خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

کاهش سر فاصله حرکت قطار در خط 7 مترو به 15 دقیقه

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: در مجموع 6 قطار در خط 7 مترو فعالیت خواهند کرد و سرفاصله قطارها نیز به 15 دقیقه کم کردن پیدا می کند.

کاهش سر فاصله حرکت قطار در خط 7 مترو به 15 دقیقه

اقبال شاکری مدیر کمیته عمران شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهریگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ با اشاره به بعضی اظهاراتی که مبنی بر نقص فنی خط 7 مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران مطرح می شود، اظهار داشت: خط 7 مترو مسئله خاصی ندارد ولی به طور معمول و جهت بررسی روند کار اوایل هفته آینده از این خط دیدار خواهیم داشت.
وی افزود: روز گذشته با مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو پایتخت کشور عزیزمان ایران و مسئول خط 7 مترو در خصوص پیشرفت مترو و همچنین اتفاقی که در مترو طرشت رخ داده بود، جلسه ای داشتیم و آنها گزارشی از روند کار خط 7 و دیگر خطوط مترو به ما ارایه دادند.

عبارات مهم : شورای اسلامی – کارفرما

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران ادامه داد: بر اساس گزارش اریه شده است مسئله خاصی در خصوص خط 7 مترو وجود ندارد.
شاکری با اشاره به مطالب مطرح شده است در خصوص اینکه خط 7 مترو هواکش ندارد، تصریح کرد: محل هواکش ها تعبیه و ساخته شده است است ولی به علت اینکه در پروژه ها راه اندازی موقت و دایم داریم کارها کامل پروژه ها با فاصله زمانی همراه خواهد بود.
وی گفت: پروژه ها تحویل موقت و دایم دارند، چراکه کارفرما تنها در حین تحویل موقت می تواند نواقص احتمالی را مشاهده و برطرف کند، بدون شک این امر در همه پروژه ها مرسوم است.
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه تا آخر تیرماه 4 واگن به خط 7 مترو اضافه می شود، گفت: در مجموع 6 قطار در این خط فعالیت خواهند کرد و سرفاصله قطارها نیز به 15 دقیقه کم کردن پیدا می کند.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: شورای اسلامی | کارفرما | پروژه | عمران | ایران | اخبار شورای شهر تهران | خط 7 مترو تهران | شرکت بهره برداری مترو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *