خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

کشف بیش از 70 کیلوگرم تریاک از 4 قاچاقچی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ از دستگیری چهار توزیع‌کننده و قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر وکشف ۷۱ کیلوگرم تریاک خبر داد.

کشف بیش از 70 کیلوگرم تریاک از 4 قاچاقچی

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛سرهنگ محمد بخشنده، مدیر پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ صبحگاه امروز ضمن اشاره به دستگیری چهار توزیع کننده و قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر در محدوده فاز چهار اندیشه، گفت: در تحقیقات انجام شده است از سوی ماموران پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ، مشخص شد که یکی از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر به نام«ج» با همدستی سه تن از دوستانش اقدام به تهیه و توزیع گسترده مواد مخدر در پایتخت کشور عزیزمان ایران و شهرک اندیشه می‌کند.

وی تصریح کرد: با گسترش چتر اطلاعاتی و تحقیقات گسترده تر مشخص شد که این متهم به تازگی مقادیر زیادی مواد مخدر را از قاچاقچیان خریداری و به مخفیگاه خود واقع در فاز 4 اندیشه انتقال یافته و قصد توزیع آن را دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ تصریح کرد: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار داده شد و متعاقب آن دستور دستگیری هر چهار متهم و بازرسی از مخفیگاه آنها صادر شد و بلافاصله تیم های عملیاتی پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ با هماهنگی مرجع قضایی جهت دستگیری متهمان به آدرس و محل مخفیگاه متهمان اعزام شدند.

کشف بیش از 70 کیلوگرم تریاک از 4 قاچاقچی

سرهنگ بخشنده، بیان کرد: بعد از چندین ساعت گشت‌زنی نامحسوس و هدفمند و حصول اطمینان از حضور متهمان در محل طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم مهم پرونده و سه همدستش دستگیر و در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهمان 71 کیلوگرم تریاک که به نحوه ماهرانه ای در بخش های متفاوت مخفیگاه جاسازی شده است بود، کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ اظهار داشت: هر چهار متهم به مقر انتظامی انتقال یافته و در بازجویی های انجام شده است به جرایم خود مبنی بر قاچاق و توزیع مواد مخدر اعتراف کردند و بعد از تکمیل پرونده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

انتهای پیام/

قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر در دام پلیس

واژه های کلیدی: قاچاقچیان | دستگیری | تحقیقات | انتظامی | ایران | پرونده | انتقال | اخبار ناجا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *