خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تعدیل اجاره‌بهای آپارتمان در آخر شهریور

با نزدیک شدن به روزهای نهایی فصل طلایی نقل‌وانتقالات ملکی، حباب قیمت پیشنهادی رهن و اجاره آپارتمان‌های میان‌متراژ که عموما بیشترین تقاضا را دارند، کاملا تخلیه شده است و نرخ‌های پیشنهادی به قیمت قطعی املاک استیجاری نزدیک شده است است. 

تعدیل اجاره‌بهای آپارتمان در آخر شهریور

تعدیل اجاره بهای آپارتمان در آخر شهریور

عبارات مهم : آپارتمان – ناامید

با نزدیک شدن به روزهای نهایی فصل طلایی نقل وانتقالات ملکی، حباب قیمت پیشنهادی رهن و اجاره آپارتمان های میان متراژ که عموما بیشترین تقاضا را دارند، کاملا تخلیه شده است و قیمت های پیشنهادی به قیمت قطعی املاک استیجاری نزدیک شده است هست.

به گزارش دنیای اقتصاد ، قیمت پیشنهادی رهن و اجاره آپارتمان های میان متراژ در اوایل تابستان عموما بالاتر از حد انتظار بود و اغلب بین 20 تا 30 درصد نسبت به قیمت های مشابه سال گذشته زیاد کردن داشت. این در حالی است که قیمت های مذکور با اعمال تخفیفاتی از سوی موجر در وقت عقد قرارداد قدری تعدیل شده است و در نهایت میانگین زیاد کردن اجاره بهای اعمال شده است نسبت به قیمت های پیشین، 10 تا 15 درصد بود.

با این حال در طول ماه های خرداد تا مرداد قیمت پیشنهادی موجران با توجه به سرازیر شدن تقاضای اجاره در بازار، حباب داشت و آنها امید داشتند در مسابقه میان مستاجران جهت یافتن ملک مناسب تر، بتوانند با اجاره بهای بالاتری ملک خود را در اختیار متقاضیان قرار دهند. ولی این امید در هفته های نهایی شهریور دیگر ناامید شده است و بررسی موتورهای جست وجوی ملکی نشان می دهد قیمت های پیشنهادی متناسب با واقعیت بازار مسکن تعدیل شده است هست. بر اساس گزارش بانک مرکزی، میانگین زیاد کردن اجاره بهای مسکن در مرداد امسال نسبت به ماه مشابه سال قبل در پایتخت کشور عزیزمان ایران 8 درصد بوده که بر این اساس عموما زیاد کردن اجاره بها در قراردادهای اجاره آپارتمان مسکونی به تناسب مکان، امکانات و میزان تقاضا، بین 5 تا 15 درصد بوده است.

تعدیل اجاره‌بهای آپارتمان در آخر شهریور

واژه های کلیدی: آپارتمان | ناامید | بازار | اجاره | اخبار اقتصادی و بازرگانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *