خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توزیع گوشت گرم وارداتی شروع شد

ورود سرمایه‌های سرگردان به بازار گوشت|با توزیع گوشت گرم وارداتی قیمت‌ها به‌زودی شکسته می‌شود

توزیع گوشت گرم وارداتی شروع شد

توزیع گوشت گرم وارداتی شروع شد

عبارات مهم : روز گذشته – قانونی

ورود سرمایه های سرگردان به بازار گوشت|با توزیع گوشت گرم وارداتی قیمت ها به زودی شکسته می شود

در حالی که میانگین قیمت گوشت گوسفندی در پایتخت کشور عزیزمان ایران به حدود 44 هزار تومان در هر کیلو رسیده است ، دولت توزیع گسترده گوشت وارداتی 31 هزار و 500 تومانی را در دستور کار قرار داد.

توزیع گوشت گرم وارداتی شروع شد

به گزارش خبرآنلاین،آخرین کارها صورت گرفته جهت کنترل قیمت گوشت در ماه مبارک رمضان بر توزیع گوشت وارداتی در فروشگاه های زنجیره ای و همچنین مبادی عرضه متمرکز شده است است . توزیع گوشت گرم و یخ زده وارداتی با نشانه تنظیم بازار مدتهاست در دستور کار واقع شده است است ولی با این حال به گفته رییس اتحادیه گوشت گوسفندی از روز گذشته توزیع گوشت گرم وارداتی در دستور کار قرار داده شد و آینده نگری می شود با توزیع گوشت گرم وارداتی قیمت ها به زودی شکسته خواهد شد .وی تاکید کرد دولت تنظیم این بازار را در ستور قرار داده هست.

قیمت گوشت در آخرین ماه های سال گذشته رو به زیاد کردن گذاشت و تدابیری جدی نظیر توزیع گوشت 31 هزار و 500 تومانی و همچنین تسهیل شرایط واردات و … در دستور کار قرار داده شد ولی گره خوردن فصل های پرتقاضا با یکدیگر و شروع ماه مبارک رمضان در بهار خود در زیاد کردن قیمت گوشت بی تاثیر نبوده هست. قیمت گوشت وارداتی یخ زده نیز در مراکز عرضه 22 هزار تومان اعلام شده است است .

ورود سرمایه‌های سرگردان به بازار گوشت|با توزیع گوشت گرم وارداتی قیمت‌ها به‌زودی شکسته می‌شود

در حال حاضر میانگین قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی در بازار برابر با 44 هزار تومان و قیمت هر کیلو گوشت گوساله در حدود 38 هزار تومان بوده است.

دی ماه سال گذشته، هنگامی که بازار گوشت با رشد قابل توجه قیمت ها روبرو شد ، بعضی فعالان این بازار خواستار اقدام دولت جهت ممانعت از خروج قانونی و غیر قانونی دام زنده از کشور عزیزمان ایران شدند ولی استمرار این اوضاع در بازار دلایل دیگری را نیز در این حوزه مطرح کرد.

ورود سرمایه های سرگردان به بازار گوشت

توزیع گوشت گرم وارداتی شروع شد

برخی خبرها از ورود سرمایه های سرگردان به بازار گوشت خبر می دهد. علی اصغر ملکی، رییس اتحادیه عرضه کنندگان گوشت گوسفندی در گفتگو با خبرآنلاین با تاکید این خبر گفت: سرمایه های سرگردانی وارد این حوزه شده است است و باعث شده است بازار با چالشی بیش از میزان طبیعی خود روبرو شود.

وی هر چند توضیحاتی دقیق تر در این حوزه نداد ولی بعضی از فعالان بازار در این زمینه اعلام کردند که کم کردن سودهای نامتعارف در بعضی بازارها، موجب شد بعضی سودجویان ورود به بازار اقلام مصرفی و استراتژیک مردم را در دستور کار قرار دهند. به این ترتیب بازار گوشت یکی از بازارهایی بود که با ورود سرمایه های سرگردان موقعیتی تازه را پشت سر گذاشت .

ورود سرمایه‌های سرگردان به بازار گوشت|با توزیع گوشت گرم وارداتی قیمت‌ها به‌زودی شکسته می‌شود

از سوی دیگر بارش های مناسبی که در سال گذشته رخ داد نیز در عدم تناسب عرضه با تقاضا بی تاثیر نبود . بارش های مناسب، اصلاح اوضاع مراتع را در پی داشت و همین امر موجب شد بسیاری از دامداران تاخیر در عرضه دام به بازار به منظور زیاد کردن وزن گیری را در دستور کار قرار دادند .

به نظر می رسد با شروع توزیع گوشت گرم وارداتی از روز گذشته به نظر می رسد قیمت گوشت در سراشیبی قیمت قرار گرفته و موقعیت در این حوزه عوض کردن کند.

توزیع گوشت گرم وارداتی شروع شد

واژه های کلیدی: روز گذشته | قانونی | وارداتی | تنظیم | بازار | اخبار اقتصادی و بازرگانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *