خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ارائه طرح جامع ایمنی کار در معادن طی ٢ هفته آینده ، گزارش کمیته حقیقت یاب معدن یورت هنوز نهایی نشده است

وزیر تعاون، کا و رفاه اجتماعی از ارائه طرح جامع ایمنی کار در معادن طی ٢ هفته آینده به مجلس شورای اسلامی خبر داد.

ارائه طرح جامع ایمنی کار در معادن طی ٢ هفته آینده ، گزارش کمیته حقیقت یاب معدن یورت هنوز نهایی نشده است

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاونگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان، با اشاره به نتیجه بررسی کمیته حقیقت یاب اتفاق معدن یورت در استان گلستان، اظهار داشت: گزارش کمیته حقیقت یاب تا به امروز نهایی نشده، ولی تمامی محورهای اتفاق به وجود آمده بررسی شده است است.
وی به حضور نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت در کمیته حقیقت یاب اتفاق اشاره و مطرح کرد: ما در حوزه کمیته انسانی کارها مورد نیاز را انجام داده ایم و در حوزه های دیگر مسئولان وزارت صنعت خود اعلام خواهند کرد.

عبارات مهم : کارگران معدن – وزیر تعاون

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه بازگشایی معدن را در دستور کار قرار داریم، تصریح کرد: با بررسی تمامی جوانب و امنیت ایجاد شده است جهت کارگران، معدن یورت مجدد بازگشایی خواهد شد.
ربیعی در ادامه به پرداخت بیمه بیکاری به کارگران معدن اشاره کرد و گفت: با کارها انجام شده است بیمه تمامی کارگرانی که به غیر از مشاغل سخت بود به بیمه معدن تبدیل و کارفرمای مربوطه جریمه خواهد شد.
وی پرداخت حق مسکن به خانواده های جانباختگان اتفاق معدن را امری مهم دانست و بیان کرد: در تلاش هستیم علاوه بر برطرف پرسشها مسکن خانواده بازماندگان، سرمایه ای نیز جهت احیای خانواده ها پرداخت شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اجرای برنامه اشتغال استان ها در کشور، اظهار داشت: در اجرای این برنامه، مردم این منطقه در اولویت کاری ما قرار دارند و بعد از اینکه از زیاد کردن ایمنی معدن اطمینان حاصل کردیم، مشاغل دیگری نیز جهت مردم ایجاد می کنیم.
وی از اجرای طرح جامع ایمنی کار در معادن طی ٢ هفته آینده به مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: بر اساس این لایحه در نظر داریم با اخذ مجوز قانونی بخشی از درآمد دولت از معادن را جهت ایمن کردن شرایط کاری کارگران و اعطای وام به کارفرمایان هزینه کنیم.
ربیعی با بیان اینکه هم اکنون ١٠ هزار شغل در حوزه معدن در کشور وجود دارد، تصریح کرد: به همین جهت باید بتوانیم محل اشتغال آنان را ایمنی کنیم تا دیگر شاهد وقوع حوادث اینچنینی نباشیم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آخر به اجرای طرح بازرسی و ایمنی با عنوان جانباختگان معدن یورت اشاره و بیان کرد: در تلاش هستیم این طرح را در سراسر کشور اجرایی و به مرحله عملیاتی شدن برسانیم.
انتهاى پيام/

واژه های کلیدی: کارگران معدن | وزیر تعاون | علی ربیعی | اجرای طرح | خانواده | کارگران | ایمنی | معدن یورت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *