خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

۱۵۰ هزار بازنشسته کشوری امسال به سفر می‌روند

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از امکان استفاده ۱۵۰ هزار نفر از بازنشستگان این صندوق و یک نفر همراه از تورهای گردشگری در امسال خبر داد.

۱۵۰ هزار بازنشسته کشوری امسال به سفر می‌روند

به گزارشگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ عباس رشيدی، مديرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با بيان اينکه يک ميليون و ۳۲۶ هزار بازنشسته کشوری یکسان اين صندوق هستند، گفت: در امسال برای۱۵۰ هزار نفر از بازنشستگان کشوری امکان استفاده از تورهای مسافرتی صندوق فراهم شده است است که اين عزيزان با يک نفر همراه می توانند از اين تسهيلات استفاده کنند.
رشيدی افزود: در سفرهای داخلی ۳۰۰ هزار تومان براي بازنشسته و ۳۰۰ هزار تومان جهت نفر همراه در نظر گرفته شده است هست. همچنين، براي عتبات عاليات نيز ۶۰۰ هزار تومان جهت بازنشسته و ۶۰۰ هزار تومان براي فرد همراه وی تخصیص داده شده است يافته هست.
وی با تاکيد بر توجه صندوق بازنشستگی کشوری به معيشت بازنشستگان کشوری، گفت: افزايش حقوق بازنشستگان ، در قالب طرح پلکانی از سال گذشته و طرح همسان سازی حقوق از امسال و همچنين افزايش حقوق متناسب با قیمت تورم طی چهار سال، مورد توجه صندوق بازنشستگی کشوری بوده است.

عبارات مهم : حقوق بازنشستگان – بازنشستگان

وی يادآور شد: از جمعيت يک ميليون و ۳۲۶ هزار نفری بازنشستگان یکسان صندوق بازنشستگی کشوری حدود ۴۰ هزار نفر حداقل حقوق پرداختی را دارند. در حال حاضر، حداقل حقوق بازنشستگان کشوری با ۳۰ سال سابقه يک ميليون و ۱۵۰ هزار تومان است که در مقايسه با سال گذشته به طور ميانگين ۲۰ درصد افزايش دارد.
رشيدی با اشاره به پرداخت وام ۳ ميليون تومانی به بازنشستگان کشوری، اظهار داشت: سال گذشته وام مهم سه ميليون تومانی به ۲۵۰ هزار بازنشسته کشوری با اعتبار ۷۵۰ ميليارد تومان تخصیص داده شده است يافت که به صورت مرحله ای به اين تعداد از بازنشستگان پرداخت می شود.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: حقوق بازنشستگان | بازنشستگان | بازنشستگی | استفاده | بازنشسته | همراه | صندوق | اخبار صندوق بازنشستگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *