خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

متخلفان به مراجع قضایی معرفی می شوند ، کشف یک بره قوچ وحشی زنده در تهران

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان پایتخت کشور عزیزمان ایران از کشف و ضبط شاخ یک راس کل وحشی و یک بره قوچ وحشی زنده در دونقطه از سطح شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران خبر داد.

متخلفان به مراجع قضایی معرفی می شوند ، کشف یک بره قوچ وحشی زنده در تهران

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان، نقی میرزا کریمی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به ارسال گزارشی از همیاران محیط زیست مبنی بر نگهداری غیرمجاز حیات وحش در دو نقطه از شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران اظهار کرد: بعد از هماهنگی با مرجع قضایی و دریافت مجوزهای مورد نیاز صبحگاه امروز ماموران یگان حفاظت با ورود به محل، این منازل را بازرسی کردند.

وی با اشاره به اینکه مأموران در بازرسی از این منازل شاخ یک رأس کل وحشی به همراه یک قبضه سلاح شکاری ساچمه زنی و یک بره قوچ وحشی زنده را کشف و ضبط کردند، افزود: بره قوچ وحشی در اوضاع نامناسبی نگهداری می شد که این حیوان جهت تیمار و انجام کارها کنترلی به کلینیک حیات وحش پارک پردیسان انتقال یافته شده است است.

میرزاکریمی با بیان اینکه ضرر و زیان وارده به محیط زیست جهت هر کدام از این موارد برابر با ۱۰ میلیون تومان هست، تصریح کرد: متخلفان بعد از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

متخلفان به مراجع قضایی معرفی می شوند ، کشف یک بره قوچ وحشی زنده در تهران

لازم به ذکر هست؛ شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی عنوان را سریعا به شماره تلفن 77359564 و یا سامانه پیامکی 50004044 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: مراجع قضایی | نگهداری | معرفی | ایران | اخبار محیط زیست | حیات وحش | پارک پردیسان |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *