خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

جمع‌آوری فطریه پیش از عید سعید فطر

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: با همکاری مساجد سطح کشور جمع آوری فطریه قبل از عید سعید فطر انجام می‌شود تا در ایام خاص در اختیار نیازمندان قرار بگیرد.

جمع‌آوری فطریه پیش از عید سعید فطر

علی محمد ذوالفقاری معاون توسعه همکاری های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاونگروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ اظهار داشت: به منظور خدمت رسانی و برطرف بهتر و سریع تر نیازمندی های محرومان از جمله تعمیر و ساخت مسکن، آموزش، معیشت، درمان و غیره، امسال با همکاری مساجد جمع آوری فطریه قبل از عید سعید فطر به نفع محرومان انجام می شود.

عبارات مهم : برنامه ریزی – کمیته امداد
وی با بیان اینکه در امسال تاکنون استان های آذربایجان غربی، کردستان، پایتخت کشور عزیزمان ایران و فارس به ترتیب دارای بیشترین پرداخت زکات بوده اند، تصریح کرد: با توجه به تاکیدات بسیار بر پرداخت زکات در دین اسلام، امیدواریم تا آخر سال 96 شاهد رشد بیستری در پرداخت زکات میان سایر استان های کشور باشیم.

ذوالفقاری در خصوص حامیانی که قصد پذیرش ایتام را دارند، افزود: با توجه به اینکه بعضی ایتام دارای چند حامی و بعضی دیگر خصوصا در مناطق محروم دارای یک حامی بوده اند، در تلاش هستیم تا با برنامه ریزی های صورت گرفته این توازن را در میان ایتام ایجاد کنیم.

معاون توسعه همکاری های مردمی کمیته امداد در آخر خاطر نشان کرد: بهتر است خیران پیش از گزینش کودکان یتیم جهت پذیرش با همکاران ما در مراکز کمیته امداد مشورت کنند تا ایتامی که دارای کمترین حامی هستند را تحت پوشش قرار دهند.

انتهای خبر/

واژه های کلیدی: برنامه ریزی | کمیته امداد | ایتامی | همکاری | فطریه | پرداخت زکات | کمیته امداد | اکرام ایتام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *