایتخت کشور عزیزمان ایران پیدا نمی‌شود و به جز باغ‌هایی که ممکن است با حربه سودجویان جهت اینکه امکان ساخت‌وساز پیدا کند،

صرف نظر از محل قرارگیری ملک کلنگی که تعیین کننده مهم قیمت ملک است و در نتیجه قیمت مسکن نیز از آن متاثر هست، قیمت زمین و کلنگی به طول بر، برخورداری از تجاری در تراز همکف، میزان اصلاحی هنگام ساخت وساز، اوضاع سند، برخورداری از دستور نقشه و نظایر آن بستگی دارد. بنابراین مقایسه میان قیمت دو ملک کلنگی با متراژ مشابه در یک منطقه، در صورتی که در دیگر پارامترها مشابهت وجود نداشته باشد، معمولا مبنای قیمت گذاری قرار نمی گیرد. به اعتقاد مشاوران املاک قیمت گذاری زمین به مقررات شهرسازی هر منطقه نیز بستگی دارد و طبیعی است که در صورت برخورداری از تراکم و زیربنای بیشتر، قیمت یک قطعه زمین کوچک تر بیش از ملک دیگری با مساحت زیاد ولی شرایط ساخت وساز محدودتر خواهد بود.

در جدول زیر قیمت پیشنهادی بعضی املاک کلنگی در مناطق متفاوت پایتخت کشور عزیزمان ایران گرد آوری شده است است.

قیمت زمین در پایتخت کشور عزیزمان ایران

واژه های کلیدی: خرید املاک کلنگی | قیمت گذاری | بازار | ایران | اخبار اقتصادی و بازرگانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *